یک زوج آمریکایی پس از تماشای فیلم «منچستر بای د سی» پسر نوجوان معلولشان را به قتل رساندند.
به گزارش سینماسینما، جفری فرانکلین ۱۶ ساله روز ۲۸ فوریه در ایالت نیویورک به دست پدر و مادرش به قتل رسید. آنها پس از تماشای فیلم «منچستر بای د سی» دست به این جنایت زدند.
کیسی افلک در فیلم «منچستر بای د سی» نقش مردی را بازی میکند که در یک آتشسوزی فرزندانش را به قتل رسانده است.
جوزف مکبراید دادستان شهر چینانگو در نیویورک در این باره گفت: «والدین دو ساعت پس از تماشای فیلم جفری را کشتهاند.»
دادستان پرونده به قاضی گفت شخصیت افلک در فیلم پس از اعلام اینکه فرد به دلیل جنایت تصادفی محکوم نمیشود از تعقیب قانونی رهایی پیدا کرد.
تنها دو روز پس از اینکه «منچستر بای د سی» دو جایزه اسکار گرفت، یک آتشسوزی در خانه فرانکلینها گزارش شد. خانه آنها در ۳۰۰ کیلومتری شمال شهر نیویورک قرار دارد.
مکبراید درباره این آتشسوزی و قتل جفری فرانکلین گفت: «قربانی به شدت سوخته بود. به دلیل آسیبهای وارد شده به پیکر قربانی بر اثر آتشسوزی پزشکی قانونی قادر به تشخیص دلیل مرگ او نیست.»
البته از آنجا که در مجاری تنفسی قربانی اثری از دود یا دوده دیده نمیشود میتوان پی برد که او پیش از آن که در آتش بسوزد مرده است.
این زوج سال ۲۰۱۲ جفری را به فرزندی پذیرفته بودند و پس از آن از فشار بار مالی ناشی از هزینههای نگهداری او بارها در فیسبوک گلایه کرده بودند. دادستان نیز این موضوع را در دادگاه مطرح کرده است.
خانم فرانکلین که در حال حاضر باردار است به بازجویان پرونده گفته بود شب حادثه برای خرید دارو از خانه بیرون رفته است اما در تحقیقات مشخص شد که او به هیچ داروخانهای مراجعه نکرده است. آقای فرانکلین هم مدعی است که شب حادثه سگهایش را برای گردش بیرون برده بود.
این زوج در صورت محکومیت در دادگاه به ۲۵ سال زندان محکوم میشوند. البته هیچ کدام از آنها به این جنایت اعتراف نکردهاند.
منبع: خبرآنلاین
لینک کوتاه
مطالب مرتبط
- تیزر فیلم «اوپنهایمر» منتشر شد/ روایت نولان از زندگی پدر بمب اتمی
- انفجار اتمی در فیلم جدید نولان بدون جلوههای بصری
- کیسی افلک در فیلم جدید کریستوفر نولان بازی میکند
- کیسی افلک فیلمی درباره یک زن شمشیرباز تهیه میکند
- جنیفر لارنس و جودی فاستر جایگزین کیسی افلک در مراسم اسکار شدند
- کیسی افلک از مراسم اسکار حذف شد
- کیسی افلک در نقش یک قهرمان قرن بیستم
- گفتگو با کارگردان «منچستر کنار دریا»/ در جستجوی درونیات انسان
- بزرگترین بیاعتناییها و شگفتیهای جوایز اسکار ۸۹
- معرفی دو بازیگر برگزیده نقش اول مراسم اسکار
- کیسی افلک با لباسش اعتراض خود را به ترامپ نشان داد
- برندگان انجمن نویسندگان آمریکا مشخص شدند/جایزه ژان رنوار برای کیارستمی
- «لالالند» برنده پنج جایزه بفتا شد/ اسامی تمامی نامزدها و برندگان
- تغییر نسل چشمگیر در هالیوود
- معادلات جوایز اسکار بازیگری به هم ریخت
نظر شما
پربازدیدترین ها
- آیا رونالدو وارد دنیای «سریع و خشمگین» میشود؟/ دیزل: ما برای او نقشی نوشتیم
- مقایسه فیلمنامه «کوچک جنگلی» تقوایی با سریال افخمی/ از پژوهشِ روایتمحور تا روایتِ موردپسند صداوسیما
- داستان پرسر و صدای «بیسر و صدا»
- نقش و جایگاه چهرهپردازی در سینمای ایران
- تاریخچه سریالهای ماه رمضان از ابتدا تاکنون/ در دهه هشتاد ۴۰ سریال روی آنتن رفت
آخرین ها
- نمایش تمام موزیکال «رابین هود»
- «الکترون» نامزد بهترین فیلم جشنواره انگلیسی شد
- تحلیل روانکاوانه فیلم «دوستداشتنی»؛ این رابطه دوست داشتنی نیست
- نمایش «برادران کارامازوف»؛ وفادار به روح اثر نه کالبد
- درباره کامران فانی و ترجمهای ناب/ مرغ دریاییِ فانی
- فیلم کوتاه «شامیر» نامزد بهترین فیلمبرداری جشنواره امریکایی شد
- درمان از نگاهی دیگر؛ وقتی سرطان، بازیگر صحنه زندگی میشود
- گاو خشمگین ۴۵ ساله شد
- «زیر درخت لور»؛ تصویری از انزوا و شکاف عاطفی
- «جستوجو در تنگنا»؛ انگار این همه چیزی باشد که از شهر و دیوارهایش به میراث بردهایم
- حمید طالقانی درگذشت
- فیلمـکنسرت «برندگان اسکار موسیقی» روی صحنه میرود
- معرفی برگزیدگان نوزدهمین جشنواره بینالمللی «سینماحقیقت»
- آکادمی داوری اعلام کرد؛ فهرست نامزدهای اولیه جوایز اسکار ۲۰۲۶/ نامزدی فیلمسازان ایرانی در دو بخش
- با رای منتقدان مجله IndieWire؛ آخرین ساخته جعفر پناهی در میان بهترینهای ۲۰۲۵
- شورای بازبینی فیلمهای سینمایی موافقت کرد؛ صدور پروانه نمایش برای پنج فیلم سینمایی
- نقش و جایگاه چهرهپردازی در سینمای ایران
- «پیکار با پیکر»؛ پیکری در پیکار
- «غریزه»؛ عشق پرشور نوجوانی، عبور از ممنوعهها
- رابطه ظرف و مظروف
- «محکوم»؛ آغازی برای پایان
- میراثِ کودکی
- بازیگر «پاریس تگزاس» در فیلم تازه نادر ساعیور
- اکران نسخه مرمت شده یکی از فیلمهای مهم داریوش مهرجویی
- این فیلم انعکاس واقعیتهای زندگی آدمهاست/ لیلا حاتمی: حواس کسی به «قاتل و وحشی» نیست
- «ارس، رود خروشان» روایت فاتحان شهرهای رفته بر باد است
- اکران و نقد نمایندهی کانادا در اسکار در سینما اندیشه
- نگاهی به مستند «زیر درخت لور»؛ بیانیهای هنری درباره شکلی از رنج جمعی
- «پیکار با پیکر»؛ وقتی که سخن هرودوت بهانه فیلم میشود
- آیا رونالدو وارد دنیای «سریع و خشمگین» میشود؟/ دیزل: ما برای او نقشی نوشتیم





