جشنواره فیلم ترایبکا با نمایش فیلم «گاو خشمگین» و گفتگوی ویدئویی «لئوناردو دی کاپریو» با «مارتین اسکورسیزی» و «رابرت دنیرو» به کار خود پایان داد.
به گزارش سینماسینما، به نقل از ددلاین، بیستمین جشنواره فیلم «ترایبکا» شب گذشته (یکشنبه ۳۰ خرداد) با نمایش فیلم معروف «گاو خشمگین» و پخش مصاحبه ویدئویی از پیش ضبط شده «لئوناردو دی کاپریو» با «مارتین اسکورسیزی» و «رابرت دنیرو» کارگردان و بازیگر این فیلم جریان ساز محصول ۱۹۸۰ میلادی به کار خود پایان داد.
«مارتین اسکورسیزی» فیلم «گاو خشمگین» نتیجه همه آن چیز که دوست داشته توصیف کرد و گفت که برایش مهم نبوده چه اتفاقی برای فیلم می افتد و یا فیلم دیگری پس از آن خواهد ساخت یاخیر.
ایده اولیه فیلم «گاو خشمگین» بر اساس کتاب خود زندگی نامه نوشته «جیک لاموتا» شکل گرفته که در ابتدا «دنیرو» مجذوب آن می شود اما اسکورسیزی در ابتدا به سبب عدم علاقه به ورزش، پیچیدگی ساخت و صحنه های خونین مبارزه علاقه ای به ساخت آن نداشت اما در نهایت این فیلم در فرمت سیاه و سفید مقابل دوربین می رود.
«رابرت دنیرو» در این مصاحبه به «دی کاپریو» گفت: نمی دانستیم فیلم «گاو خشمگین» چقدر خوب از کار در میآید، ما می دانستیم که فیلم خاصی است.
سابقه همکاری «اسکورسیزی» و «دنیرو» به بیش از ۵۰ سال می رسد که با فیلم «خیابان های پائین شهر» آغاز شد و با «راننده تاکسی» در دهه ۱۹۷۰، «گاو خششمگین» در ۱۹۸۰ و فیلم «مرد ایرلندی» در سال ۲۰۱۹ ادامه یافت و این دو چهره سرشناس سینمایی هم اکنون نیز مشغول همکاری در فیلم «قاتلان ماه کامل» هستند که با بازی «لئوناردو دی کاپریو» نیز همراه است.
این مصاحبه در لوکیشن ساخت فیلم «قاتلان ماه کامل» در اوکلاهاما برای جشنواره فیلم ترایبکا ضبط شده بود.
فیلمی «قاتلان ماه کامل» هم اکنون در مرحله فیلمبرداری قرار دارد و در آن «دی کاپریو» در نقش «ارنست برکهات» بازی میکند که خواهرزاده یک دامدار قدرتمند به نام «ویلیام هیل» با نقشآفرینی «رابرت دنیرو» است. داستان فیلم بر اساس کتاب پرفروش و غیرداستانی نوشته «دیوید گرن» شکل گرفته و درباره مجموعه قتلهایی است که در دهه ۱۹۲۰ میلادی در اوکلاهاما روی داد؛ زمانی که سرخپوستان منطقه اوسیج در زیرزمینهای خود نفت کشف کردند و سپس تک به تک کشته شدند و با افزایش آمار قتلها سازمان تازهتاسیس افبیآی پرونده را در دست گرفت و یکی از هولناکترین جنایتهای سازمانیافته تاریخ آمریکا افشا شد.
منبع: ایسنا
لینک کوتاه
مطالب مرتبط
- کوین اسپیسی: آرزو دارم اسکورسیزی برای یک فیلم با من تماس بگیرد
- بیست و سومین جشنواره آلیس در شهر؛ اهدای نشان افتخار شهر رم به رابرت دنیرو/ حضور فیلم سینمایی «رها» در بخش اصلی
- برای شرکت در نود و هشتمین دوره؛ هند، فیلم اسکورسیزی را به اسکار معرفی کرد
- پشیمانی تارانتینو از نساختن فیلمی با بازی رابرت دنیرو
- شگفتی امی ۲۰۲۵؛ اسکورسیزی و ران هاوارد نامزد جایزه بازیگری شدند!
- آثار مهم تاریخ سینمای ایران در فهرست ترمیم/ دوپینگ سینمای ایران با مارتین اسکورسیزی
- آغاز رقابت برای دریافت نخل طلا/ جشنواره کن با سخنرانی آتشین دنیرو و آغازی تارانتینویی شروع شد
- نخل طلای افتخاری به رابرت دنیرو سپرده میشود
- بازیگر نقشهای اکشن تایید کرد؛ دواین جانسون در فیلم اسکورسیزی بازی میکند
- به تهیهکنندگی اسکورسیزی و اسپیلبرگ؛ خاویر باردم و ایمی آدامز با «تنگه وحشت» بازمیگردند
- با حضور احتمالی دیکاپریو و اسکورسیزی؛ اقتباس سینمایی «شیطان در شهر سفید» جان گرفت
- ساخت دنباله دیگری از فیلم پرفروش سال ۲۰۰۰/ رابرت دنیرو و بن استیلر در قسمت جدید «ملاقات با والدین»
- جشنواره هلندی اعلام کرد؛ نامزدی کاهانی و اسکورسیزی برای جایزه سپتیمیوس آمستردام
- اسکورسیزی ساخت فیلم «زندگی عیسی» را پاییز شروع میکند
- ترایبکا ۲۰۲۴ برندگانش را معرفی کرد/ انیمیشن ایرانی برنده شد
نظر شما
پربازدیدترین ها
- آیا رونالدو وارد دنیای «سریع و خشمگین» میشود؟/ دیزل: ما برای او نقشی نوشتیم
- نقش و جایگاه چهرهپردازی در سینمای ایران
- داستان پرسر و صدای «بیسر و صدا»
- مقایسه فیلمنامه «کوچک جنگلی» تقوایی با سریال افخمی/ از پژوهشِ روایتمحور تا روایتِ موردپسند صداوسیما
- تاریخچه سریالهای ماه رمضان از ابتدا تاکنون/ در دهه هشتاد ۴۰ سریال روی آنتن رفت
آخرین ها
- «قمرتاج»؛ از ثبتِ واقعیت تا سازماندهی روایت
- «یک تصادف ساده»، فیلم مورد علاقه باراک اوباما
- مدیران تلویزیون به جای اینکه نقدها را بپذیرند به انتقاد از منتقدان می پردازند
- آخرین قاب یک کارگردان در «سینماحقیقت۱۹»/ احسان صدیقی درگذشت
- «شهر خاموش»؛ طلسم فاوست بر فراز شهر
- واکنش روزنامه هفت صبح به مصاحبه اخیر مهران مدیری : از برج عاج خود پایین نیامد
- استوری سحر دولتشاهی از پشت صحنه «هزار و یک شب»
- از «بادکنک سفید» تا «طعم گیلاس» در نیویورک
- پرویز شهبازی و سینمای مولف
- معرفی برگزیدگان بیست و چهارمین جشن حافظ؛ «پیر پسر» چهار جایزه گرفت/ سه جایزه برای «تاسیان»
- نقش هوش مصنوعی در باز طراحی کسب و کارها در ۲۰۲۶
- نمایش مناسبات داخل زندانها در سریالهای نمایش خانگی چگونه است؟
- «کفایت مذاکرات»؛ شوخیهای نخنما
- چهلوسومین جشنواره جهانی فیلم فجر؛ آزمونی جدی و نگاهی رو به آینده
- نمایش «بانو»ی داریوش مهرجویی در بنیاد حریری
- مستند «جستجو در تنگنا»؛ چیزی که شور زندگی خلق میکند
- «افسانه فیل»؛ سوار فیلی بزرگ و سفید، که انگار همهی راه را بلد بود
- سینمای ما چه سرسبز بود!/به بهانه نمایش نسخه بازسازی شده سارا مهرجویی در موزه سینما
- «کج پیله» وقتی زنها از پوست خودشان، خارج میشوند
- «راه دیگهای نیست»؛ خشونت مرهم زخم
- تحلیلی بر افت ژانر وحشت با تمرکز بر چهارگانه «احضار»/ این فیلم، ترسناک نیست
- «فریاد زیر آب» و موجی که فروکش نکرد
- پیشبینیهای جدید نشریه واریتی برای اسکار ۲۰۲۶
- «سرِ انقلاب»؛ خنده در اتاق بازجویی، نمایش فروپاشی قدرت
- جزئیاتی درباره فیلم جدید ایناریتو/ «دیگر» با بازی تام کروز یک سال دیگر اکران میشود
- نمایش تمام موزیکال «رابین هود»
- «الکترون» نامزد بهترین فیلم جشنواره انگلیسی شد
- تحلیل روانکاوانه فیلم «دوستداشتنی»؛ این رابطه دوست داشتنی نیست
- نمایش «برادران کارامازوف»؛ وفادار به روح اثر نه کالبد
- درباره کامران فانی و ترجمهای ناب/ مرغ دریاییِ فانی





