پس از جنجال به پا شده درباره گلدن گلوب شبکه انبیسی اعلام کرد مراسم ۲۰۲۲ را روی آنتن نمیبرد.
به گزارش سینماسینما، به نقل از ورایتی، انبیسی اعلام کرد مراسم گلدن گلوب ۲۰۲۲ را روی آنتن نمیبرد.
این شبکه تلویزیونی دوشنبه با انتشار بیانیهای این خبر را اعلام کرد.
به این ترتیب انجمن مطبوعات خارجی هالیوود باید تصمیم بگیرد که برای سال آینده بدون شریک پخش خود کارش را ادامه میدهد یا با سرعت بیشتری سعی میکند تا تغییراتی را که از سوی صنعت سینما طلب شده، عملی کند.
انبیسی در بیانه خود نوشت: ما همچنان بر این باور هستیم که انجمن مطبوعات خارجی هالیوود به اصلاحات معنادار وفادار است؛ با این حال، تغییری در این ابعاد نیازمند زمان و کار است و ما به شدت معتقدیم گلدن گلوب نیاز به زمان کافی دارد تا از پس این کار به درستی برآید.
به همین دلیل، انبیسی مراسم گلدن گلوب ۲۰۲۲ را روی آنتن نمیبرد. با فرض اینکه گلدن گلوب در سال ۲۰۲۲ کارش را متوقف میکند ما امیدواریم بتوانیم ژانویه ۲۰۲۳ این برنامه را پخش کنیم.
جوایز گلدن گلوب در چند ماه اخیر زیر بمباران انتقادها بود و گفته شد این جایزه پرآوازه اکنون دارد از سوی گروهی کوچک، بدون توجه به تنوع سلایق مختلف از جمله کمبود اعضای سیاهپوست اهدا میشود.
در هفته اخیر گلدن گلوب خبرهایی مبنی بر تغییرات داده است اما سازو کاری برای عملی کردن این اصلاحات تعیین نکرده است. انبیسی هم همزمان تاکید کرد باور دارد که گلدن گلوب این تغییرات را اعمال میکند اما جدول زمانی برای این تغییرات تعیین نشده است.
این شبکه با وجود تغییراتی که هفته پیش از سوی گلدن گلوب اعلام شد، اعلام کرد تا دوره ۲۰۲۲ زمان کافی برای این تغییرات وجود ندارد.
بیانیه انبیسی زمانی منتشر شد که چند تن از بازیگران سرشناس نیز اعلام کردند زمان اصلاحات فرا رسیده و شبکههای آنلاین مانند نتفلیکس و آمازون نیز اعلام کردند تا انجام تغییرات با گلدن گلوب همکاری نمیکنند.
برای انبیسی از مجموع این نظرات روشن شد که بدون حمایت این چهرهها، گلدن گلوب ۲۰۲۲ غیرواقعی خواهد بود.
انبی سی سال ۲۰۱۸ یک قرارداد پخش به مبلغ ۶۰ میلیون دلار با گلدن گلوب امضا کرد که گفته میشود باید سه برابر رقم قرارداد پیشین باشد.
منبع: مهر
لینک کوتاه
مطالب مرتبط
- یک چرخش استراتژیک بزرگ؛ نتفلیکس برای خرید برادران وارنر، وارد مذاکرات انحصاری شد
- اظهار نظر تند جیمز کامرون؛ فیلمهای نتفلیکس نباید به جوایز اسکار راه یابند
- با حضور اما کورین و اولیویا کولمن؛ یوروس لین «غرور و تعصب» را میسازد
- «روزی روزگاری در هالیوود۲» در نتفلیکس با کارگردانی دیوید فینچر
- نتفلیکس با «صد سال تنهایی» به یک رمان کلاسیک «غیرقابلاقتباس» جان میبخشد
- دارن آرونوفسکی میسازد؛ اقتباس سینمایی از رمان «کوجو»
- نتفلیکس «صد سال تنهایی» را وفادارانه و شیوا اقتباس کرده است
- آموختههایی از پشت صحنه «صد سال تنهایی»/ آیا مارکز از نتیجه اقتباس راضی میشد؟
- غولی که دنیای سرگرمی را میبلعد/ آیا درآمد نتفلیکس در سال جدید بیشتر از ۴۰ میلیارد دلار میشود؟
- بررسی سریالهای پربیننده ۲۰۲۴/ سریال در عصبانیترین حالت ممکن
- غوغای فصل جدید یک سریال؛ «بازی مرکب» روی دست «چهارشنبه»
- بر اساس اعلام سامانه نمایش آنلاین نتفلیکس؛ کمک ۵۲ میلیون دلاری «صد سال تنهایی» به کلمبیا
- ترجمه اختصاصی سینماسینما/ ۱۷ فیلم برتر برای تماشای آنلاین در آذر ۱۴۰۳؛ از «بیتلجوس ۲» تا «ماریا»
- فصل دوم «بازی مرکب» از ۲۶ دسامبر (۶ دی ماه) عرضه میشود
- ترجمه اختصاصی سینماسینما/ ساموئل ال. جکسون: نامزدی اسکار افتخار نیست، برنده شدن افتخار است
نظر شما
پربازدیدترین ها
- آیا رونالدو وارد دنیای «سریع و خشمگین» میشود؟/ دیزل: ما برای او نقشی نوشتیم
- مقایسه فیلمنامه «کوچک جنگلی» تقوایی با سریال افخمی/ از پژوهشِ روایتمحور تا روایتِ موردپسند صداوسیما
- داستان پرسر و صدای «بیسر و صدا»
- تاریخچه سریالهای ماه رمضان از ابتدا تاکنون/ در دهه هشتاد ۴۰ سریال روی آنتن رفت
- نقش و جایگاه چهرهپردازی در سینمای ایران
آخرین ها
- از استعفای اعتراضی جعفر پناهی تا تقابل با هیاتمدیره؛ پشت پرده اختلافات صنفی سینماگران
- تحلیل روانکاوانه فیلم «دوستداشتنی»؛ این رابطه دوست داشتنی نیست
- نمایش «برادران کارامازوف»؛ وفادار به روح اثر نه کالبد
- درباره کامران فانی و ترجمهای ناب/ مرغ دریاییِ فانی
- فیلم کوتاه «شامیر» نامزد بهترین فیلمبرداری جشنواره امریکایی شد
- درمان از نگاهی دیگر؛ وقتی سرطان، بازیگر صحنه زندگی میشود
- گاو خشمگین ۴۵ ساله شد
- «زیر درخت لور»؛ تصویری از انزوا و شکاف عاطفی
- «جستوجو در تنگنا»؛ انگار این همه چیزی باشد که از شهر و دیوارهایش به میراث بردهایم
- حمید طالقانی درگذشت
- فیلمـکنسرت «برندگان اسکار موسیقی» روی صحنه میرود
- معرفی برگزیدگان نوزدهمین جشنواره بینالمللی «سینماحقیقت»
- آکادمی داوری اعلام کرد؛ فهرست نامزدهای اولیه جوایز اسکار ۲۰۲۶/ نامزدی فیلمسازان ایرانی در دو بخش
- با رای منتقدان مجله IndieWire؛ آخرین ساخته جعفر پناهی در میان بهترینهای ۲۰۲۵
- شورای بازبینی فیلمهای سینمایی موافقت کرد؛ صدور پروانه نمایش برای پنج فیلم سینمایی
- نقش و جایگاه چهرهپردازی در سینمای ایران
- «پیکار با پیکر»؛ پیکری در پیکار
- «غریزه»؛ عشق پرشور نوجوانی، عبور از ممنوعهها
- رابطه ظرف و مظروف
- «محکوم»؛ آغازی برای پایان
- میراثِ کودکی
- بازیگر «پاریس تگزاس» در فیلم تازه نادر ساعیور
- اکران نسخه مرمت شده یکی از فیلمهای مهم داریوش مهرجویی
- این فیلم انعکاس واقعیتهای زندگی آدمهاست/ لیلا حاتمی: حواس کسی به «قاتل و وحشی» نیست
- «ارس، رود خروشان» روایت فاتحان شهرهای رفته بر باد است
- اکران و نقد نمایندهی کانادا در اسکار در سینما اندیشه
- نگاهی به مستند «زیر درخت لور»؛ بیانیهای هنری درباره شکلی از رنج جمعی
- «پیکار با پیکر»؛ وقتی که سخن هرودوت بهانه فیلم میشود
- آیا رونالدو وارد دنیای «سریع و خشمگین» میشود؟/ دیزل: ما برای او نقشی نوشتیم
- یک جایزه و دو تقدیر برای فیلمسازان ایرانی در جشنواره الیمپیای یونان





