لوپیتا نیونگو به فهرست بازیگران درجه یک فیلم بعدی کریستوفر نولان پیوست.
به گزارش سینماسینما، لوپیتا نیونگو جدیدترین بازیگر درجه یکی است که به گروه پرسروصدای فیلم بعدی کریستوفر نولان پیوست.
مت دیمون، تام هالند، زندایا و آن هاتاوی تاکنون به عنوان بازیگران فیلم بعدی نولان انتخاب شده اند. برای این فیلم بدون عنوان که همه اطلاعاتش مخفی نگه داشته شده، تاریخ اکران ۱۷ جولای ۲۰۲۶ تعیین شده است.
انتظار میرود فیلمبرداری این فیلم که جزییات داستان و همچنین ژانر آن نامشخص است، اوایل سال ۲۰۲۵ آغاز شود.
نولان نویسندگی و کارگردانی این فیلم را برای یونیورسال پیکچرز انجام میدهد تا دومین همکاری خود پس از «اوپنهایمر» را با این استودیو رقم بزند. وی اولین اسکار کارگردانی دوران حرفهای خود را برای «اوپنهایمر»، فیلمی ۳ ساعته با درجه R درباره ساخت بمب اتمی دریافت کرد و فیلم در مجموع برنده ۷ جایزه اسکار شد.
«اوپنهایمر» با فروش ۹۷۵ میلیون دلاری در سطح جهانی تبدیل به یک فیلم موفق هم در گیشه و هم نزد منتقدان شد. از دیگر فیلم های پرفروش نولان میتوان به سه گانه «شوالیه تاریکی»، «تلقین» و «دانکرک» اشاره کرد.
این اولین همکاری نیونگو، برنده اسکار برای «۱۲ سال بردگی» با کریستوفر نولان است. او به تازگی با صداپیشگی برای انیمیشن «ربات وحشی» اولین همکاری خود با یونیورسال را تجربه کرد. این بازیگر ۴۱ ساله بازیگر فیلمهایی چون «پلنگ سیاه» مارول و دنباله آن «پلنگ سیاه: واکاندا برای همیشه»، تریلر ترسناک «ما» جوردن پیل و پیش درآمد علمی تخیلی پسا آخرالزمانی «یک مکان آرام: روز اول» است. این بازیگر که روی صحنه نمایش هم نقشآفرینی کرده نامزدی تونی ۲۰۰۹ را برای نمایشنامه «کسوف زده» در برادوی در کارنامه دارد.
منبع: خبرگزاری مهر به نقل از ورایتی
لینک کوتاه
مطالب مرتبط
- پس از هفت ماه؛ فیلمبرداری «اودیسه»ی نولان به پایان رسید
- یک سال پیش از اکران؛ بلیتهای آیمکس «اودیسه» از فردا فروخته میشود
- لوگان مارشال-گرین به «اودیسه» پیوست/ کاسمو جارویس از فیلم نولان جدا شد
- آیا «اودیسه»ی نولان موفقیت «اوپنهایمر» را تکرار خواهد کرد؟
- فیلمی با بودجه حدودی ۲۵۰ میلیون دلار؛ «اودیسه» نولان به نیمه راه رسید
- با نامزدی در ۳۲ رشته؛ یونیورسال در بفتای ۲۰۲۵ درخشید
- یونیورسال پیکچرز اعلام کرد؛ «شرک» و «مینیونها» ۲۰۲۶ اکران میشوند
- ترجمه اختصاصی سینماسینما/ فیلمِ بعدی نولان، اقتباسی از اودیسه است
- به خاطر نقش برجسته در صنعت سینما؛ کریستوفر نولان و همسرش، شوالیه و بانوی فرمانده شدند
- بر اساس یک نظرسنجی؛ «اوپنهایمر» بهترین فیلم دهه ۲۰۲۰ شد
- به مناسبت دهمین سالگرد ساخت؛ «میان ستارهای» دوباره به سینماها بازمیگردد
- ژاپنیها سرانجام «اوپنهایمر» را تماشا کردند/ واکنشهای متفاوت
- برای خدمات ارزنده به صنعت سینما؛ کریستوفر نولان و اما توماس شوالیه میشوند
- معرفی برگزیدگان اسکار ۲۰۲۴/ «اوپنهایمر» بهترین فیلم شد
- تهیهکنندگان هم به «اوپنهایمر» رای دادند/ تجلیل از اسکورسیزی
پربازدیدترین ها
- آیا رونالدو وارد دنیای «سریع و خشمگین» میشود؟/ دیزل: ما برای او نقشی نوشتیم
- داستان پرسر و صدای «بیسر و صدا»
- «سرِ انقلاب»؛ خنده در اتاق بازجویی، نمایش فروپاشی قدرت
- حقایقی درباره فیلم سرب ساخته مسعود کیمیایی به بهانه نمایش آن از تلویزیون
- مقایسه فیلمنامه «کوچک جنگلی» تقوایی با سریال افخمی/ از پژوهشِ روایتمحور تا روایتِ موردپسند صداوسیما
آخرین ها
- مصوبهای برای حذف وزارت فرهنگ؛ مصوبه «سیاستهای صوت و تصویر فراگیر»؛ تعارض با جمهوریت
- «بابا پیکاسو»؛ در چنبره عواطف، حرمان و جداافتادگی
- «شمعی در باد»؛ جسورانهترین فیلم نیمه اول دهه هشتاد
- مهتاب ثروتی و مرجان اتفاقیان به «خاکستر خیال» پیوستند
- «جزیره آزاد»؛ خداوندگار خودخوانده جزیره آزاد
- جیمز کامرون: از سلطه هوش مصنوعی میگریزم/ «آوارتار۳» و شروع افتخارآمیز اکران
- بازیگر آمریکایی خودکشی کرد
- «قمرتاج»؛ از ثبتِ واقعیت تا سازماندهی روایت
- «یک تصادف ساده»، فیلم مورد علاقه باراک اوباما
- مدیران تلویزیون به جای اینکه نقدها را بپذیرند به انتقاد از منتقدان می پردازند
- آخرین قاب یک کارگردان در «سینماحقیقت۱۹»/ احسان صدیقی درگذشت
- «شهر خاموش»؛ طلسم فاوست بر فراز شهر
- واکنش روزنامه هفت صبح به مصاحبه اخیر مهران مدیری : از برج عاج خود پایین نیامد
- استوری سحر دولتشاهی از پشت صحنه «هزار و یک شب»
- از «بادکنک سفید» تا «طعم گیلاس» در نیویورک
- پرویز شهبازی و سینمای مولف
- معرفی برگزیدگان بیست و چهارمین جشن حافظ؛ «پیر پسر» چهار جایزه گرفت/ سه جایزه برای «تاسیان»
- نقش هوش مصنوعی در باز طراحی کسب و کارها در ۲۰۲۶
- نمایش مناسبات داخل زندانها در سریالهای نمایش خانگی چگونه است؟
- «کفایت مذاکرات»؛ شوخیهای نخنما
- چهلوسومین جشنواره جهانی فیلم فجر؛ آزمونی جدی و نگاهی رو به آینده
- نمایش «بانو»ی داریوش مهرجویی در بنیاد حریری
- مستند «جستجو در تنگنا»؛ چیزی که شور زندگی خلق میکند
- «افسانه فیل»؛ سوار فیلی بزرگ و سفید، که انگار همهی راه را بلد بود
- سینمای ما چه سرسبز بود!/به بهانه نمایش نسخه بازسازی شده سارا مهرجویی در موزه سینما
- «کج پیله» وقتی زنها از پوست خودشان، خارج میشوند
- «راه دیگهای نیست»؛ خشونت مرهم زخم
- تحلیلی بر افت ژانر وحشت با تمرکز بر چهارگانه «احضار»/ این فیلم، ترسناک نیست
- «فریاد زیر آب» و موجی که فروکش نکرد
- پیشبینیهای جدید نشریه واریتی برای اسکار ۲۰۲۶





