پلتفرم «شیدا» دو سریال و سه برنامه ترکیبی، تاک شو و رئالیتی شو برای پخش تا پایان سال جاری معرفی کرد.
به گزارش سینماسینما، پلتفرم شیدا با نزدیک شدن به قسمت پایانی سریال «آبان»، دو سریال جدید را برای عرضه در شبکه نمایش خانگی ارائه میکند. این پلتفرم به احترام مخاطبان خود و پخش با کیفیت، دو قسمت پایانی «آبان» به کارگردانی رضادادویی را ادغام و سریال در قسمت هفدهم به پایان میرسد.
سریال «بامداد خمار»«بامداد خمار» نیز که اقتباسی از یک رمان پرفروش و مشهور به کارگردانی «نرگس آبیار» و تهیه کنندگی «محمدحسین قاسمی» است در جدول پخش خردادماه پلتفرم شیدا قرار گرفته است.
شیدا همچنین سریال «مو به مو» به نویسندگی و کارگردانی پرویز شهبازی و تهیهکنندگی مستانه مهاجر را در پاییز ۱۴۰۴ عرضه خواهد کرد.
تاک شو «۱۳۰۰ آفرین» به تهیهکنندگی و اجرای رضا رشیدپور و رئالیتی شو «کاست» برنامهای در حوزه سرگرمی با تم موسیقایی در سبد پخش تابستان و پاییز این پلتفرم قرار دارد.
پخش برنامه ترکیبی «اسپات لایت» نیز به تهیهکنندگی پلتفرم شیدا و کارگردانی «فؤاد صفاریان پور» قرار است از خرداد ۱۴۰۴ آغاز شود. «اسپات لایت» برنامهای متفاوت با حضور هنرمندان برجسته است.
پلتفرم شیدا قصد دارد یک مینی سریال را نیز با مشارکت تیم تولید ترک در ژانر معمایی- وحشت در اواخر امسال جلوی دوربین ببرد.
لینک کوتاه
مطالب مرتبط
- استقبال از «بامداد خمار» ادامه دارد
- دو جایزه جشنواره اسپانیایی به «آبان» رسید
- تازهترین ساخته پرویز شهبازی روی میز تدوین
- هفت اثر جدید در راه شبکه نمایش خانگی
- بیانیه «پلتفرم شیدا» درباره ادعای مطرح شده؛ رفتار غیرحرفهای را نمیپذیریم
- «بامداد خمار» مهرماه منتشر میشود
- عرضه پنج اثر در شبکه نمایش خانگی
- تابستانِ ولرم پلتفرمها
- قسمت چهارم «اجل معلق» امروز منتشر میشود
- «اسپات لایت» با «آبان» میآید
- «شکارگاه» به طور مشترک از دو پلتفرم پخش میشود
- تطبیقی میان «زخم کاری»، «آبان» و «تاسیان»/ اخلاق، سرمایه و قدرت
- رونمایی از پوستر انیمیشن «شنگول و منگول» در آستانه اکران
- در آستانه نخستین نمایش در ایران؛ پوستر انیمیشن سینمایی «شنگول منگول» رونمایی شد
- تهیهکننده سریال «بامداد خمار»: حاشیه همیشه هست/ هدف همه ما مخاطب است
پربازدیدترین ها
- آیا رونالدو وارد دنیای «سریع و خشمگین» میشود؟/ دیزل: ما برای او نقشی نوشتیم
- مقایسه فیلمنامه «کوچک جنگلی» تقوایی با سریال افخمی/ از پژوهشِ روایتمحور تا روایتِ موردپسند صداوسیما
- داستان پرسر و صدای «بیسر و صدا»
- نقش و جایگاه چهرهپردازی در سینمای ایران
- تاریخچه سریالهای ماه رمضان از ابتدا تاکنون/ در دهه هشتاد ۴۰ سریال روی آنتن رفت
آخرین ها
- معرفی برگزیدگان بیست و چهارمین جشن حافظ؛ «پیر پسر» چهار جایزه گرفت/ سه جایزه برای «تاسیان»
- نقش هوش مصنوعی در باز طراحی کسب و کارها در ۲۰۲۶
- نمایش مناسبات داخل زندانها در سریالهای نمایش خانگی چگونه است؟
- «کفایت مذاکرات»؛ شوخیهای نخنما
- چهلوسومین جشنواره جهانی فیلم فجر؛ آزمونی جدی و نگاهی رو به آینده
- نمایش «بانو»ی داریوش مهرجویی در بنیاد حریری
- مستند «جستجو در تنگنا»؛ چیزی که شور زندگی خلق میکند
- «افسانه فیل»؛ سوار فیلی بزرگ و سفید، که انگار همهی راه را بلد بود
- سینمای ما چه سرسبز بود!/به بهانه نمایش نسخه بازسازی شده سارا مهرجویی در موزه سینما
- «کج پیله» وقتی زنها از پوست خودشان، خارج میشوند
- «راه دیگهای نیست»؛ خشونت مرهم زخم
- تحلیلی بر افت ژانر وحشت با تمرکز بر چهارگانه «احضار»/ این فیلم، ترسناک نیست
- «فریاد زیر آب» و موجی که فروکش نکرد
- پیشبینیهای جدید نشریه واریتی برای اسکار ۲۰۲۶
- «سرِ انقلاب»؛ خنده در اتاق بازجویی، نمایش فروپاشی قدرت
- جزئیاتی درباره فیلم جدید ایناریتو/ «دیگر» با بازی تام کروز یک سال دیگر اکران میشود
- نمایش تمام موزیکال «رابین هود»
- «الکترون» نامزد بهترین فیلم جشنواره انگلیسی شد
- تحلیل روانکاوانه فیلم «دوستداشتنی»؛ این رابطه دوست داشتنی نیست
- نمایش «برادران کارامازوف»؛ وفادار به روح اثر نه کالبد
- درباره کامران فانی و ترجمهای ناب/ مرغ دریاییِ فانی
- فیلم کوتاه «شامیر» نامزد بهترین فیلمبرداری جشنواره امریکایی شد
- درمان از نگاهی دیگر؛ وقتی سرطان، بازیگر صحنه زندگی میشود
- گاو خشمگین ۴۵ ساله شد
- «زیر درخت لور»؛ تصویری از انزوا و شکاف عاطفی
- «جستوجو در تنگنا»؛ انگار این همه چیزی باشد که از شهر و دیوارهایش به میراث بردهایم
- حمید طالقانی درگذشت
- فیلمـکنسرت «برندگان اسکار موسیقی» روی صحنه میرود
- معرفی برگزیدگان نوزدهمین جشنواره بینالمللی «سینماحقیقت»
- آکادمی داوری اعلام کرد؛ فهرست نامزدهای اولیه جوایز اسکار ۲۰۲۶/ نامزدی فیلمسازان ایرانی در دو بخش





