وزیر آموزش و پروش گفت: از دکتر اخوان و تیم همراه اول تشکر میکنم که در راستای فعالیتهای مسئولیت اجتماعی خود، جایگزین بسیار خوبی برای اجرای امر آموزش در دوران شیوع کرونا ارائه دادند.
به گزارش سینماسینما، صبح امروز یکم اسفند ۱۴۰۰، وزیر آموزش و پرورش بههمراه هیأتی از معاونان و مدیران ارشد این وزارتخانه ضمن بازدید از مرکز مانیتورینگ پلتفرمهای دیجیتال همراه اول و آشنایی با سکوهایی چون «روبیکا» و «ذرهبین»، از نزدیک به تعامل با توسعهدهندگان سکوی «شاد» پرداختند و ضمن آشنایی با سناریوهای فنی توسعه این بستر پرترافیک بومی، دیدگاهها و نیازمندیهایشان از منظر آموزشی را نیز تبادل کردند.
یوسف نوری در جریان این بازدید اظهار کرد: از دکتر اخوان و تیم همراه اول تشکر میکنم که زمان تعطیلی مدارس در زمان شیوع کرونا، جایگزین بسیار خوب «شاد» را ارائه دادند تا اجرای امر آموزش دچار وقفه نشود.
مهدی اخوان بهابادی، مدیرعامل همراه اول نیز که ابتکار طراحی و تولید پلتفرم شاد در دوره مدیریتی وی در اپراتور اول تلفن همراه رقم خورد، ضمن تشریح کامل بسترهای ارتباطی و ظرفیتهای توسعه یافته در این اپراتور خصوصا در دو سال اخیر که با شیوع کرونا مواجه شد، بازدیدکنندگان را در کنار تیم معاونان و مدیران همراه اول، در این بازدید همراهی کرد.
لینک کوتاه
مطالب مرتبط
- «افعی تهران» از حاشیه جدیدش هم گذر میکند؟
- شکایت آموزش و پرورش از «افعی تهران»
- نامزدهای جشنواره فیلم رشد معرفی شدند
- نشست مدیران ارشد شرکت ملی گاز و همراه اول با موضوع هوشمندسازی
- همزمان با اکران و رونمایی از فیلم سینمایی «عینک»؛ هنر و تجربه «سینما اردو» را راهاندازی کرد
- تقدیر نماینده وزارت آموزش و پرورش از «شاد» بابت خلق جریان جدید یادگیری
- همایش ملی نخبگان با حمایت ویژه همراه اول برگزار شد
- عصر جدید دانشآموزی در شبکه شاد
- جزئیات برگزاری دورههای رفع اشکال رایگان در شاد
- دبیر پنجاه ودومین جشنواره بینالمللی فیلم رشد معرفی شد
- ایجاد شبکه ارتباطی معلمان، اولیا و دانشآموزان در شبکه شاد
- تشکر وزیر آموزش و پرورش از همراه اول برای راهاندازی شبکه آموزشی «شاد»
- مشارکت بیش از یک و نیم میلیون نفر در مسابقه کتابخوانی «از چیزی نمیترسیدم» شبکه شاد
- بهزودی اعلام میشود؛ فراخوان طرحهای آموزشیِ اقتصادی برای ارائه در شاد
- گزارش همشهری تکذیب شد/ شاد هک نمیشود، فقط نسخههای رسمی را نصب کنید
نظر شما
پربازدیدترین ها
- آیا رونالدو وارد دنیای «سریع و خشمگین» میشود؟/ دیزل: ما برای او نقشی نوشتیم
- مقایسه فیلمنامه «کوچک جنگلی» تقوایی با سریال افخمی/ از پژوهشِ روایتمحور تا روایتِ موردپسند صداوسیما
- داستان پرسر و صدای «بیسر و صدا»
- نقش و جایگاه چهرهپردازی در سینمای ایران
- تاریخچه سریالهای ماه رمضان از ابتدا تاکنون/ در دهه هشتاد ۴۰ سریال روی آنتن رفت
آخرین ها
- از استعفای اعتراضی جعفر پناهی تا تقابل با هیاتمدیره؛ پشت پرده اختلافات صنفی سینماگران
- تحلیل روانکاوانه فیلم «دوستداشتنی»؛ این رابطه دوست داشتنی نیست
- نمایش «برادران کارامازوف»؛ وفادار به روح اثر نه کالبد
- درباره کامران فانی و ترجمهای ناب/ مرغ دریاییِ فانی
- فیلم کوتاه «شامیر» نامزد بهترین فیلمبرداری جشنواره امریکایی شد
- درمان از نگاهی دیگر؛ وقتی سرطان، بازیگر صحنه زندگی میشود
- گاو خشمگین ۴۵ ساله شد
- «زیر درخت لور»؛ تصویری از انزوا و شکاف عاطفی
- «جستوجو در تنگنا»؛ انگار این همه چیزی باشد که از شهر و دیوارهایش به میراث بردهایم
- حمید طالقانی درگذشت
- فیلمـکنسرت «برندگان اسکار موسیقی» روی صحنه میرود
- معرفی برگزیدگان نوزدهمین جشنواره بینالمللی «سینماحقیقت»
- آکادمی داوری اعلام کرد؛ فهرست نامزدهای اولیه جوایز اسکار ۲۰۲۶/ نامزدی فیلمسازان ایرانی در دو بخش
- با رای منتقدان مجله IndieWire؛ آخرین ساخته جعفر پناهی در میان بهترینهای ۲۰۲۵
- شورای بازبینی فیلمهای سینمایی موافقت کرد؛ صدور پروانه نمایش برای پنج فیلم سینمایی
- نقش و جایگاه چهرهپردازی در سینمای ایران
- «پیکار با پیکر»؛ پیکری در پیکار
- «غریزه»؛ عشق پرشور نوجوانی، عبور از ممنوعهها
- رابطه ظرف و مظروف
- «محکوم»؛ آغازی برای پایان
- میراثِ کودکی
- بازیگر «پاریس تگزاس» در فیلم تازه نادر ساعیور
- اکران نسخه مرمت شده یکی از فیلمهای مهم داریوش مهرجویی
- این فیلم انعکاس واقعیتهای زندگی آدمهاست/ لیلا حاتمی: حواس کسی به «قاتل و وحشی» نیست
- «ارس، رود خروشان» روایت فاتحان شهرهای رفته بر باد است
- اکران و نقد نمایندهی کانادا در اسکار در سینما اندیشه
- نگاهی به مستند «زیر درخت لور»؛ بیانیهای هنری درباره شکلی از رنج جمعی
- «پیکار با پیکر»؛ وقتی که سخن هرودوت بهانه فیلم میشود
- آیا رونالدو وارد دنیای «سریع و خشمگین» میشود؟/ دیزل: ما برای او نقشی نوشتیم
- یک جایزه و دو تقدیر برای فیلمسازان ایرانی در جشنواره الیمپیای یونان





