دیوید فینچر به سراغ هیچکاک رفت تا بازسازی یکی از فیلمهای وی را انجام دهد.
به گزارش سینماسینما، در حالی که پیشتر گفته شده بود دیوید فینچر بی سر و صدا در حال بازسازی «بازی ماهی مرکب» برای نتفلیکس است، اما این فیلم بعدی او نخواهد بود و این کارگردان قرار است یک فیلم جنایی هیچکاک به نام «بیگانگان در قطار» را کارگردانی کند.
بازسازی فیلم «بیگانگان در قطار» هیچکاک سال ۲۰۱۵ مطرح شد، سال ۲۰۱۷ متوقف شد، اما اکنون دوباره روی میز قرار گرفته و فیلم بعدی فینچر خواهد بود. ابتدا قرار بود فیلمنامه فینچر از قطار به هواپیما به عنوان لوکیشن اصلی تمرکز کند، اما اکنون گفتهشده او به ایده اصلی هیچکاک بازگشته است.
داستان فیلم بر ۲ مرد تمرکز دارد که در قطار با هم آشنا میشوند و نقشه قتلی را طرح میکنند. یکی از مردها این طرح را به عنوان یک شوخی بیضرر میداند، در حالی که دیگری در مورد آن بسیار جدی است.
بن افلک ابتدا قرار بود در بازسازی فینچر بازی کند، اما گفته میشود او در پروژه دیگری مشغول است. هنوز از بازیگر دیگری صحبتی به میان نیامده و تاریخی هم برای شروع تولید ذکر نشده است.
گفته شده «بازی ماهی مرکب» را فینچر مینویسد، اما کارگردانی آن را برعهده ندارد.
فینچر که چند بار قرارداد چند ساله با نتفلیکس امضا کرد، به تازگی قرارداد خود را با این استریمر به مدت ۳ سال دیگر، تا سال ۲۰۲۷ تمدید کرده است. فینچر نزدیک به ۱۰ سال است که با نتفلیکس کار میکند و سریالهای «خانه پوشالی»، «شکارچی ذهن»، «عشق، مرگ و روبات» و ۲ فیلم «منک» و «قاتل» را ساخته است.
«هفت»، «زودیاک»، «کلوپ مشت زنی»، «شبکه اجتماعی» و «دختر گمشده» از فیلمهای پیشین او هستند.
منبع: مهر به نقل از ورلد آف ریل
لینک کوتاه
مطالب مرتبط
- یک چرخش استراتژیک بزرگ؛ نتفلیکس برای خرید برادران وارنر، وارد مذاکرات انحصاری شد
- اظهار نظر تند جیمز کامرون؛ فیلمهای نتفلیکس نباید به جوایز اسکار راه یابند
- با بازی برد پیت؛ دیوید فینچر «کلیف بوث» را کارگردانی میکند
- استیون سودربرگ تایید کرد؛ دیوید فینچر دنباله «روزی روزگاری در هالیوود» را میسازد
- با حضور اما کورین و اولیویا کولمن؛ یوروس لین «غرور و تعصب» را میسازد
- «روزی روزگاری در هالیوود۲» در نتفلیکس با کارگردانی دیوید فینچر
- نتفلیکس با «صد سال تنهایی» به یک رمان کلاسیک «غیرقابلاقتباس» جان میبخشد
- دارن آرونوفسکی میسازد؛ اقتباس سینمایی از رمان «کوجو»
- نتفلیکس «صد سال تنهایی» را وفادارانه و شیوا اقتباس کرده است
- آموختههایی از پشت صحنه «صد سال تنهایی»/ آیا مارکز از نتیجه اقتباس راضی میشد؟
- غولی که دنیای سرگرمی را میبلعد/ آیا درآمد نتفلیکس در سال جدید بیشتر از ۴۰ میلیارد دلار میشود؟
- بررسی سریالهای پربیننده ۲۰۲۴/ سریال در عصبانیترین حالت ممکن
- غوغای فصل جدید یک سریال؛ «بازی مرکب» روی دست «چهارشنبه»
- بر اساس اعلام سامانه نمایش آنلاین نتفلیکس؛ کمک ۵۲ میلیون دلاری «صد سال تنهایی» به کلمبیا
- ترجمه اختصاصی سینماسینما/ ۱۷ فیلم برتر برای تماشای آنلاین در آذر ۱۴۰۳؛ از «بیتلجوس ۲» تا «ماریا»
پربازدیدترین ها
- آیا رونالدو وارد دنیای «سریع و خشمگین» میشود؟/ دیزل: ما برای او نقشی نوشتیم
- داستان پرسر و صدای «بیسر و صدا»
- مقایسه فیلمنامه «کوچک جنگلی» تقوایی با سریال افخمی/ از پژوهشِ روایتمحور تا روایتِ موردپسند صداوسیما
- نقش و جایگاه چهرهپردازی در سینمای ایران
- تاریخچه سریالهای ماه رمضان از ابتدا تاکنون/ در دهه هشتاد ۴۰ سریال روی آنتن رفت
آخرین ها
- از «بادکنک سفید» تا «طعم گیلاس» در نیویورک
- پرویز شهبازی و سینمای مولف
- معرفی برگزیدگان بیست و چهارمین جشن حافظ؛ «پیر پسر» چهار جایزه گرفت/ سه جایزه برای «تاسیان»
- نقش هوش مصنوعی در باز طراحی کسب و کارها در ۲۰۲۶
- نمایش مناسبات داخل زندانها در سریالهای نمایش خانگی چگونه است؟
- «کفایت مذاکرات»؛ شوخیهای نخنما
- چهلوسومین جشنواره جهانی فیلم فجر؛ آزمونی جدی و نگاهی رو به آینده
- نمایش «بانو»ی داریوش مهرجویی در بنیاد حریری
- مستند «جستجو در تنگنا»؛ چیزی که شور زندگی خلق میکند
- «افسانه فیل»؛ سوار فیلی بزرگ و سفید، که انگار همهی راه را بلد بود
- سینمای ما چه سرسبز بود!/به بهانه نمایش نسخه بازسازی شده سارا مهرجویی در موزه سینما
- «کج پیله» وقتی زنها از پوست خودشان، خارج میشوند
- «راه دیگهای نیست»؛ خشونت مرهم زخم
- تحلیلی بر افت ژانر وحشت با تمرکز بر چهارگانه «احضار»/ این فیلم، ترسناک نیست
- «فریاد زیر آب» و موجی که فروکش نکرد
- پیشبینیهای جدید نشریه واریتی برای اسکار ۲۰۲۶
- «سرِ انقلاب»؛ خنده در اتاق بازجویی، نمایش فروپاشی قدرت
- جزئیاتی درباره فیلم جدید ایناریتو/ «دیگر» با بازی تام کروز یک سال دیگر اکران میشود
- نمایش تمام موزیکال «رابین هود»
- «الکترون» نامزد بهترین فیلم جشنواره انگلیسی شد
- تحلیل روانکاوانه فیلم «دوستداشتنی»؛ این رابطه دوست داشتنی نیست
- نمایش «برادران کارامازوف»؛ وفادار به روح اثر نه کالبد
- درباره کامران فانی و ترجمهای ناب/ مرغ دریاییِ فانی
- فیلم کوتاه «شامیر» نامزد بهترین فیلمبرداری جشنواره امریکایی شد
- درمان از نگاهی دیگر؛ وقتی سرطان، بازیگر صحنه زندگی میشود
- گاو خشمگین ۴۵ ساله شد
- «زیر درخت لور»؛ تصویری از انزوا و شکاف عاطفی
- «جستوجو در تنگنا»؛ انگار این همه چیزی باشد که از شهر و دیوارهایش به میراث بردهایم
- حمید طالقانی درگذشت
- فیلمـکنسرت «برندگان اسکار موسیقی» روی صحنه میرود





