زیبا بروفه بازیگر میگوید سریال آسپرین˝ با یک درام معمایی و رازگونه در تلاش است ذائقه مخاطب را تغییر دهد.
به گزارش سینماسینما، زیبا بروفه بازیگر سینما و تلویزیون اولین بار با مجموعه”مجید دلبندم” در قاب تلویزیون خوش درخشید، اما مدتی است از آخرین حضورش در جعبه جادویی تلویزیون میگذرد. این در حالی است که او را این روزها در سریال “آسپرین” در شبکه نمایش خانگی میبینیم.
بروفه درباره فعالیتهای خود به خبرنگار هنرآنلاین، گفت: این روزها همچنان درگیر روزهای پایانی ضبط سریال” آسپرین” هستم. یکی دو کار دو یا سه سال پیش انجام دادم ولی خبری از پخش آنها نیست.
وی دلایل کمکاری خود را ناخواسته دانسته و افزود: زمانی بسته به نوع کارهایی که پیشنهاد میشد، خودم دلم نمیخواست بازی کنم، ولی الان دیگر کاملاً این دوری ناخواسته است و کاری که قابل تأمل باشد و بخواهم روی آن فکر کنم وجود نداشته است. متأسفانه این روزها قصه خوبی که بخواهم قبول کنم به دستم نرسیده است.
بازیگر فیلم سینمایی “پر پرواز” درباره حضور در سریال” آسپرین” اظهار کرد: حضور در این کار پس از یک سال بیکاری اتفاق افتاد، ضمن اینکه نسبت به نقشهایی که تا امروز بازی کردم، خاصتر است و قابلیت دیده شدن دارد. به طور کلی نقشی است که دوستش دارم و مجموعه آدمهایی که در این کار دور هم جمع شدند، خیلی باهم هماهنگ هستند و اتفاقات خوبی رقم خورده است.
وی ادامه داد: از سوی دیگر ژانر کار بسیار خاص است و نسبت به آنچه تا به حال در شبکه نمایش خانگی یا تلویزیون پخش شده متفاوت است. یک سبک معماییگونه که تاکنون مانند آن را نداشتهایم. ما در طی این سالها بیشتر آثار نمایشی که از رسانههای مختلف پخش شده است طنز یا درام عاشقانه بودهاند و حالا اینکه مردم میخواهند ذائقهشان عوض شود و چیزی را که تا به حال ندیدهاند ببینند، برای سازنده یک ریسک است. خوشحالیم که پس از پخش تنها دو قسمت از این سریال استقبال خوبی از کار شده است و آنچه به گوشمان میرسد، امیدوارکننده بود، اما کمی صبوری میخواهد و تازه از قسمت سوم، چهارم به بعد قصه جان میگیرد. قصه “آسپرین” پرپیچش و پر از رمز و راز است و امیدوارم که دیده شود.
بروفه همچنین درباره تأثیر شبکه نمایش خانگی و تأثیر آن بر جذب مخاطب گفت: نمیدانم چرا فکر میکنیم برای حوزه فرهنگ تنها باید یک کاری انجام شود و بعد یک پولی از این کار حاصل شود. در چند سال گذشته ما چنین روندی را طی کردیم و رسانههای تصویری تنها یکسری کار تولید کرد که به نظر میرسد اکثر آنها حتی قابل دیدن هم نبودند. ولی از دو سال پیش تا به حال در بخش تولید سریال اتفاقات خوبی در شبکه نمایش خانگی شکل گرفت و سریال”شهرزاد” اوج این اتفاق بود. مردم بهترین قاضی در این عرصه هستند و وقتی از کاری استقبال میشود، نشان میدهد این استقبال بر مبنای اتفاق و شانس نیست. بلکه پشت آن فکر نهفته است، وقتی که کاری دیده میشود یعنی درست انجام شده چرا که شانس تنها ۱۰ درصد از کار است و مابقی آن فکری است که پشت اثر وجود دارد.
بازیگر سریال “ریحانه” افزود: فکر میکنم اگر سطح کیفی آثار تولیدشده در رسانه بالا باشد و به بهتر شدن آن فکر کنیم، میتواند به اقتصاد تولید کار بسیار کمک کند. به نظرم کمی این اتفاق افتاده است و امیدوارم هر روز بهتر از قبل شود.
بروفه در خاتمه با ابراز امیدواری از بهتر شدن وضعیت تلویزیون اظهار کرد: امیدوارم با تغییر مدیریت فضای تولید نیز دستخوش تغییر شده و شاهد اتفاقات بهتری باشیم. آن چیزی که مسلم است، من شغلم بازیگری است و قطعاً هیچ بازیگری دوست ندارد از محیطی که در آن زندگی میکند و از آن لذت میبرد دور باشد. امیدوارم که این اتفاق بیفتد و تغییر مدیریت به بهبود این فضا بیشتر کمک کند.
منبع: هنرآنلاین
لینک کوتاه
مطالب مرتبط
- انتقاد امیرمهدی ژوله از پستهای اینستاگرامی درباره تشییع پیکر پیام صابری
- مراسم تشییع پیکر پیام صابری / گزارش تصویری
- هنرمندی که درگذشتش چون صاعقه بود/ تشییع پیکر پیام صابری با حضور هنرمندان
- پیام صابری، همسر زیبا بروفه درگذشت
- روایت «هاتف» از زندگی یک خبرنگار از زبان بازیگر سریال
- ایدهآلیسم جادویی!/ نگاهی به تولید آثار سریالی در شبکه نمایش خانگی
- زیبا بروفه با «هاتف» به تلویزیون میآید
- زیبا بروفه: تغییرات مدیریتی در معاونت سیما برای تلویزیون کارساز نبوده است
- آتش نشانان از زیبا بروفه تشکر کردند
- پاسخ زیبا بروفه به انتقادهای تند
- چرا بازیگر معروف در محل وقوع حادثه پلاسکو حاضر شد؟
- نجفی در گفت و گو با سینماسینما / ساخت «آسپرین» با نگاهی به کامنت های مردمی
- بازیگران «آسپرین» راهی ارمنستان شدند + تصاویر
- حرف های مهناز افشار و زیبا بروفه درباره کمپین بدسرپرست
- آسپرین را با شهرزاد مقایسه نکنید
نظر شما
پربازدیدترین ها
- آیا رونالدو وارد دنیای «سریع و خشمگین» میشود؟/ دیزل: ما برای او نقشی نوشتیم
- نقش و جایگاه چهرهپردازی در سینمای ایران
- داستان پرسر و صدای «بیسر و صدا»
- مقایسه فیلمنامه «کوچک جنگلی» تقوایی با سریال افخمی/ از پژوهشِ روایتمحور تا روایتِ موردپسند صداوسیما
- تاریخچه سریالهای ماه رمضان از ابتدا تاکنون/ در دهه هشتاد ۴۰ سریال روی آنتن رفت
آخرین ها
- «قمرتاج»؛ از ثبتِ واقعیت تا سازماندهی روایت
- «یک تصادف ساده»، فیلم مورد علاقه باراک اوباما
- مدیران تلویزیون به جای اینکه نقدها را بپذیرند به انتقاد از منتقدان می پردازند
- آخرین قاب یک کارگردان در «سینماحقیقت۱۹»/ احسان صدیقی درگذشت
- «شهر خاموش»؛ طلسم فاوست بر فراز شهر
- واکنش روزنامه هفت صبح به مصاحبه اخیر مهران مدیری : از برج عاج خود پایین نیامد
- استوری سحر دولتشاهی از پشت صحنه «هزار و یک شب»
- از «بادکنک سفید» تا «طعم گیلاس» در نیویورک
- پرویز شهبازی و سینمای مولف
- معرفی برگزیدگان بیست و چهارمین جشن حافظ؛ «پیر پسر» چهار جایزه گرفت/ سه جایزه برای «تاسیان»
- نقش هوش مصنوعی در باز طراحی کسب و کارها در ۲۰۲۶
- نمایش مناسبات داخل زندانها در سریالهای نمایش خانگی چگونه است؟
- «کفایت مذاکرات»؛ شوخیهای نخنما
- چهلوسومین جشنواره جهانی فیلم فجر؛ آزمونی جدی و نگاهی رو به آینده
- نمایش «بانو»ی داریوش مهرجویی در بنیاد حریری
- مستند «جستجو در تنگنا»؛ چیزی که شور زندگی خلق میکند
- «افسانه فیل»؛ سوار فیلی بزرگ و سفید، که انگار همهی راه را بلد بود
- سینمای ما چه سرسبز بود!/به بهانه نمایش نسخه بازسازی شده سارا مهرجویی در موزه سینما
- «کج پیله» وقتی زنها از پوست خودشان، خارج میشوند
- «راه دیگهای نیست»؛ خشونت مرهم زخم
- تحلیلی بر افت ژانر وحشت با تمرکز بر چهارگانه «احضار»/ این فیلم، ترسناک نیست
- «فریاد زیر آب» و موجی که فروکش نکرد
- پیشبینیهای جدید نشریه واریتی برای اسکار ۲۰۲۶
- «سرِ انقلاب»؛ خنده در اتاق بازجویی، نمایش فروپاشی قدرت
- جزئیاتی درباره فیلم جدید ایناریتو/ «دیگر» با بازی تام کروز یک سال دیگر اکران میشود
- نمایش تمام موزیکال «رابین هود»
- «الکترون» نامزد بهترین فیلم جشنواره انگلیسی شد
- تحلیل روانکاوانه فیلم «دوستداشتنی»؛ این رابطه دوست داشتنی نیست
- نمایش «برادران کارامازوف»؛ وفادار به روح اثر نه کالبد
- درباره کامران فانی و ترجمهای ناب/ مرغ دریاییِ فانی





