تاریخ انتشار:۱۴۰۳/۰۱/۰۶ - ۱۵:۵۱ تعداد نظرات: ۰ نظر کد خبر : 195687

سینماسینما، مترجم: فریبا جمور: به گفته خالق پیکی بلایندرز فیلمبرداری نسخه سینمایی این اثر در ماه سپتامبر در میدلندز غربی شروع می‌شود و کیلین مورفی در نقش توماس شلبی جلوی دوربین حاضر می‌شود.

 فیلمبرداری در شهر دیگبث با هدف رشد صنعت فیلم در این شهر با ایجاد ۷۶۰ شغل جدید آغاز می‌شود.

آقای نایت در صحبت‌های خود در سال ۲۰۲۱ گفت که داستان ادامه خواهد داشت اما سری ششم پایان داستان به این شکل و فرم است.

این درام که در بیرمنگام پس از جنگ جهانی اول اتفاق می‌افتد، قبلاً برای هفت فصل در نظر گرفته شده بود، اما همه‌گیری کووید باعث شد تا تهیه کنندگان برنامه‌های خود را تغییر دهند. این فیلم جای فصل هفتم را خواهد گرفت.

ستاره این درام کیلین مورفی در سال ۲۰۲۲ گفته بود: «فکر می‌کنم استیو همیشه پایانی در ذهن خود دارد. کووید آن را کمی خراب کرد. اما حالا او برنامه‌های زیادی برای ساخت فیلم دارد. بنابراین فکر نمی‌کنم این پایان ماجرا باشد. فکر می‌کنم که احتمالاً فقط پایان داستان به این شکل است. اما استیو همیشه ایده‌هایی را مطرح می‌کند و همه آن‌ها خوب هستند. پس من فقط صبر می‌کنم و ببینم او چه می‌گوید.»

آقای نایت گفت: «برنامه ریزی این قبیل کارها کمی سخت و زمانبر است. ما با از دست دادن هلن [مک کروری] احساس کردیم به نظر می‌رسید همه چیز به سمت انجام کاری پیش می‌رود که من «پایان آغاز» می‌نامم. بیایید آغاز را تمام کنیم و فیلم را بسازیم، ببینیم به کجا می‌رسیم.»

منبع: ریچارد پرایس/ بی بی سی

لینک کوتاه

مطالب مرتبط

 

آخرین ها