جیم کری بازیگر و کمدین معروف اعلام کرد تنها به یک شرط حاضر به بازی در دنباله فیلم کلاسیک و موفق «ماسک» خواهد بود.
به گزارش سینماسینما، جیم کری در طول دوران حرفهای خود در بسیاری از فیلم های مهم بازی کرده با این حال، او تنها در چند دنباله ظاهر شده است و جدیدترین فیلم با بازی او یعنی «سونیک خارپشت ۲» تنها سومین دنبالهای است که او تا به حال در آن ایفای نقش کرده است.
اکنون جیم کری میگوید که تنها شرطی که طبق آن میتواند برای دنبالهای بر یکی از فیلمهای کمدی کلاسیک خود یعنی فیلم موفق «ماسک» بازگردد، این است که کارگردان مولفی مانند کریستوفر نولان ایدهای درخشانی برای آن داشته باشد.
کری طی چند دهه گذشته در فیلمهایی مانند «پس کابلی»، «دروغگو دروغگو»، «نمایش ترومن» و «ماسک» در کنار دو دنباله سینمایی «ایس ونچورا: هنگامی که طبیعت فرا میخواند» و «احمق و احمقتر ۲» بازی کرده است و هیچ یک از این دو دنباله به موفقیتی مشابه قسمت اصلی نرسیدند، به همین دلیل است که او در مورد بازی در دنبالهها تردید دارد.
او در مصاحبهای جدید و در پاسخ به این پرسش که آیا هرگز به فکر بازگشت برای ادامه فیلم کمدی کلاسیک «ماسک» است یا خیر، پاسخ داده که بعید است مگر اینکه فیلمساز معتبری مانند کریستوفر نولان ایدهای فوقالعاده برای آن داشته باشد.
فیلم کمدی و ابرقهرمانی «ماسک» محصول سال ۱۹۹۴ به کارگردانی چاک راسل و با نقش آفرینی جیم کری، کامرون دیاز، پیتر ریجرت، ریچارد جنی، پیتر گرین و … و بر اساس کتابهای مصور ماسک ساخته شدهاست. این فیلم به عنوان یکی از موفقترین آثار کارنامه جیم کری با بودحه ۲۳ میلیون دلاری ساخته شد و در نهایت به فروشی بالغ بر ۳۵۰ میلیون دلار دست یافت.
البته جیم کری پیش از این نیز در مصاحبهای اعلام کرده بود فیلم «سونیک خارپشت ۲» آخرین فیلم او خواهد بود و قصد بازنشستگی دارد. این کمدین ۶۰ ساله در این باره توضیح داده: «بله قصد بازنشستگی دارم، احتمالا و در این مورد تا حد زیادی جدی هستم. البته بستگی دارد، اگر فیلمنامهای با جوهر طلا نوشته شده باشد و تماشای آن فیلم برای مردم خیلی مهم باشد، ممکن است بار دیگر به بازیگری برگردم. واقعا زندگی آرامم و نقاشی کردن را دوست دارم و عاشق زندگی معنوی خودم هستم و به نظرم این چیزی نیست که تا به حال از هیچ چهره مشهوری شنیده باشید. این روند برای من کافی است و به اندازه کافی کار کردهام».
منبع: ایسنا به نقل از شوبیز
لینک کوتاه
مطالب مرتبط
- تجلیل آکادمی سزار از جیم کری
- پس از هفت ماه؛ فیلمبرداری «اودیسه»ی نولان به پایان رسید
- یک سال پیش از اکران؛ بلیتهای آیمکس «اودیسه» از فردا فروخته میشود
- لوگان مارشال-گرین به «اودیسه» پیوست/ کاسمو جارویس از فیلم نولان جدا شد
- آیا «اودیسه»ی نولان موفقیت «اوپنهایمر» را تکرار خواهد کرد؟
- فیلمی با بودجه حدودی ۲۵۰ میلیون دلار؛ «اودیسه» نولان به نیمه راه رسید
- ترجمه اختصاصی سینماسینما/ فیلمِ بعدی نولان، اقتباسی از اودیسه است
- به خاطر نقش برجسته در صنعت سینما؛ کریستوفر نولان و همسرش، شوالیه و بانوی فرمانده شدند
- شرط جیم کری برای حضور در دنباله «ماسک»
- فیلمی که اطلاعاتش مخفی نگه داشته شده؛ لوپیتا نیونگو به فیلم کریستوفر نولان پیوست
- بر اساس یک نظرسنجی؛ «اوپنهایمر» بهترین فیلم دهه ۲۰۲۰ شد
- به مناسبت دهمین سالگرد ساخت؛ «میان ستارهای» دوباره به سینماها بازمیگردد
- ژاپنیها سرانجام «اوپنهایمر» را تماشا کردند/ واکنشهای متفاوت
- برای خدمات ارزنده به صنعت سینما؛ کریستوفر نولان و اما توماس شوالیه میشوند
- معرفی برگزیدگان اسکار ۲۰۲۴/ «اوپنهایمر» بهترین فیلم شد
نظر شما
پربازدیدترین ها
- آیا رونالدو وارد دنیای «سریع و خشمگین» میشود؟/ دیزل: ما برای او نقشی نوشتیم
- داستان پرسر و صدای «بیسر و صدا»
- نقش و جایگاه چهرهپردازی در سینمای ایران
- «سرِ انقلاب»؛ خنده در اتاق بازجویی، نمایش فروپاشی قدرت
- مقایسه فیلمنامه «کوچک جنگلی» تقوایی با سریال افخمی/ از پژوهشِ روایتمحور تا روایتِ موردپسند صداوسیما
آخرین ها
- «شمعی در باد»؛ جسورانهترین فیلم نیمه اول دهه هشتاد
- مهتاب ثروتی و مرجان اتفاقیان به «خاکستر خیال» پیوستند
- «جزیره آزاد»؛ خداوندگار خودخوانده جزیره آزاد
- جیمز کامرون: از سلطه هوش مصنوعی میگریزم/ «آوارتار۳» و شروع افتخارآمیز اکران
- بازیگر آمریکایی خودکشی کرد
- «قمرتاج»؛ از ثبتِ واقعیت تا سازماندهی روایت
- «یک تصادف ساده»، فیلم مورد علاقه باراک اوباما
- مدیران تلویزیون به جای اینکه نقدها را بپذیرند به انتقاد از منتقدان می پردازند
- آخرین قاب یک کارگردان در «سینماحقیقت۱۹»/ احسان صدیقی درگذشت
- «شهر خاموش»؛ طلسم فاوست بر فراز شهر
- واکنش روزنامه هفت صبح به مصاحبه اخیر مهران مدیری : از برج عاج خود پایین نیامد
- استوری سحر دولتشاهی از پشت صحنه «هزار و یک شب»
- از «بادکنک سفید» تا «طعم گیلاس» در نیویورک
- پرویز شهبازی و سینمای مولف
- معرفی برگزیدگان بیست و چهارمین جشن حافظ؛ «پیر پسر» چهار جایزه گرفت/ سه جایزه برای «تاسیان»
- نقش هوش مصنوعی در باز طراحی کسب و کارها در ۲۰۲۶
- نمایش مناسبات داخل زندانها در سریالهای نمایش خانگی چگونه است؟
- «کفایت مذاکرات»؛ شوخیهای نخنما
- چهلوسومین جشنواره جهانی فیلم فجر؛ آزمونی جدی و نگاهی رو به آینده
- نمایش «بانو»ی داریوش مهرجویی در بنیاد حریری
- مستند «جستجو در تنگنا»؛ چیزی که شور زندگی خلق میکند
- «افسانه فیل»؛ سوار فیلی بزرگ و سفید، که انگار همهی راه را بلد بود
- سینمای ما چه سرسبز بود!/به بهانه نمایش نسخه بازسازی شده سارا مهرجویی در موزه سینما
- «کج پیله» وقتی زنها از پوست خودشان، خارج میشوند
- «راه دیگهای نیست»؛ خشونت مرهم زخم
- تحلیلی بر افت ژانر وحشت با تمرکز بر چهارگانه «احضار»/ این فیلم، ترسناک نیست
- «فریاد زیر آب» و موجی که فروکش نکرد
- پیشبینیهای جدید نشریه واریتی برای اسکار ۲۰۲۶
- «سرِ انقلاب»؛ خنده در اتاق بازجویی، نمایش فروپاشی قدرت
- جزئیاتی درباره فیلم جدید ایناریتو/ «دیگر» با بازی تام کروز یک سال دیگر اکران میشود





