«کوین اسپیسی» بازیگر برنده دو جایزه «اسکار» که از چند جهت با اتهامهای اخلاقی و حقوقی روبهرو شده شاید نتواند بار دیگر به عرصه بازیگری بازگردد.
به گزارش سینماسینما، در سال ۲۰۱۲ و در حین فیلمبرداری فصل نخست سریال «خانه پوشالی»، «کوین اسپیسی» دچار جراحت شد و دستیار تولید این پروژه ادعا کرد که در حین انتقال «اسپیسی» به بیمارستان مورد دستدرازی این بازیگر سرشناس قرار گرفته و این موضوع را به اطلاع کارفرمای خود رساند.
کمپانی «MRC» نیز در سال ۲۰۱۹ با تنظیم شکایتی علیه «کوین اسپیسی» مدعی شد به دلیل اتهامهای اخلاقی نسبت دادهشده خواستار دریافت غرامت دهها میلیون دلاری از این بازیگر شده اما «اسپیسی» هم با شکایتی متقابل اعلام کرد اتهامهای واردشده به او اغراقآمیز است و کمپانی «MRC» نیز دستمزد او را از سال ۲۰۱۷ و مطرح شدن اتهامها پرداخت نکرده است.
پلیس لندن نیز اخیرا بررسی شش پرونده اتهام اخلاقی علیه «کوین اسپیسی» را که به سالهای ۱۹۹۶ تا ۲۰۱۳ مربوط است به پایان رسانده است. این اتهامها به زمانی مرتبط است که «اسپیسی» بیش از یک دهه در تئاتر اولدویک با چهرههای سرشناسی چون «سم مندس»، «جیمز ارل جونز» و «ونسا ردگریو» همکاری میکرد.
سه سال و نیم پس از اینکه «آنتونی رپ» بازیگر فیلم «پیشتازان فضا» مدعی شد «کوین اسپیسی» در سن ۱۴ سالگی او را مورد تعرض قرار داده، «کوین اسپیسی» بازیگر توانمندی که دو جایزه «اسکار» برای فیلمهای «مظنونین همیشگی» و «زیبایی آمریکایی» به همراه یک جایزه «تونی» و ۱۲ نامزدی جایزه «امی» را در کارنامه دارد، به بیکارترین بازیگر هالیوود تبدیل شده که نمیتواند کار کند.
منبع: ایسنا
لینک کوتاه
مطالب مرتبط
- پیشبینیهای جدید نشریه واریتی برای اسکار ۲۰۲۶
- پیشبینی اسکاری سردبیر هالیوود ریپورتر؛ فیلم پناهی برای اسکار چقدر شانس دارد؟
- آسیبشناسی سوءاستفاده از قدرت در میان سلبریتیها و سیاستمداران
- کوین اسپیسی: آرزو دارم اسکورسیزی برای یک فیلم با من تماس بگیرد
- یک اثر ایرانی دیگر در اسکار ۲۰۲۶؛ فیلم شهرام مکری نماینده تاجیکستان شد
- فیلمی درباره کشتار نانجینگ؛ چین «محکوم به حق» را به اسکار فرستاد
- بازگشت آقااسفندیار با واکنش به بیانیه هیات انتخاب کمیته اسکار
- برای شرکت در نود و هشتمین دوره؛ هند، فیلم اسکورسیزی را به اسکار معرفی کرد
- جعفر پناهی خطاب به آکادمی اسکار: انحصار دولتی در انتخابِ نماینده بخش بینالمللی را بشکنید
- گلایه حامد بهداد از کمیته انتخاب فیلم برای اسکار؛ سر «پیر پسر» را بریدید
- زنجیره بیانیهها درباره اسکار ادامه دارد؛ حمایت۸۰ سینماگر دیگر از تصمیم خانهسینما
- فیلم جعفر پناهی در راه آکادمی؛ فرانسه «یک تصادف ساده» را به اسکار فرستاد
- یورش نظامیان اسرائیلی به خانه فیلمساز برنده اسکار
- ۵ نامزد برای معرفی به اسکار اعلام شد
- خانه سینما از کمیته اسکار خارج شد؛ نقشی در این کمیته نداریم/ آرزوی موفقیت برای فیلم معرفی شده
نظر شما
پربازدیدترین ها
- آیا رونالدو وارد دنیای «سریع و خشمگین» میشود؟/ دیزل: ما برای او نقشی نوشتیم
- داستان پرسر و صدای «بیسر و صدا»
- نقش و جایگاه چهرهپردازی در سینمای ایران
- «سرِ انقلاب»؛ خنده در اتاق بازجویی، نمایش فروپاشی قدرت
- مقایسه فیلمنامه «کوچک جنگلی» تقوایی با سریال افخمی/ از پژوهشِ روایتمحور تا روایتِ موردپسند صداوسیما
آخرین ها
- مهتاب ثروتی و مرجان اتفاقیان به «خاکستر خیال» پیوستند
- «جزیره آزاد»؛ خداوندگار خودخوانده جزیره آزاد
- جیمز کامرون: از سلطه هوش مصنوعی میگریزم/ «آوارتار۳» و شروع افتخارآمیز اکران
- بازیگر آمریکایی خودکشی کرد
- «قمرتاج»؛ از ثبتِ واقعیت تا سازماندهی روایت
- «یک تصادف ساده»، فیلم مورد علاقه باراک اوباما
- مدیران تلویزیون به جای اینکه نقدها را بپذیرند به انتقاد از منتقدان می پردازند
- آخرین قاب یک کارگردان در «سینماحقیقت۱۹»/ احسان صدیقی درگذشت
- «شهر خاموش»؛ طلسم فاوست بر فراز شهر
- واکنش روزنامه هفت صبح به مصاحبه اخیر مهران مدیری : از برج عاج خود پایین نیامد
- استوری سحر دولتشاهی از پشت صحنه «هزار و یک شب»
- از «بادکنک سفید» تا «طعم گیلاس» در نیویورک
- پرویز شهبازی و سینمای مولف
- معرفی برگزیدگان بیست و چهارمین جشن حافظ؛ «پیر پسر» چهار جایزه گرفت/ سه جایزه برای «تاسیان»
- نقش هوش مصنوعی در باز طراحی کسب و کارها در ۲۰۲۶
- نمایش مناسبات داخل زندانها در سریالهای نمایش خانگی چگونه است؟
- «کفایت مذاکرات»؛ شوخیهای نخنما
- چهلوسومین جشنواره جهانی فیلم فجر؛ آزمونی جدی و نگاهی رو به آینده
- نمایش «بانو»ی داریوش مهرجویی در بنیاد حریری
- مستند «جستجو در تنگنا»؛ چیزی که شور زندگی خلق میکند
- «افسانه فیل»؛ سوار فیلی بزرگ و سفید، که انگار همهی راه را بلد بود
- سینمای ما چه سرسبز بود!/به بهانه نمایش نسخه بازسازی شده سارا مهرجویی در موزه سینما
- «کج پیله» وقتی زنها از پوست خودشان، خارج میشوند
- «راه دیگهای نیست»؛ خشونت مرهم زخم
- تحلیلی بر افت ژانر وحشت با تمرکز بر چهارگانه «احضار»/ این فیلم، ترسناک نیست
- «فریاد زیر آب» و موجی که فروکش نکرد
- پیشبینیهای جدید نشریه واریتی برای اسکار ۲۰۲۶
- «سرِ انقلاب»؛ خنده در اتاق بازجویی، نمایش فروپاشی قدرت
- جزئیاتی درباره فیلم جدید ایناریتو/ «دیگر» با بازی تام کروز یک سال دیگر اکران میشود
- نمایش تمام موزیکال «رابین هود»





