تاریخ انتشار:۱۴۰۱/۰۵/۱۳ - ۰۱:۰۱ تعداد نظرات: ۰ نظر کد خبر : 179211

بازیگران سریال جنجالی «آهوی من مارال» با انتشار یک استوری و پست نسبت به اختلافات تهیه‌کننده و کارگردان این سریال با سریال «جیران» واکنش نشان دادند و به نوعی از این پروژه و حواشی آن اعلام برائت کردند.

به گزارش سینماسینما، در پی شکایت حقوقی تهیه‌کننده و کارگردان سریال «آهوی من مارال» از سریال جیران و صدور بیانیه از سوی آن‌ها به نیابت از تمامی عوامل؛ بازیگران این سریال با انتشار یک استوری و پست مشترک به این ماجرا واکنش نشان دادند.

در بیانیه بازیگران سریال آهوی من مارال آمده است : «در پی انتشار بیانیه‌هایی منتسب به عوامل سریال آهوی من مارال درباره اختلاف حقوقی با سریال «جیران» ذکر یک نکته ضروری است. ما جمعی از بازیگران سریال نیمه تمام «آهوی من مارال»بنا به دلایلی مدت‌هاست ارتباطی با پروژه مذکور نداشته و در جریان هیچ‌کدام از بیانیه‌های منتشر شده به نام عوامل این سریال نیستیم.»

حسن معجونی، لاله اسکندری، ترلان پروانه، علیرضا آرا، احسان امانی، امیر رضا دلاوری، لیلا بلوکات، ارسطو خوش رزم ، روزبه حصاری، متین ستوده، میثاق زارع و نازنین کیوانی از جمله بازیگرانی هستند که این بیانیه را امضا و آن را در صفحات شخصی‌شان نشر داده‌اند.

«آهوی من مارال» به کارگردانی مهرداد غفارزاده و تهیه‌کنندگی سعید خندق آبادی مدت‌هاست به دلیل مشکلات مالی در مرحله تصویربرداری متوقف شده‌است.

منبع: فیلم‌نیوز

لینک کوتاه

مطالب مرتبط

نظر شما


آخرین ها