نخستین آنونس دیزنی از فیلم «دیو و دلبر» نام خود را به عنوان پربازدیدکنندهترین آنونس فیلم ثبت کرد.
به گزارش سینماسینما، آنونس فیلم «دیو و دلبر» که بازسازی زنده از انیمیشنی به همین نام است در ۲۴ ساعت، ۱۲۷.۶ میلیون بازدید داشت.
«دیو و دلبر» به کارگردانی بیل کاندون و با بازی اما واتسون رکورد فیلم «پنجاه طیف تاریکتر» را با ۱۱۴ میلیون بازدیدکننده شکست.
رکورد این آنونس بازدید به طریق آنلاین و با استفاده از یوتیوب، فیسبوک، اینستاگرام و… را در برگرفته است. تنها در یوتیوب ۹.۸ میلیون بازدید و در فیسبوک ۲۹ میلیون بار تماشا ثبت شد. صفحه خود اما واتسون که اولین بار خبر بازی در این فیلم را در آن به اشتراک گذاشت نیز ۲۷ میلیون بازدیدکننده داشت.
اولین تیزر «دیو و دلبر» که در ماه مه پیش منتشر شد، در ۲۴ ساعت اول ۹۱.۸ میلیون بار بازدید شده بود.
استفن چبوسکی و اوان اسپیلوتوپولوس نویسندگان فیملنامه این فیلم هستند که داستان شاهزادهای را روایت میکند که جادو شده و در قالب یک دیو درآمده است و تنها عشقی واقعی میتواند واقعیت وجودی او را دوباره ظاهر کند. دن استیونز بازیگر «دانتون ابی» در این فیلم در نقش دیو ظاهر شده است. لوک اوانز و کوین کلاین دیگر بازیگران این فیلم هستند.
واتسون در بازسازی لایو اکشن انیمیشن «دیو و دلبر» متعلق به کمپانی دیزنی نقش دلبر را ایفا میکند. او از دوران کودکی تمام آهنگ های این فیلم را از حفظ بود. او درباره شخصیتش گفته بود: «خیلی خوشم میآید که او دختری مبارز است که تمام زندگی اش حول این نمی چرخد که با خوش تیپ ترین پسر دهکده ازدواج کند. دلبر میخواهد بخواند، می خواهد ماجراجویی کند و می خواهد زن و انسان منحصر به فردی باشد. داستان او یکی از اولین داستان هایی بود که خواندم، برای همین ایفای نقشش خیلی جالب بود.»
این فیلم ۱۷ مارس ۲۰۱۷ روانه سینماها میشود.
منبع: مهر به نقل از آسوشیتدپرس
لینک کوتاه
مطالب مرتبط
- «چیزهای کوچک اینچنینی»؛ زیر سایه ترس
- دیزنی ۱۰۰ سالگیاش را جشن میگیرد/ آغاز دومین قرن خلق جادو
- «دیو و دلبر» یک هفته تمدید شد
- وقتی عشق معجزه میکند/ نگاهی به نمایش «دیو و دلبر»
- فیلمهای هری پاتر را نگه داشتهام با فرزندانم ببینم
- پولسازترین بازیگران جهان در سال ۲۰۱۷
- دیزنی صدرنشین باکسآفیس داخلی آمریکا شد/برادران وارنر در رتبه دوم
- فروش جهانی دیزنی ۶ میلیارد دلاری شد
- بازگشت موفقیت آمیز «کاپیتان اسپارو» به پرده سینماها
- ۱۰ فیلم پرفروش سال ۲۰۱۷ تا امروز و نظر منتقدان درباره آنها
- «دیو و دلبر» رکوردشکنی کرد/ کمپانی دیزنی به دنبال جاودانگی
- یکه تازی کمپانی دیزنی با «دیو و دلبر»
- «دیو و دلبر» نیم میلیارد دلاری شد
نظر شما
پربازدیدترین ها
- آیا رونالدو وارد دنیای «سریع و خشمگین» میشود؟/ دیزل: ما برای او نقشی نوشتیم
- نقش و جایگاه چهرهپردازی در سینمای ایران
- داستان پرسر و صدای «بیسر و صدا»
- مقایسه فیلمنامه «کوچک جنگلی» تقوایی با سریال افخمی/ از پژوهشِ روایتمحور تا روایتِ موردپسند صداوسیما
- تاریخچه سریالهای ماه رمضان از ابتدا تاکنون/ در دهه هشتاد ۴۰ سریال روی آنتن رفت
آخرین ها
- «قمرتاج»؛ از ثبتِ واقعیت تا سازماندهی روایت
- «یک تصادف ساده»، فیلم مورد علاقه باراک اوباما
- مدیران تلویزیون به جای اینکه نقدها را بپذیرند به انتقاد از منتقدان می پردازند
- آخرین قاب یک کارگردان در «سینماحقیقت۱۹»/ احسان صدیقی درگذشت
- «شهر خاموش»؛ طلسم فاوست بر فراز شهر
- واکنش روزنامه هفت صبح به مصاحبه اخیر مهران مدیری : از برج عاج خود پایین نیامد
- استوری سحر دولتشاهی از پشت صحنه «هزار و یک شب»
- از «بادکنک سفید» تا «طعم گیلاس» در نیویورک
- پرویز شهبازی و سینمای مولف
- معرفی برگزیدگان بیست و چهارمین جشن حافظ؛ «پیر پسر» چهار جایزه گرفت/ سه جایزه برای «تاسیان»
- نقش هوش مصنوعی در باز طراحی کسب و کارها در ۲۰۲۶
- نمایش مناسبات داخل زندانها در سریالهای نمایش خانگی چگونه است؟
- «کفایت مذاکرات»؛ شوخیهای نخنما
- چهلوسومین جشنواره جهانی فیلم فجر؛ آزمونی جدی و نگاهی رو به آینده
- نمایش «بانو»ی داریوش مهرجویی در بنیاد حریری
- مستند «جستجو در تنگنا»؛ چیزی که شور زندگی خلق میکند
- «افسانه فیل»؛ سوار فیلی بزرگ و سفید، که انگار همهی راه را بلد بود
- سینمای ما چه سرسبز بود!/به بهانه نمایش نسخه بازسازی شده سارا مهرجویی در موزه سینما
- «کج پیله» وقتی زنها از پوست خودشان، خارج میشوند
- «راه دیگهای نیست»؛ خشونت مرهم زخم
- تحلیلی بر افت ژانر وحشت با تمرکز بر چهارگانه «احضار»/ این فیلم، ترسناک نیست
- «فریاد زیر آب» و موجی که فروکش نکرد
- پیشبینیهای جدید نشریه واریتی برای اسکار ۲۰۲۶
- «سرِ انقلاب»؛ خنده در اتاق بازجویی، نمایش فروپاشی قدرت
- جزئیاتی درباره فیلم جدید ایناریتو/ «دیگر» با بازی تام کروز یک سال دیگر اکران میشود
- نمایش تمام موزیکال «رابین هود»
- «الکترون» نامزد بهترین فیلم جشنواره انگلیسی شد
- تحلیل روانکاوانه فیلم «دوستداشتنی»؛ این رابطه دوست داشتنی نیست
- نمایش «برادران کارامازوف»؛ وفادار به روح اثر نه کالبد
- درباره کامران فانی و ترجمهای ناب/ مرغ دریاییِ فانی





