ایتن هاوک در یک سریال کوتاه که برای شبکه شوتایم در دست تولید است، به نقشآفرینی پرداخت.
به گزارش سینماسینما، ایتن هاوک در سریالی کوتاه با عنوان «سفیدها» نقشآفرینی خواهد کرد.
این سریال که با اقتباس از رمانی به همین نام نوشته ریچارد پرایس ساخته میشود بر مبنای این ایده شکل میگیرد که هر کارآگاهی توسط نهنگ سفید خود شکار میشود و این قاتلی است که به دلیل ناتوان بودن سیستم قضایی از مجازات در رفته است.
در این داستان بیلی گریوز که هاوک نقشش را بازی میکند، زمانی ستاره بخش خود و عضو سابق گروهی از پلیسهای سرشناس با نام «غازهای وحشی» بوده که حالا به بخش دیگری منتقل میشود و یک پرونده قتل به ظاهر ساده همه سابقه شغلی، دوستیهای قدیمی و خانواده او را تهدید میکند.
ژِز باترورث نویسنده برنده جایزه تونی که فیلمنامههایی چون «فورد برابر فراری» و «اسپکتر» را نوشته، کار نویسندگی و تهیهکنندگی اجرایی این سریال را برعهده دارد.
هاوک پیش از این نیز در یک سریال کوتاه دیگر با عنوان «پرنده خوب خداوندگار» برای این شبکه کابلی بازی کرده بود و سال ۲۰۲۰ با اقبال زیادی هم روبهرو شده و نامزدی گلدن گلوب را هم کسب کرده بود.
ایتن هاوک به تازگی در سریال «شوالیه شب» مارول برای شبکه دیزنی پلاس هم بازی کرده است. این بازیگر در طول دوران کاریاش ۴ نامزدی اسکار کسب کرده که شامل بهترین بازیگر نقش مکمل برای «پسربچگی»، بهترین بازیگر نقش مکمل برای «روز تعلیم»، بهترین فیلمنامه اقتباسی برای «پیش از غروب» و «پیش از نیمه شب» بوده است.
منبع: مهر به نقل از ورایتی
لینک کوتاه
مطالب مرتبط
نظر شما
پربازدیدترین ها
- آیا رونالدو وارد دنیای «سریع و خشمگین» میشود؟/ دیزل: ما برای او نقشی نوشتیم
- داستان پرسر و صدای «بیسر و صدا»
- «سرِ انقلاب»؛ خنده در اتاق بازجویی، نمایش فروپاشی قدرت
- حقایقی درباره فیلم سرب ساخته مسعود کیمیایی به بهانه نمایش آن از تلویزیون
- مقایسه فیلمنامه «کوچک جنگلی» تقوایی با سریال افخمی/ از پژوهشِ روایتمحور تا روایتِ موردپسند صداوسیما
آخرین ها
- مصوبهای برای حذف وزارت فرهنگ؛ مصوبه «سیاستهای صوت و تصویر فراگیر»؛ تعارض با جمهوریت
- «بابا پیکاسو»؛ در چنبره عواطف، حرمان و جداافتادگی
- «شمعی در باد»؛ جسورانهترین فیلم نیمه اول دهه هشتاد
- مهتاب ثروتی و مرجان اتفاقیان به «خاکستر خیال» پیوستند
- «جزیره آزاد»؛ خداوندگار خودخوانده جزیره آزاد
- جیمز کامرون: از سلطه هوش مصنوعی میگریزم/ «آوارتار۳» و شروع افتخارآمیز اکران
- بازیگر آمریکایی خودکشی کرد
- «قمرتاج»؛ از ثبتِ واقعیت تا سازماندهی روایت
- «یک تصادف ساده»، فیلم مورد علاقه باراک اوباما
- مدیران تلویزیون به جای اینکه نقدها را بپذیرند به انتقاد از منتقدان می پردازند
- آخرین قاب یک کارگردان در «سینماحقیقت۱۹»/ احسان صدیقی درگذشت
- «شهر خاموش»؛ طلسم فاوست بر فراز شهر
- واکنش روزنامه هفت صبح به مصاحبه اخیر مهران مدیری : از برج عاج خود پایین نیامد
- استوری سحر دولتشاهی از پشت صحنه «هزار و یک شب»
- از «بادکنک سفید» تا «طعم گیلاس» در نیویورک
- پرویز شهبازی و سینمای مولف
- معرفی برگزیدگان بیست و چهارمین جشن حافظ؛ «پیر پسر» چهار جایزه گرفت/ سه جایزه برای «تاسیان»
- نقش هوش مصنوعی در باز طراحی کسب و کارها در ۲۰۲۶
- نمایش مناسبات داخل زندانها در سریالهای نمایش خانگی چگونه است؟
- «کفایت مذاکرات»؛ شوخیهای نخنما
- چهلوسومین جشنواره جهانی فیلم فجر؛ آزمونی جدی و نگاهی رو به آینده
- نمایش «بانو»ی داریوش مهرجویی در بنیاد حریری
- مستند «جستجو در تنگنا»؛ چیزی که شور زندگی خلق میکند
- «افسانه فیل»؛ سوار فیلی بزرگ و سفید، که انگار همهی راه را بلد بود
- سینمای ما چه سرسبز بود!/به بهانه نمایش نسخه بازسازی شده سارا مهرجویی در موزه سینما
- «کج پیله» وقتی زنها از پوست خودشان، خارج میشوند
- «راه دیگهای نیست»؛ خشونت مرهم زخم
- تحلیلی بر افت ژانر وحشت با تمرکز بر چهارگانه «احضار»/ این فیلم، ترسناک نیست
- «فریاد زیر آب» و موجی که فروکش نکرد
- پیشبینیهای جدید نشریه واریتی برای اسکار ۲۰۲۶





