«امیلیا کلارک» قرار است در فیلمی جدید در نقش «کُنستانتین لوید» همسر «اسکار وایلد» نویسنده مطرح ایرلندی بازی کند.
به گزارش سینماسینما، «امیلیا کلارک» بازیگر ۳۶ ساله انگلیسی که بیشتر برای بازی در نقش «دنریس تارگرین» در سریال معروف «بازی تاج و تخت» شناخته شده، در فیلمی با عنوان «یک همسر ایدهآل» در نقش «کُنستانتین لوید» نویسنده ایرلندی و همسر «اسکار وایلد» چهره سرشناس ادبی مقابل دوربین خواهد رفت.
«یک همسر ایدهآل» به کارگردانی «سوفی هاید»، روایتی است از زندگی «کُنستانتین لوید» نویسنده و فعال فمینیستی که در جنبش اصلاح لباس نقش داشت، جنبشی که برای اجازه دادن به زنان برای پوشیدن لباسهای راحت به جای لباسهای بزرگ و سنگین ویکتوریایی آن دوران تلاش میکرد.
«لوید» در سال ۱۸۸۴ با «اسکار وایلد» ازدواج کرد و این زوج صاحب دو پسر شدند. با این حال، پس از اینکه وایلد به دلیل همجنسگرایی به دو سال زندان محکوم شد، لوید با فرزندان خود به سوئیس نقل مکان کرد و آنها را از نویسنده دور کرد.
«سوفی هاید» که کارگردانی فیلم «یک همسر ایدهآل» را بر عهده دارد پیش از این تجربه ساخت فیلم سینمایی «موفق باشی لئو گراند» با بازی «اما تامپسون» و «دارل مککورمک» را در کارنامه دارد. فیلم اول او با نام « سهشنبه ۵۲» جایزه بهترین کارگردانی جشنواره ساندنس و گوی بلورین جشنواره فیلم برلین را کسب کرد.
پروژههای بعدی «امیلیا کلارک» شامل نقشآفرینی در فیلم «مک کارتی» ساخته «واسلاو مارهول» درباره جوزف مک کارتی، سناتور آمریکایی است و «کلارک» در این فیلم در نقش مقابل «ایکل شانون» بازی خواهد کرد.
منبع: ایسنا به نقل از ورایتی
![](/wp-content/themes/cinemacinema/img/tel.gif)
لینک کوتاه
مطالب مرتبط
پربازدیدترین ها
- رونمایی از پوستر «زال و رودابه» در آستانه جشنواره فیلم فجر
- یادداشتی برای فیلم «رها»/ جامعه ناکارآمد و پدرهای بیخاصیت
- حاشیههای جشنواره فیلم فجر/ از دست دادن رضا بابک با مرضیه برومند تا سوءاستفاده از صدا و تصویر شکیبایی
- تاریخچه سریالهای ماه رمضان از ابتدا تاکنون/ در دهه هشتاد ۴۰ سریال روی آنتن رفت
- چهره تلخ عشق یک سویه/ نگاهی به فیلم «در دنیای تو ساعت چند است؟»
آخرین ها
- زمان نمایش «رکسانا»، «پیر پسر» و «قاتل و وحشی» مشخص شد
- یادداشتی بر «آبستن»؛ تعلیق نصفه نیمهای که ناکارآمد میشود
- در پی جنجالها در شبکه اجتماعی ایکس؛ بازیگر شخصیت «امیلیا پرز» از اسکار حذف شد
- چرا فیلم «اسفند» به بدی فیلم «اشکِ هور» نیست؟
- ششمین روز جشنواره فیلم فجر / گزارش تصویری
- بخش زیادی از انتقاداتی که در برنامه هفت مطرح می شود به خود افخمی بر می گردد
- برخی نهادهای حاکمیتی و ارزشی ، از برند سازی برای مسعود فراستی چه هدفی را دنبال می کنند ؟
- چهارگانه صدرعاملی کامل شد/ عاشقانه آرام میان دو غریبه آشنا
- «توقیف»؛ روایتی صریح از ممیزی در آثار هنری
- پنجمین روز جشنواره فیلم فجر / گزارش تصویری
- افتتاح دومین دوره بورسیه نخبگان علمی توسط همراه اول
- «یوزفکا» روی صحنه عمارت نوفل لوشاتو میرود
- رونمایی از پوستر «ژن زامبی» همزمان با معرفی بازیگران و عوامل
- برنده اسکار در داوری نخل طلا؛ ژولیت بینوش رئیس هیات داوران جشنواره کن ۲۰۲۵ شد
- درباره «شمال از جنوب غربی» و «چشم بادومی»/ غلبه نگاه سادهانگاره و طرح مساله با راهحلی نشدنی
- ادب مرد به ز دولت اوست
- «آبستن» و آیندهای درخشان برای کارگردانان فیلم
- یادداشتی بر دو فیلم «رها» و «آبستن»/ زخمهای ماندگار و ماندگاری زخمها
- «بچه مردم»؛ فیلمی که به دیگران جوالدوز میزند، اما از زدن سوزن به خودی باز میماند
- حرفهای تازه رییس اسبق سازمان سینمایی؛ ایوبی: پشتم را خالی کردند/ دولت باید پایش را عقب بکشد
- چهارمین روز جشنواره فیلم فجر / گزارش تصویری
- حاشیههای سومین روز جشنواره فیلم فجر؛ از مشکل حل نشدنی صدای برج میلاد تا حضور نوزادان در سینمای رسانه
- آموختههایی از پشت صحنه «صد سال تنهایی»/ آیا مارکز از نتیجه اقتباس راضی میشد؟
- پروانه نمایش برای فجر صادر شد؛ «قاتل و وحشی» در جشنواره اکران میشود
- یادداشتی بر «بچه مردم» و «اسفند»/ از روایت دلنشین و شیرین تلخیها تا فیلمنامه چشم اسفندیار
- سومین روز جشنواره فیلم فجر / گزارش تصویری
- اندر احوالات هوش مصنوعی
- در سومین روز جشنواره فیلم فجر؛ بهرام رادان از هیات داوران جشنواره خارج شد
- آغاز دور جدید حراج شمارههای رند همراه اول
- تنور سرد روز دوم جشنواره فیلم فجر/ چرا باید هر فیلمی سر از جشنواره دربیاورد؟