جشنواره فیلم ترایبکا با نمایش فیلم «گاو خشمگین» و گفتگوی ویدئویی «لئوناردو دی کاپریو» با «مارتین اسکورسیزی» و «رابرت دنیرو» به کار خود پایان داد.
به گزارش سینماسینما، به نقل از ددلاین، بیستمین جشنواره فیلم «ترایبکا» شب گذشته (یکشنبه ۳۰ خرداد) با نمایش فیلم معروف «گاو خشمگین» و پخش مصاحبه ویدئویی از پیش ضبط شده «لئوناردو دی کاپریو» با «مارتین اسکورسیزی» و «رابرت دنیرو» کارگردان و بازیگر این فیلم جریان ساز محصول ۱۹۸۰ میلادی به کار خود پایان داد.
«مارتین اسکورسیزی» فیلم «گاو خشمگین» نتیجه همه آن چیز که دوست داشته توصیف کرد و گفت که برایش مهم نبوده چه اتفاقی برای فیلم می افتد و یا فیلم دیگری پس از آن خواهد ساخت یاخیر.
ایده اولیه فیلم «گاو خشمگین» بر اساس کتاب خود زندگی نامه نوشته «جیک لاموتا» شکل گرفته که در ابتدا «دنیرو» مجذوب آن می شود اما اسکورسیزی در ابتدا به سبب عدم علاقه به ورزش، پیچیدگی ساخت و صحنه های خونین مبارزه علاقه ای به ساخت آن نداشت اما در نهایت این فیلم در فرمت سیاه و سفید مقابل دوربین می رود.
«رابرت دنیرو» در این مصاحبه به «دی کاپریو» گفت: نمی دانستیم فیلم «گاو خشمگین» چقدر خوب از کار در میآید، ما می دانستیم که فیلم خاصی است.
سابقه همکاری «اسکورسیزی» و «دنیرو» به بیش از ۵۰ سال می رسد که با فیلم «خیابان های پائین شهر» آغاز شد و با «راننده تاکسی» در دهه ۱۹۷۰، «گاو خششمگین» در ۱۹۸۰ و فیلم «مرد ایرلندی» در سال ۲۰۱۹ ادامه یافت و این دو چهره سرشناس سینمایی هم اکنون نیز مشغول همکاری در فیلم «قاتلان ماه کامل» هستند که با بازی «لئوناردو دی کاپریو» نیز همراه است.
این مصاحبه در لوکیشن ساخت فیلم «قاتلان ماه کامل» در اوکلاهاما برای جشنواره فیلم ترایبکا ضبط شده بود.
فیلمی «قاتلان ماه کامل» هم اکنون در مرحله فیلمبرداری قرار دارد و در آن «دی کاپریو» در نقش «ارنست برکهات» بازی میکند که خواهرزاده یک دامدار قدرتمند به نام «ویلیام هیل» با نقشآفرینی «رابرت دنیرو» است. داستان فیلم بر اساس کتاب پرفروش و غیرداستانی نوشته «دیوید گرن» شکل گرفته و درباره مجموعه قتلهایی است که در دهه ۱۹۲۰ میلادی در اوکلاهاما روی داد؛ زمانی که سرخپوستان منطقه اوسیج در زیرزمینهای خود نفت کشف کردند و سپس تک به تک کشته شدند و با افزایش آمار قتلها سازمان تازهتاسیس افبیآی پرونده را در دست گرفت و یکی از هولناکترین جنایتهای سازمانیافته تاریخ آمریکا افشا شد.
منبع: ایسنا
لینک کوتاه
مطالب مرتبط
- با حضور احتمالی دیکاپریو و اسکورسیزی؛ اقتباس سینمایی «شیطان در شهر سفید» جان گرفت
- ساخت دنباله دیگری از فیلم پرفروش سال ۲۰۰۰/ رابرت دنیرو و بن استیلر در قسمت جدید «ملاقات با والدین»
- جشنواره هلندی اعلام کرد؛ نامزدی کاهانی و اسکورسیزی برای جایزه سپتیمیوس آمستردام
- اسکورسیزی ساخت فیلم «زندگی عیسی» را پاییز شروع میکند
- ترایبکا ۲۰۲۴ برندگانش را معرفی کرد/ انیمیشن ایرانی برنده شد
- تجلیل از آهنگساز «ارباب حلقهها» در جشنواره فیلم زوریخ ۲۰۲۴
- رابرت دنیرو: دلقکها را تا زمانی که به دیکتاتورهای شرور تبدیل شوند، جدی نمیگیریم!
- جزئیات برنامههای جشنواره ترایبکا اعلام شد/ نمایش فیلمهای خاطرهانگیز هیچکاک، اسکورسیزی و اسپیلبرگ
- اهدا کنندگان جوایز اسکار معرفی شدند
- سینماسینما/ دیدار مارتین اسکورسیزی و ویم وندرس در جشنواره برلین
- «اوپنهایمر» پیشتاز نامزدهای اسکار ۲۰۲۴ شد/ انیمیشن ایرانی نامزد شد
- راهیابی ۳ فیلم ایرانی به جشنواره برلین
- دنیل دی لوئیس در مراسم تجلیل از مارتین اسکورسیزی حاضر شد
- اسکورسیزی کوتاهترین فیلمش را میسازد/ «زندگی عیسی» در ۸۰ دقیقه
- معرفی برندگان گلدن گلوب/ کریستوفر نولان بهترین کارگردان شد/ ۵ جایزه برای «اوپنهایمر»
نظر شما
پربازدیدترین ها
- رونمایی از پوستر «زال و رودابه» در آستانه جشنواره فیلم فجر
- یادداشتی برای فیلم «رها»/ جامعه ناکارآمد و پدرهای بیخاصیت
- حاشیههای جشنواره فیلم فجر/ از دست دادن رضا بابک با مرضیه برومند تا سوءاستفاده از صدا و تصویر شکیبایی
- تاریخچه سریالهای ماه رمضان از ابتدا تاکنون/ در دهه هشتاد ۴۰ سریال روی آنتن رفت
- چهره تلخ عشق یک سویه/ نگاهی به فیلم «در دنیای تو ساعت چند است؟»
آخرین ها
- بخش زیادی از انتقاداتی که در برنامه هفت مطرح می شود به خود افخمی بر می گردد
- برخی نهادهای حاکمیتی و ارزشی ، از برند سازی برای مسعود فراستی چه هدفی را دنبال می کنند ؟
- چهارگانه صدرعاملی کامل شد/ عاشقانه آرام میان دو غریبه آشنا
- «توقیف»؛ روایتی صریح از ممیزی در آثار هنری
- پنجمین روز جشنواره فیلم فجر / گزارش تصویری
- افتتاح دومین دوره بورسیه نخبگان علمی توسط همراه اول
- «یوزفکا» روی صحنه عمارت نوفل لوشاتو میرود
- رونمایی از پوستر «ژن زامبی» همزمان با معرفی بازیگران و عوامل
- برنده اسکار در داوری نخل طلا؛ ژولیت بینوش رئیس هیات داوران جشنواره کن ۲۰۲۵ شد
- درباره «شمال از جنوب غربی» و «چشم بادومی»/ غلبه نگاه سادهانگاره و طرح مساله با راهحلی نشدنی
- ادب مرد به ز دولت اوست
- «آبستن» و آیندهای درخشان برای کارگردانان فیلم
- یادداشتی بر دو فیلم «رها» و «آبستن»/ زخمهای ماندگار و ماندگاری زخمها
- «بچه مردم»؛ فیلمی که به دیگران جوالدوز میزند، اما از زدن سوزن به خودی باز میماند
- حرفهای تازه رییس اسبق سازمان سینمایی؛ ایوبی: پشتم را خالی کردند/ دولت باید پایش را عقب بکشد
- چهارمین روز جشنواره فیلم فجر / گزارش تصویری
- حاشیههای سومین روز جشنواره فیلم فجر؛ از مشکل حل نشدنی صدای برج میلاد تا حضور نوزادان در سینمای رسانه
- آموختههایی از پشت صحنه «صد سال تنهایی»/ آیا مارکز از نتیجه اقتباس راضی میشد؟
- پروانه نمایش برای فجر صادر شد؛ «قاتل و وحشی» در جشنواره اکران میشود
- یادداشتی بر «بچه مردم» و «اسفند»/ از روایت دلنشین و شیرین تلخیها تا فیلمنامه چشم اسفندیار
- سومین روز جشنواره فیلم فجر / گزارش تصویری
- اندر احوالات هوش مصنوعی
- در سومین روز جشنواره فیلم فجر؛ بهرام رادان از هیات داوران جشنواره خارج شد
- آغاز دور جدید حراج شمارههای رند همراه اول
- تنور سرد روز دوم جشنواره فیلم فجر/ چرا باید هر فیلمی سر از جشنواره دربیاورد؟
- نقد «صنم» و «آنتیک»/ از چرایی حضور یک فیلم در جشنواره تا اثری که محترم ماند
- «رگهای آبی»؛ با فروغ، رزومهای برای باران
- واکنش پوریا شکیبایی به سوءاستفاده از صدا و تصویر پدرش در افتتاحیه جشنواره فیلم فجر
- اختتامیه جشنواره بینالمللی تئاتر فجر / گزارش تصویری
- چهل و سومین جشنواره تئاتر فجر برگزیدگانش را شناخت