هانس زیمر آهنگساز سرشناس آلمانی تمام عواید حاصل از کنسرتش در شهر لندن را به قربانیان آتشسوزی برج گرنفل اهدا کرد.
به گزارش سینماسینما، هانس زیمر آهنگساز آلمانی برنده جایزه اسکار ، پنجشنبه ۲۵ خرداد هنگام اجرای کنسرت در استادیوم ومبلی این خبر را اعلام کرد.
زیمر در جریان اجرای کنسرت در همدردی با قربانیان حادثه آتشسوزی برج گرنفل خطاب به حاضران گفت: «ما همه لندن هستیم. لندن ما کنارت ایستادهایم.»
سخنان زیمر با تشویق طولانی و ایستاده تماشاگران روبهرو شد. یکی از مهمانان ویژه این کنسرت ران هاوارد کارگردان آثاری چون «ذهن زیبا» و «کد داوینچی» بود.
این آهنگساز خلق آثار ماندگاری مانند موسیقی متن فیلمهای «گلادیاتور»، «شوالیه تاریکی» و «شیر شاه» را در کارنامه دارد.
پیش از این نیز چهرههای سرشناسی چون ادل خواننده آلبوم «۲۵» به آتشسوزی برج گرنفل واکنش نشان داده بودند. ادل برای همدردی با قربانیان به محل حادثه رفته بود.
در این میان سایمون کاول تهیهکننده سرشناس اهل بریتانیا نیز اعلام کرد قصد دارد آهنگی به یاد قربانیان آتشسوزی ضبط کند.
منبع: خبرآنلاین
لینک کوتاه
مطالب مرتبط
- هانس زیمر: خلق موسیقی برای فیلم «بلیتز» و چالشهای نوای جنگ جهانی دوم
- فیلم استیو مککویین برای افتتاحیه جشنواره لندن ۲۰۲۴ انتخاب شد
- هانس زیمر؛ یک موسیقیدان مکاشفه گر/ درباره تنظیمکننده موسیقی انیمیشن «شیر شاه»
- فاکتورهایی که تجربه سینمایی هر کس را متفاوت میکند
- ۹ سال از مرگ هیث لجر گذشت + تصاویری از این هنرمند
- آلبومی از پوسترهای مینی مالیستیِ فیلمهای مهم سینمای جهان/عکس
نظر شما
پربازدیدترین ها
- رونمایی از پوستر «زال و رودابه» در آستانه جشنواره فیلم فجر
- یادداشتی برای فیلم «رها»/ جامعه ناکارآمد و پدرهای بیخاصیت
- علی زرنگار کارگردان «علت مرگ: نامعلوم»: آقای مستغاثی در حدود تخصصتان سخن بگویید
- چهره تلخ عشق یک سویه/ نگاهی به فیلم «در دنیای تو ساعت چند است؟»
- پاسخ سعید مستغاثی به یادداشت علی زرنگار؛ حکایت پوری فِش فِشو و نگهبانی از دایی جان ناپلئون
آخرین ها
- ادب مرد به ز دولت اوست
- «آبستن» و آیندهای درخشان برای کارگردانان فیلم
- یادداشتی بر دو فیلم «رها» و «آبستن»/ زخمهای ماندگار و ماندگاری زخمها
- «بچه مردم»؛ فیلمی که به دیگران جوالدوز میزند، اما از زدن سوزن به خودی باز میماند
- حرفهای تازه رییس اسبق سازمان سینمایی؛ ایوبی: پشتم را خالی کردند/ دولت باید پایش را عقب بکشد
- چهارمین روز جشنواره فیلم فجر / گزارش تصویری
- حاشیههای سومین روز جشنواره فیلم فجر؛ از مشکل حل نشدنی صدای برج میلاد تا حضور نوزادان در سینمای رسانه
- آموختههایی از پشت صحنه «صد سال تنهایی»/ آیا مارکز از نتیجه اقتباس راضی میشد؟
- پروانه نمایش برای فجر صادر شد؛ «قاتل و وحشی» در جشنواره اکران میشود
- یادداشتی بر «بچه مردم» و «اسفند»/ از روایت دلنشین و شیرین تلخیها تا فیلمنامه چشم اسفندیار
- سومین روز جشنواره فیلم فجر / گزارش تصویری
- اندر احوالات هوش مصنوعی
- در سومین روز جشنواره فیلم فجر؛ بهرام رادان از هیات داوران جشنواره خارج شد
- آغاز دور جدید حراج شمارههای رند همراه اول
- تنور سرد روز دوم جشنواره فیلم فجر/ چرا باید هر فیلمی سر از جشنواره دربیاورد؟
- نقد «صنم» و «آنتیک»/ از چرایی حضور یک فیلم در جشنواره تا اثری که محترم ماند
- «رگهای آبی»؛ با فروغ، رزومهای برای باران
- واکنش پوریا شکیبایی به سوءاستفاده از صدا و تصویر پدرش در افتتاحیه جشنواره فیلم فجر
- اختتامیه جشنواره بینالمللی تئاتر فجر / گزارش تصویری
- چهل و سومین جشنواره تئاتر فجر برگزیدگانش را شناخت
- دومین روز جشنواره چهل و سوم فیلم فجر / گزارش تصویری
- تأملی بر فضای شنیداریِ «منطقهی دلخواه»/ خارجِ قاب، کمی آنسوتر
- حاشیههای جشنواره فیلم فجر؛ از اعتراض به کیفیت اکران فیلمها تا قیمتهای عجیب بلیت در بازار سیاه
- جشنواره فیلم ساندنس در ایستگاه پایانی/ جایزه جشنواره آمریکایی به دو فیلم ایرانی
- اعلام نامزدهای دریافت جایزه در چهل و سومین جشنواره بینالمللی تئاتر فجر
- «۱۹۶۸»؛ هیاهو برای هیچ
- اولین دوره جایزه آرونا واسودف و یک نامزدی دیگر برای «کیک محبوب من»
- اولین روز جشنواره فیلم فجر / گزارش تصویری
- یادداشتی برای فیلم «رها»/ جامعه ناکارآمد و پدرهای بیخاصیت
- ماجرای پرواز پرچالش از انگلستان به استرالیا/ اثر جدید کارگردان برگزیده کن مقابل دوربین رفت