مارتین اسکورسیزی از تایوان برای کمک به خلق فیلم «سکوت» تشکر کرد.
به گزارش سینماسینما، به نقل از رویترز، مارتین اسکورسیزی کارگردان فیلم مذهبی «سکوت» که برای نمایش این فیلم پنجشنبه در تایوان حضور داشت، از مقامات این کشور برای همراهی برای خلق اثری که بیش از یک دهه در دست تولید بود تشکر کرد.
گرچه «سکوت» در ژاپن میگذرد و داستانی درباره مبلغان مذهبی مسیحی در قرن هفدهم را روایت میکند که برای مسیحیت در حال گسترش در سراسر جهان تلاش میکردند، اما این فیلم در تایوان ساخته شد و همه لوکیشنهای آن در تایوان واقع بود.
اسکورسیزی پیش از اولین نمایش این فیلم در تایوان در گفتگو با مطبوعات گفت: این پروژه رویایی من بود که اینجا در این کشور فوقالعاده به بار نشست و خود تایوان الهامی بزرگ برای من برای ساخت آن شد و امیدوارم موجب برکت همه شما شود.
این کارگردان افزود: بیش از ۲۵ سال ساخت این فیلم در ذهن من بود. در طول زمان به ساخت آن فکر میکردم و تایوان بود که در واقع به تصاویر فیلم زندگی بخشید.

اندرو گارفیلد، آدام درایور و لیام نیسون بازیگران فیلم هستند.
تایم نیز در این باره نوشت: در حالی که چین در حال سرمایهگذاریهای بزرگ برای همراهی با هالیوود است اما تایوان نیز سعی میکند سهم خود را از این میان به دست آورد.
تایوان در این مسیر با ژاپن، هنگ کنگ و کره جنوبی رقابت میکند. این در حالی است که این کشور کارگردان بزرگی چون آنگ لی را دارد که فیلم «زندگی پای» را در سواحل جنوبی کشورش ساخت.
تایوان سوبسیدی یک میلیون دلاری به کارگردانهایی که در آن کشور فیلم بسازند، میدهد.
اسکورسیزی پنجشنبه در سینمایی که این فیلم را نمایش میداد با خبرنگاران گفتگو کرد. این سینما در مرکز شهر تایپه و در ۱۳۰۰ مایلی توکیو پایتخت ژاپن واقع شده است.
منبع: مهر
لینک کوتاه
مطالب مرتبط
- کوین اسپیسی: آرزو دارم اسکورسیزی برای یک فیلم با من تماس بگیرد
- برای شرکت در نود و هشتمین دوره؛ هند، فیلم اسکورسیزی را به اسکار معرفی کرد
- شگفتی امی ۲۰۲۵؛ اسکورسیزی و ران هاوارد نامزد جایزه بازیگری شدند!
- آثار مهم تاریخ سینمای ایران در فهرست ترمیم/ دوپینگ سینمای ایران با مارتین اسکورسیزی
- بازیگر نقشهای اکشن تایید کرد؛ دواین جانسون در فیلم اسکورسیزی بازی میکند
- به تهیهکنندگی اسکورسیزی و اسپیلبرگ؛ خاویر باردم و ایمی آدامز با «تنگه وحشت» بازمیگردند
- با حضور احتمالی دیکاپریو و اسکورسیزی؛ اقتباس سینمایی «شیطان در شهر سفید» جان گرفت
- ابهام درباره فیلم جدید مارتین اسکورسیزی
- جشنواره هلندی اعلام کرد؛ نامزدی کاهانی و اسکورسیزی برای جایزه سپتیمیوس آمستردام
- اسکورسیزی ساخت فیلم «زندگی عیسی» را پاییز شروع میکند
- برای بهترین بازیگر مرد؛ رقابت خواکین فینیکس و دنزل واشینگتن/ پیشبینیهای اولیه اسکار ۲۰۲۵
- تجلیل از آهنگساز «ارباب حلقهها» در جشنواره فیلم زوریخ ۲۰۲۴
- سینماسینما/ دیدار مارتین اسکورسیزی و ویم وندرس در جشنواره برلین
- راهیابی ۳ فیلم ایرانی به جشنواره برلین
- دنیل دی لوئیس در مراسم تجلیل از مارتین اسکورسیزی حاضر شد
نظر شما
پربازدیدترین ها
- آیا رونالدو وارد دنیای «سریع و خشمگین» میشود؟/ دیزل: ما برای او نقشی نوشتیم
- داستان پرسر و صدای «بیسر و صدا»
- نقش و جایگاه چهرهپردازی در سینمای ایران
- «سرِ انقلاب»؛ خنده در اتاق بازجویی، نمایش فروپاشی قدرت
- مقایسه فیلمنامه «کوچک جنگلی» تقوایی با سریال افخمی/ از پژوهشِ روایتمحور تا روایتِ موردپسند صداوسیما
آخرین ها
- «شمعی در باد»؛ جسورانهترین فیلم نیمه اول دهه هشتاد
- مهتاب ثروتی و مرجان اتفاقیان به «خاکستر خیال» پیوستند
- «جزیره آزاد»؛ خداوندگار خودخوانده جزیره آزاد
- جیمز کامرون: از سلطه هوش مصنوعی میگریزم/ «آوارتار۳» و شروع افتخارآمیز اکران
- بازیگر آمریکایی خودکشی کرد
- «قمرتاج»؛ از ثبتِ واقعیت تا سازماندهی روایت
- «یک تصادف ساده»، فیلم مورد علاقه باراک اوباما
- مدیران تلویزیون به جای اینکه نقدها را بپذیرند به انتقاد از منتقدان می پردازند
- آخرین قاب یک کارگردان در «سینماحقیقت۱۹»/ احسان صدیقی درگذشت
- «شهر خاموش»؛ طلسم فاوست بر فراز شهر
- واکنش روزنامه هفت صبح به مصاحبه اخیر مهران مدیری : از برج عاج خود پایین نیامد
- استوری سحر دولتشاهی از پشت صحنه «هزار و یک شب»
- از «بادکنک سفید» تا «طعم گیلاس» در نیویورک
- پرویز شهبازی و سینمای مولف
- معرفی برگزیدگان بیست و چهارمین جشن حافظ؛ «پیر پسر» چهار جایزه گرفت/ سه جایزه برای «تاسیان»
- نقش هوش مصنوعی در باز طراحی کسب و کارها در ۲۰۲۶
- نمایش مناسبات داخل زندانها در سریالهای نمایش خانگی چگونه است؟
- «کفایت مذاکرات»؛ شوخیهای نخنما
- چهلوسومین جشنواره جهانی فیلم فجر؛ آزمونی جدی و نگاهی رو به آینده
- نمایش «بانو»ی داریوش مهرجویی در بنیاد حریری
- مستند «جستجو در تنگنا»؛ چیزی که شور زندگی خلق میکند
- «افسانه فیل»؛ سوار فیلی بزرگ و سفید، که انگار همهی راه را بلد بود
- سینمای ما چه سرسبز بود!/به بهانه نمایش نسخه بازسازی شده سارا مهرجویی در موزه سینما
- «کج پیله» وقتی زنها از پوست خودشان، خارج میشوند
- «راه دیگهای نیست»؛ خشونت مرهم زخم
- تحلیلی بر افت ژانر وحشت با تمرکز بر چهارگانه «احضار»/ این فیلم، ترسناک نیست
- «فریاد زیر آب» و موجی که فروکش نکرد
- پیشبینیهای جدید نشریه واریتی برای اسکار ۲۰۲۶
- «سرِ انقلاب»؛ خنده در اتاق بازجویی، نمایش فروپاشی قدرت
- جزئیاتی درباره فیلم جدید ایناریتو/ «دیگر» با بازی تام کروز یک سال دیگر اکران میشود





