سریال «شرلوک» با بازی بندیکت کامبربچ و مارتین فریمن با رکوردشکنی به تلویزیون بازگشت.
به گزارش سینماسینما، «شرلوک : عروس زشت» رکورد بیشترین تماشاگر تلویزیونی تعطیلات کریسمس در بریتانیا را به نام خود ثبت کرد. این قسمت ۹۰ دقیقهای ویژه از سریال، جمعه شب ۸٫۴ میلیون بیننده داشت.
با این میزان تماشاگر «شرلوک» پربینندهترین برنامه روز جمعه تلویزیون انگلستان بود و ۳۴٫۷ درصد از تماشاگران تلویزیون به تماشایش نشستند. این سریال برای نخستین بار به صورت همزمان در یک روز در آمریکا و انگلستان به نمایش درآمد.
قسمت نخست فصل سوم سریال «شرلوک» با ۹٫۲ میلیون تماشاگر بالاترین نرخ بیننده تلویزیونی انگلستان را به خود اختصاص داده است. البته فصل سوم این سریال در مجموع از فصل اول و دوم آن بیشتر دیده شد، و قسمتهای دوم و سوم این فصل نیز هر کدام در حدود ۸٫۸ میلیون تماشاگر داشت.
در قسمت ویژهی «شرلوک» که جمعه شب از شبکهی بیبیسی پخش شد، بندیکت کامبربچ در نقش شرلوک هلمز و مارتین فریمن در نقش دکتر واتسون ظاهر میشوند، اما این بار داستان در لندن عصر ویکتوریا در قرن نوزدهم اتفاق میافتد همانجایی که سر آرتور کانن دویل شرلوک هلمز اصیل را خلق کرده بود.
استیو موفات سازنده «شرلوک» از آغاز فیلمبرداری فصل چهارم این سریال در ماه آوریل خبر داد و اعلام کرد که احتمالا در سال ۲۰۱۷ شاهد پخش فصل جدید این سریال خواهیم بود.
منبع : خبرآنلاین به نقل از هالیوودریپورتر
لینک کوتاه
مطالب مرتبط
نظر شما
پربازدیدترین ها
- آیا رونالدو وارد دنیای «سریع و خشمگین» میشود؟/ دیزل: ما برای او نقشی نوشتیم
- داستان پرسر و صدای «بیسر و صدا»
- نقش و جایگاه چهرهپردازی در سینمای ایران
- مقایسه فیلمنامه «کوچک جنگلی» تقوایی با سریال افخمی/ از پژوهشِ روایتمحور تا روایتِ موردپسند صداوسیما
- تاریخچه سریالهای ماه رمضان از ابتدا تاکنون/ در دهه هشتاد ۴۰ سریال روی آنتن رفت
آخرین ها
- واکنش روزنامه هفت صبح به مصاحبه اخیر مهران مدیری : از برج عاج خود پایین نیامد
- استوری سحر دولتشاهی از پشت صحنه «هزار و یک شب»
- از «بادکنک سفید» تا «طعم گیلاس» در نیویورک
- پرویز شهبازی و سینمای مولف
- معرفی برگزیدگان بیست و چهارمین جشن حافظ؛ «پیر پسر» چهار جایزه گرفت/ سه جایزه برای «تاسیان»
- نقش هوش مصنوعی در باز طراحی کسب و کارها در ۲۰۲۶
- نمایش مناسبات داخل زندانها در سریالهای نمایش خانگی چگونه است؟
- «کفایت مذاکرات»؛ شوخیهای نخنما
- چهلوسومین جشنواره جهانی فیلم فجر؛ آزمونی جدی و نگاهی رو به آینده
- نمایش «بانو»ی داریوش مهرجویی در بنیاد حریری
- مستند «جستجو در تنگنا»؛ چیزی که شور زندگی خلق میکند
- «افسانه فیل»؛ سوار فیلی بزرگ و سفید، که انگار همهی راه را بلد بود
- سینمای ما چه سرسبز بود!/به بهانه نمایش نسخه بازسازی شده سارا مهرجویی در موزه سینما
- «کج پیله» وقتی زنها از پوست خودشان، خارج میشوند
- «راه دیگهای نیست»؛ خشونت مرهم زخم
- تحلیلی بر افت ژانر وحشت با تمرکز بر چهارگانه «احضار»/ این فیلم، ترسناک نیست
- «فریاد زیر آب» و موجی که فروکش نکرد
- پیشبینیهای جدید نشریه واریتی برای اسکار ۲۰۲۶
- «سرِ انقلاب»؛ خنده در اتاق بازجویی، نمایش فروپاشی قدرت
- جزئیاتی درباره فیلم جدید ایناریتو/ «دیگر» با بازی تام کروز یک سال دیگر اکران میشود
- نمایش تمام موزیکال «رابین هود»
- «الکترون» نامزد بهترین فیلم جشنواره انگلیسی شد
- تحلیل روانکاوانه فیلم «دوستداشتنی»؛ این رابطه دوست داشتنی نیست
- نمایش «برادران کارامازوف»؛ وفادار به روح اثر نه کالبد
- درباره کامران فانی و ترجمهای ناب/ مرغ دریاییِ فانی
- فیلم کوتاه «شامیر» نامزد بهترین فیلمبرداری جشنواره امریکایی شد
- درمان از نگاهی دیگر؛ وقتی سرطان، بازیگر صحنه زندگی میشود
- گاو خشمگین ۴۵ ساله شد
- «زیر درخت لور»؛ تصویری از انزوا و شکاف عاطفی
- «جستوجو در تنگنا»؛ انگار این همه چیزی باشد که از شهر و دیوارهایش به میراث بردهایم





