«جود آپاتاو» ـ کارگردان، تهیهکننده و کمدین آمریکایی ـ درباره وضعیت ریاست جمهوری «دونالد ترامپ» گفت: به نظر من اوضاع دارد بدتر و بدتر میشود.
به گزارش سینماسینما: «جود آپاتاو» بازیگر، کارگردان و تهیهکننده هالیوودی و برنده جوایز «امی» و انجمن فیلم آمریکا، در جدیدترین اظهار نظر خود گفت که امیدی به بهبود اوضاع کشورداری «دونالد ترامپ» ندارد.
«آپاتاو» در انتقاد از رئیس جمهور کنونی آمریکا گفت: فکر میکنم برایمان روشن شده که انسانها میتوانند چقدر وحشتناک باشند. و به نظر من ما از طریق شبکههای اجتماعی، غرایز بدترین آدمها را شدت بخشیدهایم. از دید من، این جعبه پاندورا (اشاره به یکی از داستانهای اساطیر یونان که استعارهای از فجایع غیرقابل جبران است) است که بدتر و بدتر میشود.
او ادامه داد: در داستانپردازی، تو همیشه میخواهی با کسی شروع کنی و ببینی آیا میشود از او درسی گرفت. بنابراین، تو میخواهی شخصیتها نقص داشته باشند، هرچه بیشتر بهتر. به نظرم مساله «ترامپ» این است که او هر چه بیشتر و بیشتر در گودال جنون فرو میرود. این هیچ نشانهای از یاد گرفتن چطور برخورد کردن به عنوان یک رئیس جمهور را در او نشان نمیدهد.
«آپاتاو» سپس به رفتار «ترامپ» در سفر پرحاشیهاش به پرتوریکو و پرتاب کردن دستمال توالت بین سیلزدگان اشاره کرد و گفت: چه در سر او میگذرد؟ او شبیه به آدمی است که در یک کازینو کار میکند. هیچ چیز یاد نمیگیرد. این رفتارها باعث ترس جمعیت زیادی میشود که نگران تحریک شدن رهبر کره شمالی هستند.
منبع: ایسنا به نقل از «ورایتی»
لینک کوتاه
مطالب مرتبط
- رابرت دنیرو: دلقکها را تا زمانی که به دیکتاتورهای شرور تبدیل شوند، جدی نمیگیریم!
- انتقاد اولیور استون از بایدن/ اصرار کارگردان بر انتشار اسناد ترور کندی
- خشم هالیوود از تبرئه شدن ترامپ
- خوشحالی چهرههای مطرح هالیوود از رفتن ترامپ و آمدن بایدن
- واکنش سینماگران آمریکایی به حمله هواداران ترامپ به کنگره/ فاکس را تحریم کنید!
- واکنش چهرههای مشهور هالیوود به پیروزی جو بایدن/ ترامپ! تو اخراجی
- میشلین روکبرون، همسر شون کانری: او دیگر قادر به ابراز وجود نبود/ ناگفتههای خانواده کانری
- نسبت ترامپ و سینما/ سطحیسازی و مخاطب حداکثری
- اعتراض بازیگر «روز استقلال» به کاری که ترامپ با این فیلم کرد
- انتقاد تند یک کارگردان سینمای هالیوود از ترامپ/ ترامپ یک تروریست است
- رابرت دنیرو: منتظر دیدن ترامپ در زندان هستم
- ساخت یک سریال براساس کتاب رئیس سابق FBI
- علت اختلافات شدید آرنولد و دونالد ترامپ چیست؟
- قاتل سینمای مستقل ایران کیست؟
- جیم کری بار دیگر برای رسوا کردن ترامپ نقاشی کشید
نظر شما
پربازدیدترین ها
- آیا رونالدو وارد دنیای «سریع و خشمگین» میشود؟/ دیزل: ما برای او نقشی نوشتیم
- داستان پرسر و صدای «بیسر و صدا»
- «سرِ انقلاب»؛ خنده در اتاق بازجویی، نمایش فروپاشی قدرت
- حقایقی درباره فیلم سرب ساخته مسعود کیمیایی به بهانه نمایش آن از تلویزیون
- مقایسه فیلمنامه «کوچک جنگلی» تقوایی با سریال افخمی/ از پژوهشِ روایتمحور تا روایتِ موردپسند صداوسیما
آخرین ها
- مصوبهای برای حذف وزارت فرهنگ؛ مصوبه «سیاستهای صوت و تصویر فراگیر»؛ تعارض با جمهوریت
- «بابا پیکاسو»؛ در چنبره عواطف، حرمان و جداافتادگی
- «شمعی در باد»؛ جسورانهترین فیلم نیمه اول دهه هشتاد
- مهتاب ثروتی و مرجان اتفاقیان به «خاکستر خیال» پیوستند
- «جزیره آزاد»؛ خداوندگار خودخوانده جزیره آزاد
- جیمز کامرون: از سلطه هوش مصنوعی میگریزم/ «آوارتار۳» و شروع افتخارآمیز اکران
- بازیگر آمریکایی خودکشی کرد
- «قمرتاج»؛ از ثبتِ واقعیت تا سازماندهی روایت
- «یک تصادف ساده»، فیلم مورد علاقه باراک اوباما
- مدیران تلویزیون به جای اینکه نقدها را بپذیرند به انتقاد از منتقدان می پردازند
- آخرین قاب یک کارگردان در «سینماحقیقت۱۹»/ احسان صدیقی درگذشت
- «شهر خاموش»؛ طلسم فاوست بر فراز شهر
- واکنش روزنامه هفت صبح به مصاحبه اخیر مهران مدیری : از برج عاج خود پایین نیامد
- استوری سحر دولتشاهی از پشت صحنه «هزار و یک شب»
- از «بادکنک سفید» تا «طعم گیلاس» در نیویورک
- پرویز شهبازی و سینمای مولف
- معرفی برگزیدگان بیست و چهارمین جشن حافظ؛ «پیر پسر» چهار جایزه گرفت/ سه جایزه برای «تاسیان»
- نقش هوش مصنوعی در باز طراحی کسب و کارها در ۲۰۲۶
- نمایش مناسبات داخل زندانها در سریالهای نمایش خانگی چگونه است؟
- «کفایت مذاکرات»؛ شوخیهای نخنما
- چهلوسومین جشنواره جهانی فیلم فجر؛ آزمونی جدی و نگاهی رو به آینده
- نمایش «بانو»ی داریوش مهرجویی در بنیاد حریری
- مستند «جستجو در تنگنا»؛ چیزی که شور زندگی خلق میکند
- «افسانه فیل»؛ سوار فیلی بزرگ و سفید، که انگار همهی راه را بلد بود
- سینمای ما چه سرسبز بود!/به بهانه نمایش نسخه بازسازی شده سارا مهرجویی در موزه سینما
- «کج پیله» وقتی زنها از پوست خودشان، خارج میشوند
- «راه دیگهای نیست»؛ خشونت مرهم زخم
- تحلیلی بر افت ژانر وحشت با تمرکز بر چهارگانه «احضار»/ این فیلم، ترسناک نیست
- «فریاد زیر آب» و موجی که فروکش نکرد
- پیشبینیهای جدید نشریه واریتی برای اسکار ۲۰۲۶





