تاریخ انتشار:۱۴۰۳/۰۱/۰۸ - ۰۰:۰۰ تعداد نظرات: ۰ نظر کد خبر : 195738

کیلین مورفی بازیگر نقش اصلی فیلم اقتباسی «خون زغال‌سنگ را جلو می‌برد» برای یونیورسال خواهد بود.

به گزارش سینماسینما، یونیورسال پیکچرز یک فیلم اقتباسی از کتاب مارک اِی بردلی با عنوان «خون زغال‌سنگ را جلو می‌برد: قتل‌های یابلونسکی و نبرد برای اتحاد کارگران معدن آمریکا» با حضور کیلین مورفی به عنوان بازیگر و تهیه کننده می‌سازد.

ژز باترورث نویسنده «اسپکتر» و «فورد در برابر فراری» و جان هنری باترورث نویسنده «ایندیانا جونز و گردونه سرنوشت» نوشتن فیلمنامه اقتباسی این فیلم را برعهده دارند. آنها پیش از این در «لبه فردا» با هم همکاری کرده بودند.

علاوه بر مورفی، جان دیویس و جردن دیویس هم از تهیه کنندگان فیلم هستند و مارک ای. بردلی تهیه کننده اجرایی آن خواهد بود.

داستان «خون زغال سنگ را جلو می‌برد» در اواخر دهه ۱۹۶۰ در معادن زغال سنگ پنسیلوانیا اتفاق می‌افتد و داستان یک ترور تکان دهنده را روایت می‌کند که تاریخ اتحادیه‌های کارگری آمریکا را تغییر داد.

مورفی برنده اسکار برای «اوپنهایمر» بازیگر فیلم‌های مطرح دیگری چون «شوالیه تاریکی»، «چشم قرمز»، «دانکرک» و «یک مکان آرام قسمت دوم» است، در حالی که در تلویزیون به‌عنوان تامی شلبی، گانگستر بیرمنگامی سریال «پیکی بلایندرز» شناخته می‌شود. او پس از اینکه امسال برنده جایزه اسکار شد با درام تاریخی «چیزهای کوچک مانند این» دیده شد و «استیو» از نتفلیکس و فیلم «پیکی بلایندرز» را در برابر دارد. او همچنین قرار است تهیه کننده اجرایی «۲۸ سال بعد» باشد که احتمالاً در آن نقش‌آفرینی هم می‌کند.

منبع: مهر به نقل از ورایتی

لینک کوتاه

مطالب مرتبط

 

آخرین ها