مهراب قاسمخانی در اینستاگرام به دفاع از حضور نیکی کریمی در آگهی تبلیغاتی پرداخت و نحوه برخورد تلویزیون با این موضوع را به باد انتقاد گرفت.
به گزارش سینماسینما، قاسمخانی در این باره نوشت: «چند روز پیش اخبار بیست و سى یه گزارش پخش کرده و با همون لحن لوس همراه با متلک همیشگیش حضور خانم نیکى کریمى در یک تبلیغ رو نقد کرده و سازندگانش رو محکوم کرده به استفاده ابزارى از زن!!!!
خب قربونتون برم قبل از این که گزارش تهیه کنید یکم فکر کنید به معنى حرفتون؟ چرا وقتى تیزر از امیر على نبویان یا سیروان خسروى پخش میشه نمیگید استفاده ابزارى از مرد شده؟ یا چرا بیلبورد رضا کیانیان و کریم باقرى و زانیار و بهرام رادان به چشم شما جنسى نمیاد؟ چون مرد هستن؟ واقعاً نمیفهمید اینو که اگه از خانم کریمى توى یه تیزر استفاده میشه میتونه به خاطر جایگاه اجتماعى و محبوبیتشون باشه به عنوان یک انسان؟ مثل سیروان. مثل بقیه آقایون. الان نگاه کى ابزاریه؟ نگاه کى جنسیتیه؟ چى میخورید شماها که نمیتونید به یه زن به چشم دیگه نگاه کنید؟ نوش جونتون هر چى میخورید، ولى اقلاً وقتى میخواهید گزارش تهیه کنید یکم به متنش فکر کنید که ناغافل خودتون رو به همون چیزى که میخواهید بگید محکوم نکنید.»

لینک کوتاه
مطالب مرتبط
- «سوت پایان»؛ فیلمی با بار زنانگی و عاطفی قوی
- «دو زن» در آینه مکتب نقد عمیقگرا/ تصویری ماندگار از زنان
- یادداشت مینا اکبری/ حق انتخاب و قضاوتهای سطحی
- یادداشت نیکی کریمی درباره شیوا ارسطویی
- فیلم جدیدی به جشنواره اضافه نمیشود/ خروج فیلم نیکی کریمی از جشنواره فجر
- معرفی داوران جشنواره ملی فیلم اقوام ایرانی
- مرور آثار نیکی کریمی در ایتالیا
- جایزه بزرگ جشنواره فرانسوی برای فیلمی به تهیهکنندگی نیکی کریمی
- اختصاصی سینماسینما/ نیکی کریمی بر فرش قرمز جشنواره فیلم برلین
- قصه ناتمام سریالی با بازی نیکی کریمی و شهاب حسینی
- نیکی کریمی، کیارستمی را به جشنواره برلین بُرد
- آغاز اکران «تا فردا» در فرانسه
- «تا فردا» در جشنواره فیلم زوریخ تقدیر شد
- پنج فیلمنامه پروانه ساخت سینمایی گرفتند
- مردی تحت تاثیر/ نگاهی به فیلم «آتابای»
نظرات شما
پربازدیدترین ها
- آیا رونالدو وارد دنیای «سریع و خشمگین» میشود؟/ دیزل: ما برای او نقشی نوشتیم
- مقایسه فیلمنامه «کوچک جنگلی» تقوایی با سریال افخمی/ از پژوهشِ روایتمحور تا روایتِ موردپسند صداوسیما
- تاریخچه سریالهای ماه رمضان از ابتدا تاکنون/ در دهه هشتاد ۴۰ سریال روی آنتن رفت
- داستان پرسر و صدای «بیسر و صدا»
- نقش و جایگاه چهرهپردازی در سینمای ایران
آخرین ها
- نمایش «برادران کارامازوف»؛ وفادار به روح اثر نه کالبد
- درباره کامران فانی و ترجمهای ناب/ مرغ دریاییِ فانی
- فیلم کوتاه «شامیر» نامزد بهترین فیلمبرداری جشنواره امریکایی شد
- درمان از نگاهی دیگر؛ وقتی سرطان، بازیگر صحنه زندگی میشود
- گاو خشمگین ۴۵ ساله شد
- «زیر درخت لور»؛ تصویری از انزوا و شکاف عاطفی
- «جستوجو در تنگنا»؛ انگار این همه چیزی باشد که از شهر و دیوارهایش به میراث بردهایم
- حمید طالقانی درگذشت
- فیلمـکنسرت «برندگان اسکار موسیقی» روی صحنه میرود
- معرفی برگزیدگان نوزدهمین جشنواره بینالمللی «سینماحقیقت»
- آکادمی داوری اعلام کرد؛ فهرست نامزدهای اولیه جوایز اسکار ۲۰۲۶/ نامزدی فیلمسازان ایرانی در دو بخش
- با رای منتقدان مجله IndieWire؛ آخرین ساخته جعفر پناهی در میان بهترینهای ۲۰۲۵
- شورای بازبینی فیلمهای سینمایی موافقت کرد؛ صدور پروانه نمایش برای پنج فیلم سینمایی
- نقش و جایگاه چهرهپردازی در سینمای ایران
- «پیکار با پیکر»؛ پیکری در پیکار
- «غریزه»؛ عشق پرشور نوجوانی، عبور از ممنوعهها
- رابطه ظرف و مظروف
- «محکوم»؛ آغازی برای پایان
- میراثِ کودکی
- بازیگر «پاریس تگزاس» در فیلم تازه نادر ساعیور
- اکران نسخه مرمت شده یکی از فیلمهای مهم داریوش مهرجویی
- این فیلم انعکاس واقعیتهای زندگی آدمهاست/ لیلا حاتمی: حواس کسی به «قاتل و وحشی» نیست
- «ارس، رود خروشان» روایت فاتحان شهرهای رفته بر باد است
- اکران و نقد نمایندهی کانادا در اسکار در سینما اندیشه
- نگاهی به مستند «زیر درخت لور»؛ بیانیهای هنری درباره شکلی از رنج جمعی
- «پیکار با پیکر»؛ وقتی که سخن هرودوت بهانه فیلم میشود
- آیا رونالدو وارد دنیای «سریع و خشمگین» میشود؟/ دیزل: ما برای او نقشی نوشتیم
- یک جایزه و دو تقدیر برای فیلمسازان ایرانی در جشنواره الیمپیای یونان
- سینما ایران در آتش سوخت
- ۲۶ هزار پاترهد دست دوستی دادند/ پیش به سوی فیلم-کنسرت «بازی تاج و تخت






جناب قاسمخانی
خدا به خاطر تفاوت های جسمی و روحی زن و مرد با هم،حدود حجاب رو برا خانوم ها و آقایون متفاوت قرار داده….
به خاطر اینکه زن به خاطر ارزش های درونیش مورد تحسین باشه.نه رنگ چشمش و این موارد….
“عفاف یک حالت روحی و فضیلت اخلاقی است که سبب می شود انسان اندام ظاهری خود را وسیله ی خود نمایی و جلب توجه دیگران قرار ندهد و اجازه ندهد ناپاکان از او سوء استفاده کنند.انسان عفیف حیا دارد از این که دیگران به خاطر بدنش به او توجه کنندو به تحسین و تمجید وی بپردازند.او در وجود خود ارزش های والاتری می یابد که می تواند تحسین و احترام دیگران را برانگیزد.انسان عفیف،آراسته است اما آراستگی او به گونه ای است که جسم او وسیله ی جلب توجه دیگران قرار نمی گیرد.او خود را بزرگ تر از آن می یابد که دیگران او را به عنوان ابزاری برای لذت جویی نگاه کنند…”
کاش همه مان،چه مردم چه هنر مند چه حکومتی ها و … بیشتر خدایی بشیم و از الگو هایی که خدا معرفی کرده،مثل امام علی و حضرت زهرا و امام حسین و حضرت مریم و حضرت یوسف و … پیروی کنیم…
بهره مند ترین افراد عاشقان پروردگارند.یا حق