اسکارلت جوهانسون از کمپانی دیزنی به خاطر اکران آنلاین فیلم «بیوه سیاه» شکایت کرد و دیزنی در پاسخی شدید این کار را غمبار و ناراحتکننده خواند.
به گزارش سینماسینما به نقل از ورایتی، اسکارلت جوهانسون که بیش از یک دهه است در نقش «بیوه سیاه» در دنیای سینمایی مارول جلوی دوربین رفته است، در اقدامی غیرمنتظره از دیزنی شکایت کرد.
وی ادعا کرده که طبق قراردادش با دیزنی فیلم «بیوه سیاه» باید تنها در سینما اکران میشد و نمایش همزمان فیلم به صورت آنلاین در «دیزنی+» موجب شده تا فروش فیلم در سینما کاهش یابد و دریافتی وی نیز کم شود.
در حالی که وی شکایت خود را دیروز پنجشنبه تسلیم دادگاه کرده، دیزنی بلافاصله این رفتار را غمگینکننده خواند و وی را برای این شکایت سرزنش کرد و گفت این رفتار نشاندهنده بیتوجهی این بازیگر به روند ترسناک و طولانی مدت بیماری کرونا بر بازار جهانی است.
جوهانسون در شکایت خود تاکید کرده که دیزنی به عمد و بیدلیل موجه موجب نقض قرارداد مارول شده و افزوده است با این کار وی نتوانسته سود کامل قراردادش را دریافت کند.
«بیوه سیاه» نهمین و آخرین فیلمی است که جوهانسون برای مارول بازی کرده است و دیزنی در بیانه غیرمعمول خود تاکید کرده که این بازیگر قبلاً ۲۰ میلیون دلار برای ایفای این نقش دریافت کرده و اکران فیلم به صورت آنلاین موجب شده وی سهم دیگری هم از این بابت داشته باشد.
دیزنی توضیحی درباره اینکه آیا درصدد مذاکره مجدد با جوهانسون است یا خیر ارایه نکرده اما وکلای جوهانسون گفتهاند سعی کردهاند در مورد شرایط قرارداد دوباره مذاکره کنند.
«بیوه سیاه» در آمریکا ۸۰ میلیون دلار، در بازارهای بینالمللی ۷۸ میلیون دلار و در دیزنی+ ۶۰ میلیون دلار فروخته است.
منبع: مهر
لینک کوتاه
مطالب مرتبط
- اولین تجربه کارگردانی اسکارلت جوهانسون؛ «النور کبیر» سپتامبر اکران میشود
- آیا دنزل واشینگتن بازمیگردد؟/ دنباله «جزر و مد سرخ» ساخته میشود
- تجدید دیزنی در فیلمهای مارولی؛ اکران «انتقامجویان» به تعویق افتاد
- هتتریک دیزنی در ۲۰۲۴/ فروش «موآنا ۲» از مرز یک میلیارد دلار گذشت
- انیمیشنی درباره لیونل مسی؛ پخش «مسی و غولها» از تلویزیون دیزنی
- با فرارسیدن سال ۲۰۲۴؛ از امروز میکی ماوس متعلق به همه میشود/ تملک عمومی پس از ۹۵ سال
- «مارولها» بدترین افتتاحیه کمپانی را رقم زد/ واکنش استیون کینگ
- رکورد تاریخی انیمیشن دیزنی در ۲۴ ساعت
- باب کرانستون سخنرانی کرد؛ بازیگران علیه «دیزنی»/ اجازه نمیدهیم رباتها جایگزین ما شوند!
- پدر «مرد عنکبوتی» از دنیا رفت/ مرگ یکی از نمادهای مارول
- شکست دیزنی در چین/ عدم استقبال از «پری دریایی کوچولو» در دومین بازار بزرگ سینمای جهان
- واکنشها به یک تریلر جنجالی؛ «جنگ ستارگان» وس اندرسون چه معجونی میشود/ کارگردان هوش مصنوعی است
- پدر «مارول» به آنتن بازمیگردد/ مستندی برای ۱۰۰ سالگی استن لی
- زمان اکران «شهر سیارکی» مشخص شد
- دیزنی ۱۰۰ سالگیاش را جشن میگیرد/ آغاز دومین قرن خلق جادو
نظر شما
پربازدیدترین ها
- آیا رونالدو وارد دنیای «سریع و خشمگین» میشود؟/ دیزل: ما برای او نقشی نوشتیم
- مقایسه فیلمنامه «کوچک جنگلی» تقوایی با سریال افخمی/ از پژوهشِ روایتمحور تا روایتِ موردپسند صداوسیما
- داستان پرسر و صدای «بیسر و صدا»
- نقش و جایگاه چهرهپردازی در سینمای ایران
- تاریخچه سریالهای ماه رمضان از ابتدا تاکنون/ در دهه هشتاد ۴۰ سریال روی آنتن رفت
آخرین ها
- نمایش تمام موزیکال «رابین هود»
- «الکترون» نامزد بهترین فیلم جشنواره انگلیسی شد
- تحلیل روانکاوانه فیلم «دوستداشتنی»؛ این رابطه دوست داشتنی نیست
- نمایش «برادران کارامازوف»؛ وفادار به روح اثر نه کالبد
- درباره کامران فانی و ترجمهای ناب/ مرغ دریاییِ فانی
- فیلم کوتاه «شامیر» نامزد بهترین فیلمبرداری جشنواره امریکایی شد
- درمان از نگاهی دیگر؛ وقتی سرطان، بازیگر صحنه زندگی میشود
- گاو خشمگین ۴۵ ساله شد
- «زیر درخت لور»؛ تصویری از انزوا و شکاف عاطفی
- «جستوجو در تنگنا»؛ انگار این همه چیزی باشد که از شهر و دیوارهایش به میراث بردهایم
- حمید طالقانی درگذشت
- فیلمـکنسرت «برندگان اسکار موسیقی» روی صحنه میرود
- معرفی برگزیدگان نوزدهمین جشنواره بینالمللی «سینماحقیقت»
- آکادمی داوری اعلام کرد؛ فهرست نامزدهای اولیه جوایز اسکار ۲۰۲۶/ نامزدی فیلمسازان ایرانی در دو بخش
- با رای منتقدان مجله IndieWire؛ آخرین ساخته جعفر پناهی در میان بهترینهای ۲۰۲۵
- شورای بازبینی فیلمهای سینمایی موافقت کرد؛ صدور پروانه نمایش برای پنج فیلم سینمایی
- نقش و جایگاه چهرهپردازی در سینمای ایران
- «پیکار با پیکر»؛ پیکری در پیکار
- «غریزه»؛ عشق پرشور نوجوانی، عبور از ممنوعهها
- رابطه ظرف و مظروف
- «محکوم»؛ آغازی برای پایان
- میراثِ کودکی
- بازیگر «پاریس تگزاس» در فیلم تازه نادر ساعیور
- اکران نسخه مرمت شده یکی از فیلمهای مهم داریوش مهرجویی
- این فیلم انعکاس واقعیتهای زندگی آدمهاست/ لیلا حاتمی: حواس کسی به «قاتل و وحشی» نیست
- «ارس، رود خروشان» روایت فاتحان شهرهای رفته بر باد است
- اکران و نقد نمایندهی کانادا در اسکار در سینما اندیشه
- نگاهی به مستند «زیر درخت لور»؛ بیانیهای هنری درباره شکلی از رنج جمعی
- «پیکار با پیکر»؛ وقتی که سخن هرودوت بهانه فیلم میشود
- آیا رونالدو وارد دنیای «سریع و خشمگین» میشود؟/ دیزل: ما برای او نقشی نوشتیم





