آنتونیو باندراس، اولیویا کولمن، ریچل زگلر و امیلی مورتیمر از جمله بازیگرانی هستند که در حال مذاکره هستند تا به فیلم «پدینگتون در پرو» بپیوندند.
به گزارش سینماسینما، سومین اثر از ماجراجوییهای خرس پدینگتون به احتمال زیاد با حضور بازیگرانی چون آنتونیو باندراس و اولیویا کولمن شکل میگیرد.
فیلمبرداری این قسمت که قرار است از ماه آینده آغاز شود، با بازی هیو بونویل، جولی والترز، جیم برادبنت، مادلین هریس و ساموئل جاسلین همراه خواهد بود. بن ویشاو و امیلدا استاتون هم به ترتیب به عنوان صداپیشگان پدینگتنون و عمه لوسیدر در این فیلم شرکت خواهند داشت. مکانهای فیلمبرداری شامل بریتانیا، پرو و کلمبیا خواهد بود.
داستان این قسمت درباره بازگشت پدینگتون به پرو برای دیدار از عمه محبوبش لوسی است که اکنون در خانه خرسهای بازنشسته زندگی میکند. در این سفر پدینگتون و خانواده براون سفری غیرمنتظره را از طریق جنگلهای بارانی آمازون تا قلههای کوه پرو تجربه میکنند.
کولمن که برای بازی در فیلم «سوگلی» برنده جایزه اسکار شد، نقش راهبهای شاداب را بازی میکند که گیتار مینوازد و خانه خرسهای بازنشسته را اداره میکند. باندراس هم در نقش شکارچی و کاپیتان قایقی بازی میکند که به خانواده براون در ماجراجویی در پرو کمک میکند. زگلر که برای «داستان وست ساید» برنده جایزه گلدن گلوب شد، نقش دختر وی، جینا را بازی خواهد کرد.
این فیلم اولین کارگردانی فیلم بلند دوگال ویلسون خواهد بود. فیلم در بریتانیا، آمریکا، کانادا، فرانسه، آلمان، بنلوکس، لهستان، استرالیا و نیوزیلند و همچنین از طریق شرکای خود در چین و ژاپن توزیع خواهد شد.
این مجموعه فیلمهای تأثیر مهمی بر فرهنگ عامه بریتانیا دارند و در جشن هفتادمین سالگرد تاجگذاری ملکه الیزابت دوم در ژوئن ۲۰۲۲ که پدینگتون در حال صرف چای با ملکه فقید در قلعه ویندزور روی آنتن رفت به عنوان یکی از نمادهای بریتانیا مطرح شد.
۲ فیلم «پدینگتنون» که با بودجهای حدود ۵۰ میلیون دلار ساخته شدند، در گیشه بسیار سودآور بودند. «پدینگتون ۲» در سال ۲۰۱۸ بیش از ۲۲۷.۹ میلیون دلار در سراسر جهان فروخت، در حالی که «پدینگتون» اصلی در سال ۲۰۱۵ به فروش ۲۸۲.۳ میلیون دلاری دست پیدا کرد.
ویلسون قبلاً برای برندهایی مانند اپل، آیکیا و بیبیسی و همچنین تبلیغات سالانه کریسمس جان لوئیس در فروشگاه بزرگ بریتانیا را کارگردانی کرده بود. او همچنین سال ۲۰۲۰ از سوی انجمن کارگردانهای آمریکا برای دستاوردهای کارگردانی در تبلیغات تجاری نامزد دریافت جایزه شد.
«پدینگتون در پرو» بر اساس مجموعه داستانهای کودکانه پرفروش مایکل باند نویسنده بریتانیایی با داستانی از پل کینگ، سایمون فارنبی و مارک برتون و فیلمنامهای از مارک برتون، جان فاستر و جیمز لامونت ساخته میشود. کارگردان ۲ فیلم اول، کینگ به عنوان تهیه کننده اجرایی در کنار آنا مارش، ران هالپرن و دن مک ری از استودیوکانال و تیم ولسپرینگ و جفری کلیفورد در این فیلم هم حضور دارد.
منبع: مهر به نقل از ورایتی
لینک کوتاه
مطالب مرتبط
- با حضور اما کورین و اولیویا کولمن؛ یوروس لین «غرور و تعصب» را میسازد
- «پدینگتون در پرو» از ۱۰۰ میلیون دلار گذشت
- ترجمه اختصاصی سینماسینما/ تنها سه بازیگر برای ایفای نقش ملکهها برنده اسکار شدند
- سم مندس جایزه کیشلوفسکی را دریافت میکند
- پدینگتون به پرو میرود/ معرفی کارگردان و نام فیلم سوم
- روایت پدرو آلمودوار از «رنج و شکوه» / قصهگویی پرشور با ذهن خسته از جهان
- «آنتونیو باندراس» به «ایندیانا جونز ۵» پیوست
- آنتونیو باندراس در نقش یک روزنامهنگار جنایی
- نشست خبری جشنواره کن به تعویق افتاد
- فیلمهایی که احتمالاً به کن ۲۰۲۱ میروند/ حضور «قهرمان» فرهادی در فهرست ورایتی
- سم مندس بازیگر فیلم جدیدش را انتخاب کرد/ همکاری با اولیویا کولمن
- معرفی برندگان جوایز گویا/ اسکار اسپانیا به «دختران» رسید
- ابتلای آنتونیو باندراس به کووید-۱۹
- خاطرات پدرو آلمادوار از قرنطینه/ قسمت دوم: وارن بیتی، مدونا و من
- آنتونیو باندراس: آنتونیو باندراسی که همه میشناختند را کشتم
پربازدیدترین ها
- آیا رونالدو وارد دنیای «سریع و خشمگین» میشود؟/ دیزل: ما برای او نقشی نوشتیم
- نقش و جایگاه چهرهپردازی در سینمای ایران
- داستان پرسر و صدای «بیسر و صدا»
- مقایسه فیلمنامه «کوچک جنگلی» تقوایی با سریال افخمی/ از پژوهشِ روایتمحور تا روایتِ موردپسند صداوسیما
- تاریخچه سریالهای ماه رمضان از ابتدا تاکنون/ در دهه هشتاد ۴۰ سریال روی آنتن رفت
آخرین ها
- «قمرتاج»؛ از ثبتِ واقعیت تا سازماندهی روایت
- «یک تصادف ساده»، فیلم مورد علاقه باراک اوباما
- مدیران تلویزیون به جای اینکه نقدها را بپذیرند به انتقاد از منتقدان می پردازند
- آخرین قاب یک کارگردان در «سینماحقیقت۱۹»/ احسان صدیقی درگذشت
- «شهر خاموش»؛ طلسم فاوست بر فراز شهر
- واکنش روزنامه هفت صبح به مصاحبه اخیر مهران مدیری : از برج عاج خود پایین نیامد
- استوری سحر دولتشاهی از پشت صحنه «هزار و یک شب»
- از «بادکنک سفید» تا «طعم گیلاس» در نیویورک
- پرویز شهبازی و سینمای مولف
- معرفی برگزیدگان بیست و چهارمین جشن حافظ؛ «پیر پسر» چهار جایزه گرفت/ سه جایزه برای «تاسیان»
- نقش هوش مصنوعی در باز طراحی کسب و کارها در ۲۰۲۶
- نمایش مناسبات داخل زندانها در سریالهای نمایش خانگی چگونه است؟
- «کفایت مذاکرات»؛ شوخیهای نخنما
- چهلوسومین جشنواره جهانی فیلم فجر؛ آزمونی جدی و نگاهی رو به آینده
- نمایش «بانو»ی داریوش مهرجویی در بنیاد حریری
- مستند «جستجو در تنگنا»؛ چیزی که شور زندگی خلق میکند
- «افسانه فیل»؛ سوار فیلی بزرگ و سفید، که انگار همهی راه را بلد بود
- سینمای ما چه سرسبز بود!/به بهانه نمایش نسخه بازسازی شده سارا مهرجویی در موزه سینما
- «کج پیله» وقتی زنها از پوست خودشان، خارج میشوند
- «راه دیگهای نیست»؛ خشونت مرهم زخم
- تحلیلی بر افت ژانر وحشت با تمرکز بر چهارگانه «احضار»/ این فیلم، ترسناک نیست
- «فریاد زیر آب» و موجی که فروکش نکرد
- پیشبینیهای جدید نشریه واریتی برای اسکار ۲۰۲۶
- «سرِ انقلاب»؛ خنده در اتاق بازجویی، نمایش فروپاشی قدرت
- جزئیاتی درباره فیلم جدید ایناریتو/ «دیگر» با بازی تام کروز یک سال دیگر اکران میشود
- نمایش تمام موزیکال «رابین هود»
- «الکترون» نامزد بهترین فیلم جشنواره انگلیسی شد
- تحلیل روانکاوانه فیلم «دوستداشتنی»؛ این رابطه دوست داشتنی نیست
- نمایش «برادران کارامازوف»؛ وفادار به روح اثر نه کالبد
- درباره کامران فانی و ترجمهای ناب/ مرغ دریاییِ فانی





