ویویکا ایفاکس بازیگر فیلم «روز استقلال ۲» اعتراف کرد نبودن ویل اسمیت در این فیلم موجب شکست آن شد.
به گزارش سینماسینما، ویویکا ای. فاکس اعتراف کرد که «روز استقلال: تجدید حیات» به موفقیت فیلم قبلی خود ادامه نداد، زیرا این فیلم که سال ۲۰۱۶ ساخته شد نتوانست ویل اسمیت را برای ایفای مجدد نقش خود در فیلم کلاسیک ۱۹۹۶ بازگرداند.
وی در گفتگویی جدید تاکید کرد که فکر نمیکند فیلم دوم خوب باشد و با اولین فیلم قابل مقایسه نیست.
فاکس افزود: واقعاً احساس میکنم که با بازنگرداندن ویل اسمیت همه فیلم را از دست دادیم. ما بیشتر بازیگران اصلی را داشتیم، اما فکر میکنم یکی از حلقههای واقعی که برای موفقیت «روز استقلال ۲» در اختیار نبود این بود که ویل اسمیت آنجا نبود.
وی در ادامه اظهار کرد: من در اولین نمایش فیلم بودم و باید میدیدید طرفداران چه احساسی داشتند و در توییتر هم مرا نابود کردند.
فاکس نقش خود را به عنوان جاسمین هیلر در دنباله «روز استقلال» بازی کرد، اما ویل اسمیت، که نقش همسر شخصیت او، خلبان استیو هیلر را بازی میکرد، پس از اینکه برای دستمزد با تولیدکنندگان به توافق نرسید دیگر به فیلم برنگشت. در فیلم دوم شخصیت اسمیت در واقعهای بین ۲ فیلم کشته شده بود.
در فیلم دوم بازیگران اصلی بیل پولمن، جف گلدبلوم، جود هیرش و برنت اسپینر همگی نقشهای خود را تکرار کردند و جسی تیآشر هم به فیلم دنباله پیوست تا پسر زوج فاکس و اسمیت را به تصویر بکشد.
اولین فیلم «روز استقلال» با ۸۱۷ میلیون دلار فروش بلیت در سراسر جهان، پرفروشترین فیلم سال ۱۹۹۶ و دومین فیلم پرفروش تاریخ در آن زمان، پس از «پارک ژوراسیک» (۱۹۹۳) بدل شد. در مقام مقایسه، «تجدید حیات» با بودجه ساخت ۱۶۵ میلیون دلاری تنها به کسب ۳۸۹ میلیون دلار در سراسر جهان اکتفا کرد.
این فیلم اکشن و علمی تخیلی به کارگردانی و نویسندگی رولاند امریش ساخته شد و درباره گروههای متفاوتی از مردم تمرکز میکرد که در صحرای نوادا پس از یک حمله جهانی توسط یک نژاد قدرتمند فرازمینی گرد هم میآیند.
در حالی که قرار بود این فیلم در قالب یک سهگانه ساخته شود به دلیل امتناع کمپانی فاکس از ارایه دستمزد ۵۰ میلیون دلاری درخواست شده توسط اسمیت برای دو دنباله بعدی، بحث بر سر بازگشت اسمیت متوقف شد.
منبع: مهر به نقل از ورایتی
لینک کوتاه
مطالب مرتبط
- گیشه سینمای جهان در قبضهی «پسران بد»
- ویل اسمیت در عربستان از پروژه جدید سینمایی خود گفت
- ضیافت آکادمی اسکار برگزار شد/ تام کروز ستارهی مراسم
- پس از اکران خصوصی فیلم «رهایی» صورت گرفت؛ حمایت دوستان و همکاران ویل اسمیت از اکران فیلم جدیدش
- رونمایی از تریلر فیلم جدید ویل اسمیت
- طبق ادعای خودش؛ کریس راک پیشنهاد اسکار برای اجرای مراسم ۲۰۲۳ را رد کرد
- مبارزهی تحسینبرانگیز/ یادداشت هالیوود ریپورتر بر فیلم «شاه ریچارد»
- آکادمی اسکار مجازات ویل اسمیت را اعلام کرد/ ممنوعیت از حضور در اسکار برای ۱۰ سال
- ویل اسمیت از عضویت در آکادمی اسکار کنارهگیری کرد
- مضحکه در منظر عام یا انسان ماندن!
- شوخی و تعصب/ درباره ارتباط هویت و شوخی
- ویل اسمیت عذرخواهی کرد/ خشونت در همه اشکالش مخرب است
- فرش قرمز اسکار ۲۰۲۲ / گزارش تصویری
- در قلمرو پادشاهی ویلیامزها/ نگاهی به فیلم «پادشاه ریچارد»
- خاطرات «ویل اسمیت» پرفروش در آمازون شد
پربازدیدترین ها
- آیا رونالدو وارد دنیای «سریع و خشمگین» میشود؟/ دیزل: ما برای او نقشی نوشتیم
- مقایسه فیلمنامه «کوچک جنگلی» تقوایی با سریال افخمی/ از پژوهشِ روایتمحور تا روایتِ موردپسند صداوسیما
- داستان پرسر و صدای «بیسر و صدا»
- نقش و جایگاه چهرهپردازی در سینمای ایران
- تاریخچه سریالهای ماه رمضان از ابتدا تاکنون/ در دهه هشتاد ۴۰ سریال روی آنتن رفت
آخرین ها
- نمایش تمام موزیکال «رابین هود»
- «الکترون» نامزد بهترین فیلم جشنواره انگلیسی شد
- تحلیل روانکاوانه فیلم «دوستداشتنی»؛ این رابطه دوست داشتنی نیست
- نمایش «برادران کارامازوف»؛ وفادار به روح اثر نه کالبد
- درباره کامران فانی و ترجمهای ناب/ مرغ دریاییِ فانی
- فیلم کوتاه «شامیر» نامزد بهترین فیلمبرداری جشنواره امریکایی شد
- درمان از نگاهی دیگر؛ وقتی سرطان، بازیگر صحنه زندگی میشود
- گاو خشمگین ۴۵ ساله شد
- «زیر درخت لور»؛ تصویری از انزوا و شکاف عاطفی
- «جستوجو در تنگنا»؛ انگار این همه چیزی باشد که از شهر و دیوارهایش به میراث بردهایم
- حمید طالقانی درگذشت
- فیلمـکنسرت «برندگان اسکار موسیقی» روی صحنه میرود
- معرفی برگزیدگان نوزدهمین جشنواره بینالمللی «سینماحقیقت»
- آکادمی داوری اعلام کرد؛ فهرست نامزدهای اولیه جوایز اسکار ۲۰۲۶/ نامزدی فیلمسازان ایرانی در دو بخش
- با رای منتقدان مجله IndieWire؛ آخرین ساخته جعفر پناهی در میان بهترینهای ۲۰۲۵
- شورای بازبینی فیلمهای سینمایی موافقت کرد؛ صدور پروانه نمایش برای پنج فیلم سینمایی
- نقش و جایگاه چهرهپردازی در سینمای ایران
- «پیکار با پیکر»؛ پیکری در پیکار
- «غریزه»؛ عشق پرشور نوجوانی، عبور از ممنوعهها
- رابطه ظرف و مظروف
- «محکوم»؛ آغازی برای پایان
- میراثِ کودکی
- بازیگر «پاریس تگزاس» در فیلم تازه نادر ساعیور
- اکران نسخه مرمت شده یکی از فیلمهای مهم داریوش مهرجویی
- این فیلم انعکاس واقعیتهای زندگی آدمهاست/ لیلا حاتمی: حواس کسی به «قاتل و وحشی» نیست
- «ارس، رود خروشان» روایت فاتحان شهرهای رفته بر باد است
- اکران و نقد نمایندهی کانادا در اسکار در سینما اندیشه
- نگاهی به مستند «زیر درخت لور»؛ بیانیهای هنری درباره شکلی از رنج جمعی
- «پیکار با پیکر»؛ وقتی که سخن هرودوت بهانه فیلم میشود
- آیا رونالدو وارد دنیای «سریع و خشمگین» میشود؟/ دیزل: ما برای او نقشی نوشتیم





