الک بالدوین بازیگر آمریکایی که در یک حادثه با شلیک مستقیم منجر به مرگ فیلمبردار یک فیلم شد، برای اولین بار به سوالات رسانهها پاسخ گفت.
به گزارش سینماسینما، به نقل از هالیوود ریپوتر، الک بالدوین بعد از حادثه شلیک به هالینا هاچینز فیلمبردار فیلم «زنگار» که سر صحنه در ۲۱ اکتبر اتفاق افتاد و منجر به مرگ این فیلمبردار جوان شد، برای اولین بار مقابل دوربین رسانهها قرار گرفت.
او کنار جاده با تعدادی زیادی از خبرنگاران صحبت میکرد.
روز شنبه، بالدوین که با همسرش هیلاریا بود یک بار دیگر درباره کار و فردی که مدیر فیلمبرداری پروژه بود صحبت کرد و او را دوست خود خواند.
وی همچنین در مورد توانمندی تولید و ادامه کار عوامل فیلم «زنگار» اظهار کرد که فکر نمیکنم تولید فیلم دوباره راهاندازی شود.
وی گفت: روزی که به شهر سانتافه رسیدم و شروع به فیلمبرداری کردیم، او (هالینا هاتچینز) و کارگردان فیلم را به شام دعوت کردم. ما یک گروه خیلی خیلی خوب بودیم که با هم کار میکردیم تا اینکه این اتفاق وحشتناک افتاد.
منبع: مهر
لینک کوتاه
مطالب مرتبط
- دادستان زیر سوال رفت؛ آلک بالدوین به زندگی برگشت/ اتهام قتل در دادگاه رد شد
- پس از سانحه فیلم «زنگار»؛ گای ریچی دیگر اجازه استفاده از اسلحه واقعی را نمیدهد
- با تغییر دادستان رخ داد؛ اتهام قتل بازیگر جنجالی رفع شد/ شروع مجدد فیلمبرداری «زنگار»
- آخرین وضعیت پرونده تیراندازی مرگبار الک بالدوین/ محاکمه به اتهام قتل غیرعمد
- نتیجه تحقیقات افبیآی/ الک بالدوین ماشه اسلحه را کشیده است
- وودی آلن: هیجان فیلمسازی از بین رفته است
- اختصاصی سینماسینما/ الک بالدوین سهشنبه با وودی آلن مصاحبه میکند
- پس از کشته شدن فیلمبردار؛ جریمه ۱۳۷ هزار دلاری برای عوامل سازنده فیلم «زنگار» تعیین شد
- نورپرداز فیلم «زنگار» از الک بالدوین و دستاندرکاران شکایت کرد
- عامل مرگ فیلمبردار «زنگار» مشخص شد/ اتهامی به بالدوین وارد نشده
- الک بالدوین باعث مرگ فیلمبردار فیلمش شد/ شلیک گلولهای که قرار بود مشقی باشد
- بازداشت الک بالدوین پس از دعوا در خیابان
- کنارهگیری الک بادوین از بازی در فیلم «جوکر»/ واکنش به بازی در نقشی مانند ترامپ
- ادامه حمایت الک بالدوین از وودی آلن/ اتهامات دروغ است
- باندراس و بالدوین در «لامبورگینی»
نظر شما
پربازدیدترین ها
- آیا رونالدو وارد دنیای «سریع و خشمگین» میشود؟/ دیزل: ما برای او نقشی نوشتیم
- داستان پرسر و صدای «بیسر و صدا»
- نقش و جایگاه چهرهپردازی در سینمای ایران
- مقایسه فیلمنامه «کوچک جنگلی» تقوایی با سریال افخمی/ از پژوهشِ روایتمحور تا روایتِ موردپسند صداوسیما
- تاریخچه سریالهای ماه رمضان از ابتدا تاکنون/ در دهه هشتاد ۴۰ سریال روی آنتن رفت
آخرین ها
- «قمرتاج»؛ از ثبتِ واقعیت تا سازماندهی روایت
- «یک تصادف ساده»، فیلم مورد علاقه باراک اوباما
- مدیران تلویزیون به جای اینکه نقدها را بپذیرند به انتقاد از منتقدان می پردازند
- آخرین قاب یک کارگردان در «سینماحقیقت۱۹»/ احسان صدیقی درگذشت
- «شهر خاموش»؛ طلسم فاوست بر فراز شهر
- واکنش روزنامه هفت صبح به مصاحبه اخیر مهران مدیری : از برج عاج خود پایین نیامد
- استوری سحر دولتشاهی از پشت صحنه «هزار و یک شب»
- از «بادکنک سفید» تا «طعم گیلاس» در نیویورک
- پرویز شهبازی و سینمای مولف
- معرفی برگزیدگان بیست و چهارمین جشن حافظ؛ «پیر پسر» چهار جایزه گرفت/ سه جایزه برای «تاسیان»
- نقش هوش مصنوعی در باز طراحی کسب و کارها در ۲۰۲۶
- نمایش مناسبات داخل زندانها در سریالهای نمایش خانگی چگونه است؟
- «کفایت مذاکرات»؛ شوخیهای نخنما
- چهلوسومین جشنواره جهانی فیلم فجر؛ آزمونی جدی و نگاهی رو به آینده
- نمایش «بانو»ی داریوش مهرجویی در بنیاد حریری
- مستند «جستجو در تنگنا»؛ چیزی که شور زندگی خلق میکند
- «افسانه فیل»؛ سوار فیلی بزرگ و سفید، که انگار همهی راه را بلد بود
- سینمای ما چه سرسبز بود!/به بهانه نمایش نسخه بازسازی شده سارا مهرجویی در موزه سینما
- «کج پیله» وقتی زنها از پوست خودشان، خارج میشوند
- «راه دیگهای نیست»؛ خشونت مرهم زخم
- تحلیلی بر افت ژانر وحشت با تمرکز بر چهارگانه «احضار»/ این فیلم، ترسناک نیست
- «فریاد زیر آب» و موجی که فروکش نکرد
- پیشبینیهای جدید نشریه واریتی برای اسکار ۲۰۲۶
- «سرِ انقلاب»؛ خنده در اتاق بازجویی، نمایش فروپاشی قدرت
- جزئیاتی درباره فیلم جدید ایناریتو/ «دیگر» با بازی تام کروز یک سال دیگر اکران میشود
- نمایش تمام موزیکال «رابین هود»
- «الکترون» نامزد بهترین فیلم جشنواره انگلیسی شد
- تحلیل روانکاوانه فیلم «دوستداشتنی»؛ این رابطه دوست داشتنی نیست
- نمایش «برادران کارامازوف»؛ وفادار به روح اثر نه کالبد
- درباره کامران فانی و ترجمهای ناب/ مرغ دریاییِ فانی





