تاریخ انتشار:۱۴۰۲/۱۲/۲۰ - ۱۲:۲۰ تعداد نظرات: ۰ نظر کد خبر : 195403

سینماسینما، پاریس: بنا به گزارش نشریه معروف هالیوود ریپورتر قرار است یک راهپیمایی بزرگ روز یکشنبه در مقابل محل برگزاری مراسم اسکار بر پا شود.

آنها این راهپیمایی را در حمایت از مردم فلسطین انجام خواهند داد و احتمال زیاد دارد که تاثیر بسیاری بر برگزاری نود و ششمین دوره اسکار بگذارد. با توجه به اینکه عصر امروز – یکشنبه دهم مارس- تمام رسانه های جهان اخبار خود را روی اسکار متمرکز خواهند کرد، روزنامه هالیوود ریپورتر، اعلام کرده که عده ای از نویسندگان سینما و دیگر ارگان های سینمایی به توافق رسیده اند که تظاهراتی مشترک به نفع مردم فلسطین برگزار کنند. از آنجا که اکثر کمپانی های هالیوودی در دست یهودیان است، معلوم نیست چه اتفاقی عصر یکشنبه در لس انجلس رخ خواهد دهد. تظاهرات‌کنندگان اسم این راهپیمایی را برای فلسطین آزاد نام نهاده اند و می خواهند که سربازان اسراییلی دست از کشتار علیه مردم بی پناه فلسطین بکشند. آنها خواهان آتش بس فوری هستند و آن را روز یکشنبه فریاد خواهند زد. آرتیستهای گوناگونی از این راهپیمایی حمایت خود را اعلام کرده اند و پیام خود را از طریق اینستاگرام به گوش همه رسانده اند. حتی گروه «صدای یهودیان صلح طلب» به آنها پیوسته اند. آنها می‌گویند وقتی کشتار در غزه ادامه دارد، صحیح نیست ما در اینجا جشن بگیریم.

برای اولین بار است که مراسم اسکار با چنین وضعیتی روبرو خواهد شد! آنها خواستار فلسطین آزاد هستند. حال باید دید عصر یکشنبه ۱۰ مارس در هالیوود، قلب صنعت سینمای امریکا چه خواهد گذشت.

لینک کوتاه

مطالب مرتبط

 

آخرین ها