نقش بازرس کلوزو را در بازسازی فیلم «پلنگ صورتی» ادی مورفی بازی میکند.
به گزارش سینماسینما، ادی مورفی در حال مذاکره است تا به بازسازی فیلم «پلنگ صورتی» ملحق شود و در نقش بازرس کلوزو جلوی دوربین برود.
بازسازی این فیلم کلاسیک توسط جف فاولز سازنده «سونیک خارپشت» کارگردانی میشود.
کریس برمنر نویسنده فیلمنامه فیلم است که «پسرهای بد برای همیشه» و «مردی از تورنتو» از جمله فیلمنامههای قبلیاش هستند. جولی اندروز هم از تهیهکنندگان فیلم خواهد بود.
«پلنگ صورتی» با فیلم کمدی ۱۹۶۳ با بازی پیتر سلرز در نقش بازرس کلوزو آغاز شد. «بازگشت پلنگ صورتی» فیلم بعدی سال ۱۹۷۵ ساخته شد و سال بعد «پلنگ صورتی دوباره ضربه میزند» و «انتقام پلنگ صورتی» در سال ۱۹۷۸ دیگر دنبالههای آن بودند. آلن آرکین، راجر مور و استیو مارتین هم این نقش را ایفا کردند.
«پلنگ صورتی» نام یک الماس صورتی با ارزش است که در فیلم اصلی سوژه فیلم بود.
ادی مورفی به تازگی بازیگر «شما آدمها» محصول نتفلیکس بود و در کنار جونا هیل، لورن لندن و جولیا لوییس دریفوس بازی کرد. این فیلم بر روی یک رابطه بین نژادی و درگیری فرهنگی پیامد آن بین خانوادههای سیاهپوست و یهودی این زوج متمرکز بود. او بیشتر بهخاطر فیلمهای کمدی کلاسیک خود چون «دکتر دولیتل»، «پروفسور دیوانه»، «سفر به آمریکا» و سهگانه «پلیسهای بورلی هیلز» محبوب است و صداپیشگی شخصیت خر در انیمیشنهای مشهور «شرک» را برعهده داشته است. وی چندی پیش گفت دوست دارد صداپیشه نقش خر در فیلمی شود که با تمرکز بر این شخصیت ساخته میشود و به دنبال آن کریس ملداندری، مدیرعامل ایلومینیشن گفت آماده استقبال از این ایده است. اکنون صداپیشگان اصلی برای پنجمین فیلم «شرک» در حال گردآمدن هستند.
منبع: مهر به نقل از ورایتی
لینک کوتاه
مطالب مرتبط
پربازدیدترین ها
- آیا رونالدو وارد دنیای «سریع و خشمگین» میشود؟/ دیزل: ما برای او نقشی نوشتیم
- نقش و جایگاه چهرهپردازی در سینمای ایران
- داستان پرسر و صدای «بیسر و صدا»
- مقایسه فیلمنامه «کوچک جنگلی» تقوایی با سریال افخمی/ از پژوهشِ روایتمحور تا روایتِ موردپسند صداوسیما
- تاریخچه سریالهای ماه رمضان از ابتدا تاکنون/ در دهه هشتاد ۴۰ سریال روی آنتن رفت
آخرین ها
- «قمرتاج»؛ از ثبتِ واقعیت تا سازماندهی روایت
- «یک تصادف ساده»، فیلم مورد علاقه باراک اوباما
- مدیران تلویزیون به جای اینکه نقدها را بپذیرند به انتقاد از منتقدان می پردازند
- آخرین قاب یک کارگردان در «سینماحقیقت۱۹»/ احسان صدیقی درگذشت
- «شهر خاموش»؛ طلسم فاوست بر فراز شهر
- واکنش روزنامه هفت صبح به مصاحبه اخیر مهران مدیری : از برج عاج خود پایین نیامد
- استوری سحر دولتشاهی از پشت صحنه «هزار و یک شب»
- از «بادکنک سفید» تا «طعم گیلاس» در نیویورک
- پرویز شهبازی و سینمای مولف
- معرفی برگزیدگان بیست و چهارمین جشن حافظ؛ «پیر پسر» چهار جایزه گرفت/ سه جایزه برای «تاسیان»
- نقش هوش مصنوعی در باز طراحی کسب و کارها در ۲۰۲۶
- نمایش مناسبات داخل زندانها در سریالهای نمایش خانگی چگونه است؟
- «کفایت مذاکرات»؛ شوخیهای نخنما
- چهلوسومین جشنواره جهانی فیلم فجر؛ آزمونی جدی و نگاهی رو به آینده
- نمایش «بانو»ی داریوش مهرجویی در بنیاد حریری
- مستند «جستجو در تنگنا»؛ چیزی که شور زندگی خلق میکند
- «افسانه فیل»؛ سوار فیلی بزرگ و سفید، که انگار همهی راه را بلد بود
- سینمای ما چه سرسبز بود!/به بهانه نمایش نسخه بازسازی شده سارا مهرجویی در موزه سینما
- «کج پیله» وقتی زنها از پوست خودشان، خارج میشوند
- «راه دیگهای نیست»؛ خشونت مرهم زخم
- تحلیلی بر افت ژانر وحشت با تمرکز بر چهارگانه «احضار»/ این فیلم، ترسناک نیست
- «فریاد زیر آب» و موجی که فروکش نکرد
- پیشبینیهای جدید نشریه واریتی برای اسکار ۲۰۲۶
- «سرِ انقلاب»؛ خنده در اتاق بازجویی، نمایش فروپاشی قدرت
- جزئیاتی درباره فیلم جدید ایناریتو/ «دیگر» با بازی تام کروز یک سال دیگر اکران میشود
- نمایش تمام موزیکال «رابین هود»
- «الکترون» نامزد بهترین فیلم جشنواره انگلیسی شد
- تحلیل روانکاوانه فیلم «دوستداشتنی»؛ این رابطه دوست داشتنی نیست
- نمایش «برادران کارامازوف»؛ وفادار به روح اثر نه کالبد
- درباره کامران فانی و ترجمهای ناب/ مرغ دریاییِ فانی





