کارگردان و عنوان سومین فیلم از فیلمهای «خرس پدینگتون» اعلام شد.
به گزارش سینماسینما، قسمت سوم داستانهای خرس پدینگتون با عنوان «پدینگتون در پرو» به کارگردانی دوگال ویلسون ساخته میشود.
ویلسون که برای ساخت موزیک ویدیوها و فیلمهای بازرگانی جایزه برده است، با گرفتن این مسئولیت از پل کینگ که کارگردانی ۲ قسمت قبلی را برعهده داشت، برای نخستین بار یک فیلم بلند داستانی میسازد. کینگ اکنون در حال ساخت «وانکا» به عنوان پیشدرآمدی بر «چارلی و کارخانه شکلاتسازی» با بازی تیموتی شالامه برای کمپانی برادران وارنر است.
فیلمبرداری «پدینگتون در پرو» از سال ۲۰۲۳ در لندن و پرو آغاز میشود. پرو زادگاه بومی پدینگتون است که قبلاً به لندن سفر کرده و ماجراجوییهایش را در آنجا رقم زده بود.
کینگ از اینکه ویلسون وظیفه او را برعهده گرفته ابراز خوشحالی کرد و گفت پس از ۱۰ سال کار در این فیلم احساس میکند به طرز عجیبی محافظ این خرس کوچولو است.
ویلسون هم گفت از هواداران پروپاقرص ۲ قسمت اول و بسیار خوشحال (اگر نخواهد بگوید کمی هم ترسیده) است که داستان «پدینگتون» را ادامه میدهد.
وی از ساخت این فیلم به عنوان مسئولیتی بزرگ یاد کرد و گفت تمام تلاشش را میکند تا فیلمی بسازد که عشق مردم به این خرس بسیار خاص را گرامی بدارد.
کینگ که داستان فیلم را با همکارهای فیلمهای قبلی پدینگتون نوشته به عنوان یکی از تهیهکنندگان در این فیلم حضور خواهد داشت. فیلمنامه نیز توسط مارک برتون، جان فاستر و جیمز لامونت نوشته شده است.
از بازیگران و طرح فیلم سوم چیزی افشا نشده اما بن ویشا از قبل صداپیشه خرس پدینگتون بوده است.
فیلمهای «پدینگتون» بیش از ۵۰۰ میلیون دلار در سراسر دنیا فروختهاند و قسمت اول از «راتن تومیتوز» امتیاز ۹۷ درصد و قسمت دوم امتیاز ۹۹ درصد دارد.
پدینگتون به تازگی یکی از شخصیتهایی بود که در جشن هفتاد سالگی تاجگذاری ملکه بریتانیا با وی سر یک میز نشست.
در حالی که ویلسون تاکنون هیچ فیلم هالیوودی را کارگردانی نکرده، اما در فضای تجاری و موزیک ویدیو پرکار بوده است. او با برندهای مشهور مانند اپل و ایکیا کار کرده و برای هنرمندانی مانند کلدپلی موزیک ویدیو ساخته است. ویلسون نامزد دریافت جایزه انجمن کارگردانهای آمریکا(DGA) و گرمی شده و تبلیغ پارالمپیک وی از کن لیونز جایزه برده است.
منبع: مهر به نقل از هالیوود ریپورتر
لینک کوتاه
مطالب مرتبط
نظر شما
پربازدیدترین ها
- آیا رونالدو وارد دنیای «سریع و خشمگین» میشود؟/ دیزل: ما برای او نقشی نوشتیم
- داستان پرسر و صدای «بیسر و صدا»
- نقش و جایگاه چهرهپردازی در سینمای ایران
- مقایسه فیلمنامه «کوچک جنگلی» تقوایی با سریال افخمی/ از پژوهشِ روایتمحور تا روایتِ موردپسند صداوسیما
- تاریخچه سریالهای ماه رمضان از ابتدا تاکنون/ در دهه هشتاد ۴۰ سریال روی آنتن رفت
آخرین ها
- واکنش روزنامه هفت صبح به مصاحبه اخیر مهران مدیری : از برج عاج خود پایین نیامد
- استوری سحر دولتشاهی از پشت صحنه «هزار و یک شب»
- از «بادکنک سفید» تا «طعم گیلاس» در نیویورک
- پرویز شهبازی و سینمای مولف
- معرفی برگزیدگان بیست و چهارمین جشن حافظ؛ «پیر پسر» چهار جایزه گرفت/ سه جایزه برای «تاسیان»
- نقش هوش مصنوعی در باز طراحی کسب و کارها در ۲۰۲۶
- نمایش مناسبات داخل زندانها در سریالهای نمایش خانگی چگونه است؟
- «کفایت مذاکرات»؛ شوخیهای نخنما
- چهلوسومین جشنواره جهانی فیلم فجر؛ آزمونی جدی و نگاهی رو به آینده
- نمایش «بانو»ی داریوش مهرجویی در بنیاد حریری
- مستند «جستجو در تنگنا»؛ چیزی که شور زندگی خلق میکند
- «افسانه فیل»؛ سوار فیلی بزرگ و سفید، که انگار همهی راه را بلد بود
- سینمای ما چه سرسبز بود!/به بهانه نمایش نسخه بازسازی شده سارا مهرجویی در موزه سینما
- «کج پیله» وقتی زنها از پوست خودشان، خارج میشوند
- «راه دیگهای نیست»؛ خشونت مرهم زخم
- تحلیلی بر افت ژانر وحشت با تمرکز بر چهارگانه «احضار»/ این فیلم، ترسناک نیست
- «فریاد زیر آب» و موجی که فروکش نکرد
- پیشبینیهای جدید نشریه واریتی برای اسکار ۲۰۲۶
- «سرِ انقلاب»؛ خنده در اتاق بازجویی، نمایش فروپاشی قدرت
- جزئیاتی درباره فیلم جدید ایناریتو/ «دیگر» با بازی تام کروز یک سال دیگر اکران میشود
- نمایش تمام موزیکال «رابین هود»
- «الکترون» نامزد بهترین فیلم جشنواره انگلیسی شد
- تحلیل روانکاوانه فیلم «دوستداشتنی»؛ این رابطه دوست داشتنی نیست
- نمایش «برادران کارامازوف»؛ وفادار به روح اثر نه کالبد
- درباره کامران فانی و ترجمهای ناب/ مرغ دریاییِ فانی
- فیلم کوتاه «شامیر» نامزد بهترین فیلمبرداری جشنواره امریکایی شد
- درمان از نگاهی دیگر؛ وقتی سرطان، بازیگر صحنه زندگی میشود
- گاو خشمگین ۴۵ ساله شد
- «زیر درخت لور»؛ تصویری از انزوا و شکاف عاطفی
- «جستوجو در تنگنا»؛ انگار این همه چیزی باشد که از شهر و دیوارهایش به میراث بردهایم





