سیستم بلیت فروشی جشنواره بینالمللی فیلم «ساندنس» با حمله هکرها تعطیل شد.
به گزارش سینماسینما، به نقل از ورایتی، سخنگوی جشنواره بینالمللی فیلم «ساندنس» اعلام کرد، سیستمهای شبکه این رویداد سینمایی مورد حمله هکرها قرار گرفته که موجب تعطیلی گیشههای فروش بلیت شده است.
وی همچنین گفت، هماکنون اطلاعات بیشتر درباره این حمله سایبری وجود ندارد و تیم ما مشغول کار برای بازگرداندن سیستم در اسرع وقت است، اما همه نمایشها طبق برنامهریزی در حال برگزاری است.
صفحه توئیتر جشنواره ساندنس با اشاره به تعطیلی گیشههای فروش بلیت جشنواره در روز شنبه به دلیل حمله سایبری اضافه کرد هماکنون جشنواره بدون مشکلی ادامه دارد.
حمله سایبری به جشنواره فیلم ساندنس درست چند دقیقه پس از تظاهرات اعتراضی زنان علیه «دونالد ترامپ»، رئیس جمهور جدید آمریکا در پارک سیتی ایالت یوتا روی داده، اما هنوز ارتباط دقیق میان این تجمع اعتراضی و حمله سایبری نشده است.
جشنواره فیلم «ساندنس» بزرگترین جشنواره فیلمهای مستقل در آمریکا محسوب میشود که از سال ۱۹۷۸ با ریاست «رابرت ردفورد» آغاز به کار کرده و به نمایش فیلمهای مستقل ساخت آمریکا و حمایت از فیلمهای تولید شده با بودجههای کم می پردازد.
فیلمهایی از سینماگردان سرشناسی چون «کوئنتین تارانتینو»، «استیون سودربرگ»، «جیم جارموش» برای نخستینبار در این جشنواره به نمایش درآمد و موجب افزایش شهرت این رویداد سینمایی شدند.
این جشنواره که سالانه در ماه ژانویه در بخشهای مستند، درام و فیلمهای آمریکایی و سینمای جهان برگزار میشود، یکی از مهمترین جشنوارههای فیلمهای مستقل در جهان است.
منبع: ایسنا
لینک کوتاه
مطالب مرتبط
- یک نظرخواهی متفاوت؛ فیلمهای محبوب رهبر کاتولیکهای جهان
- ادای احترام به هنرمند فقید برنده اسکار؛ بزرگداشت رابرت ردفورد در جشنواره ساندنس برگزار میشود
- فوت چهره ماندگار هالیوود؛ رابرت ردفورد درگذشت
- جشنواره ونیز ۸۲ در ایستگاه پایانی؛ شیر طلایی ونیز به جیم جارموش رسید/ دو جایزه برای سینماگران ایرانی
- پشیمانی تارانتینو از نساختن فیلمی با بازی رابرت دنیرو
- در جشنواره بینالمللی فیلم بوربانک؛ کوئنتین تارانتینو تجلیل میشود
- تارانتینو به مایکل مدسن ادای احترام کرد
- پس از اولین اکران در جشنواره ونیز؛ فیلم جیم جارموش به جشنواره فیلم نیویورک ۲۰۲۵ میرود
- از جشنواره فیلم ونیز چه خبر؟
- استیون سودربرگ تایید کرد؛ دیوید فینچر دنباله «روزی روزگاری در هالیوود» را میسازد
- در جشنواره فیلم کلاسیک؛ جشن ۳۰ سالگی «داستان عامهپسند»/ بازیگران گرد هم آمدند
- برد پیت بازیگر فیلم جدید کوئنتین تارانتینو شد
- معرفی برگزیدگان جشنواره ساندنس/ جایزه کارگردانی برای سینماگران ایرانی
- یک اتفاق شیرین برای یک فیلم ترسناک در جشنواره ساندنس
- «در کشور برادران» به جشنواره ساندنس راه یافت/ روایت زندگی ۳ خانواده افغانستانی
نظر شما
پربازدیدترین ها
- آیا رونالدو وارد دنیای «سریع و خشمگین» میشود؟/ دیزل: ما برای او نقشی نوشتیم
- داستان پرسر و صدای «بیسر و صدا»
- نقش و جایگاه چهرهپردازی در سینمای ایران
- «سرِ انقلاب»؛ خنده در اتاق بازجویی، نمایش فروپاشی قدرت
- مقایسه فیلمنامه «کوچک جنگلی» تقوایی با سریال افخمی/ از پژوهشِ روایتمحور تا روایتِ موردپسند صداوسیما
آخرین ها
- «شمعی در باد»؛ جسورانهترین فیلم نیمه اول دهه هشتاد
- مهتاب ثروتی و مرجان اتفاقیان به «خاکستر خیال» پیوستند
- «جزیره آزاد»؛ خداوندگار خودخوانده جزیره آزاد
- جیمز کامرون: از سلطه هوش مصنوعی میگریزم/ «آوارتار۳» و شروع افتخارآمیز اکران
- بازیگر آمریکایی خودکشی کرد
- «قمرتاج»؛ از ثبتِ واقعیت تا سازماندهی روایت
- «یک تصادف ساده»، فیلم مورد علاقه باراک اوباما
- مدیران تلویزیون به جای اینکه نقدها را بپذیرند به انتقاد از منتقدان می پردازند
- آخرین قاب یک کارگردان در «سینماحقیقت۱۹»/ احسان صدیقی درگذشت
- «شهر خاموش»؛ طلسم فاوست بر فراز شهر
- واکنش روزنامه هفت صبح به مصاحبه اخیر مهران مدیری : از برج عاج خود پایین نیامد
- استوری سحر دولتشاهی از پشت صحنه «هزار و یک شب»
- از «بادکنک سفید» تا «طعم گیلاس» در نیویورک
- پرویز شهبازی و سینمای مولف
- معرفی برگزیدگان بیست و چهارمین جشن حافظ؛ «پیر پسر» چهار جایزه گرفت/ سه جایزه برای «تاسیان»
- نقش هوش مصنوعی در باز طراحی کسب و کارها در ۲۰۲۶
- نمایش مناسبات داخل زندانها در سریالهای نمایش خانگی چگونه است؟
- «کفایت مذاکرات»؛ شوخیهای نخنما
- چهلوسومین جشنواره جهانی فیلم فجر؛ آزمونی جدی و نگاهی رو به آینده
- نمایش «بانو»ی داریوش مهرجویی در بنیاد حریری
- مستند «جستجو در تنگنا»؛ چیزی که شور زندگی خلق میکند
- «افسانه فیل»؛ سوار فیلی بزرگ و سفید، که انگار همهی راه را بلد بود
- سینمای ما چه سرسبز بود!/به بهانه نمایش نسخه بازسازی شده سارا مهرجویی در موزه سینما
- «کج پیله» وقتی زنها از پوست خودشان، خارج میشوند
- «راه دیگهای نیست»؛ خشونت مرهم زخم
- تحلیلی بر افت ژانر وحشت با تمرکز بر چهارگانه «احضار»/ این فیلم، ترسناک نیست
- «فریاد زیر آب» و موجی که فروکش نکرد
- پیشبینیهای جدید نشریه واریتی برای اسکار ۲۰۲۶
- «سرِ انقلاب»؛ خنده در اتاق بازجویی، نمایش فروپاشی قدرت
- جزئیاتی درباره فیلم جدید ایناریتو/ «دیگر» با بازی تام کروز یک سال دیگر اکران میشود





