«امیلیا کلارک» قرار است در فیلمی جدید در نقش «کُنستانتین لوید» همسر «اسکار وایلد» نویسنده مطرح ایرلندی بازی کند.
به گزارش سینماسینما، «امیلیا کلارک» بازیگر ۳۶ ساله انگلیسی که بیشتر برای بازی در نقش «دنریس تارگرین» در سریال معروف «بازی تاج و تخت» شناخته شده، در فیلمی با عنوان «یک همسر ایدهآل» در نقش «کُنستانتین لوید» نویسنده ایرلندی و همسر «اسکار وایلد» چهره سرشناس ادبی مقابل دوربین خواهد رفت.
«یک همسر ایدهآل» به کارگردانی «سوفی هاید»، روایتی است از زندگی «کُنستانتین لوید» نویسنده و فعال فمینیستی که در جنبش اصلاح لباس نقش داشت، جنبشی که برای اجازه دادن به زنان برای پوشیدن لباسهای راحت به جای لباسهای بزرگ و سنگین ویکتوریایی آن دوران تلاش میکرد.
«لوید» در سال ۱۸۸۴ با «اسکار وایلد» ازدواج کرد و این زوج صاحب دو پسر شدند. با این حال، پس از اینکه وایلد به دلیل همجنسگرایی به دو سال زندان محکوم شد، لوید با فرزندان خود به سوئیس نقل مکان کرد و آنها را از نویسنده دور کرد.
«سوفی هاید» که کارگردانی فیلم «یک همسر ایدهآل» را بر عهده دارد پیش از این تجربه ساخت فیلم سینمایی «موفق باشی لئو گراند» با بازی «اما تامپسون» و «دارل مککورمک» را در کارنامه دارد. فیلم اول او با نام « سهشنبه ۵۲» جایزه بهترین کارگردانی جشنواره ساندنس و گوی بلورین جشنواره فیلم برلین را کسب کرد.
پروژههای بعدی «امیلیا کلارک» شامل نقشآفرینی در فیلم «مک کارتی» ساخته «واسلاو مارهول» درباره جوزف مک کارتی، سناتور آمریکایی است و «کلارک» در این فیلم در نقش مقابل «ایکل شانون» بازی خواهد کرد.
منبع: ایسنا به نقل از ورایتی
لینک کوتاه
مطالب مرتبط
پربازدیدترین ها
- آیا رونالدو وارد دنیای «سریع و خشمگین» میشود؟/ دیزل: ما برای او نقشی نوشتیم
- داستان پرسر و صدای «بیسر و صدا»
- نقش و جایگاه چهرهپردازی در سینمای ایران
- «سرِ انقلاب»؛ خنده در اتاق بازجویی، نمایش فروپاشی قدرت
- مقایسه فیلمنامه «کوچک جنگلی» تقوایی با سریال افخمی/ از پژوهشِ روایتمحور تا روایتِ موردپسند صداوسیما
آخرین ها
- «جزیره آزاد»؛ خداوندگار خودخوانده جزیره آزاد
- جیمز کامرون: از سلطه هوش مصنوعی میگریزم/ «آوارتار۳» و شروع افتخارآمیز اکران
- بازیگر آمریکایی خودکشی کرد
- «قمرتاج»؛ از ثبتِ واقعیت تا سازماندهی روایت
- «یک تصادف ساده»، فیلم مورد علاقه باراک اوباما
- مدیران تلویزیون به جای اینکه نقدها را بپذیرند به انتقاد از منتقدان می پردازند
- آخرین قاب یک کارگردان در «سینماحقیقت۱۹»/ احسان صدیقی درگذشت
- «شهر خاموش»؛ طلسم فاوست بر فراز شهر
- واکنش روزنامه هفت صبح به مصاحبه اخیر مهران مدیری : از برج عاج خود پایین نیامد
- استوری سحر دولتشاهی از پشت صحنه «هزار و یک شب»
- از «بادکنک سفید» تا «طعم گیلاس» در نیویورک
- پرویز شهبازی و سینمای مولف
- معرفی برگزیدگان بیست و چهارمین جشن حافظ؛ «پیر پسر» چهار جایزه گرفت/ سه جایزه برای «تاسیان»
- نقش هوش مصنوعی در باز طراحی کسب و کارها در ۲۰۲۶
- نمایش مناسبات داخل زندانها در سریالهای نمایش خانگی چگونه است؟
- «کفایت مذاکرات»؛ شوخیهای نخنما
- چهلوسومین جشنواره جهانی فیلم فجر؛ آزمونی جدی و نگاهی رو به آینده
- نمایش «بانو»ی داریوش مهرجویی در بنیاد حریری
- مستند «جستجو در تنگنا»؛ چیزی که شور زندگی خلق میکند
- «افسانه فیل»؛ سوار فیلی بزرگ و سفید، که انگار همهی راه را بلد بود
- سینمای ما چه سرسبز بود!/به بهانه نمایش نسخه بازسازی شده سارا مهرجویی در موزه سینما
- «کج پیله» وقتی زنها از پوست خودشان، خارج میشوند
- «راه دیگهای نیست»؛ خشونت مرهم زخم
- تحلیلی بر افت ژانر وحشت با تمرکز بر چهارگانه «احضار»/ این فیلم، ترسناک نیست
- «فریاد زیر آب» و موجی که فروکش نکرد
- پیشبینیهای جدید نشریه واریتی برای اسکار ۲۰۲۶
- «سرِ انقلاب»؛ خنده در اتاق بازجویی، نمایش فروپاشی قدرت
- جزئیاتی درباره فیلم جدید ایناریتو/ «دیگر» با بازی تام کروز یک سال دیگر اکران میشود
- نمایش تمام موزیکال «رابین هود»
- «الکترون» نامزد بهترین فیلم جشنواره انگلیسی شد





