سینماسینما، ترجمه: فریبا جمور؛
جانی دپ پس از سالها برای اولین بار به صحنهی سینمای هالیوود بازگشته است. کمپانی لاینزگیت اولین تصویر از حضور او در فیلم «بادهنوش روز» را منتشر کرده است.
همچنین، استودیو اعلام کرد که مانو ریوس، آرون پایپر، خوان دیهگو بوتو و آنیکا بویل به پنهلوپه کروز در این فیلم دلهرهآور به کارگردانی مارک وب پیوستهاند. این فیلم هماکنون در اسپانیا در حال فیلمبرداری است.
مدلین کلاین نیز در این فیلم ایفای نقش میکند؛ فیلمی که میتواند نشانهای از بازگشت احتمالی جانی دپ به هالیوود باشد، پس از جنجالهای مربوط به طلاق پرحاشیهاش از امبر هرد و حکم دادگاه بریتانیا که منجر به کنار گذاشته شدن او از مجموعه «جانوران شگفتانگیز» توسط کمپانی وارنر برادرز در سال ۲۰۲۰ شد.
در سالهای اخیر، جانی دپ در فیلمهایی مانند درام تاریخی فرانسوی «ژان دو باری» ظاهر شده و فیلم «مودی: سه روز بر بالهای جنون» را کارگردانی کرده است. اما برخلاف « بادهنوش روز»، این آثار جنبهی تجاری نداشتند و با حمایت مالی اروپا ساخته شدند.
ریوس و پایپر اخیراً با یکدیگر در سریال «نخبه» محصول نتفلیکس ایفای نقش کردهاند، در حالی که بویل نقش آلیس کریل را در اجرای وست اند نمایش «چیزهای عجیب: نخستین سایه» بر عهده داشته است.
از جمله آثار خوان دیهگو بوتو میتوان به فیلمهای «اتاق کناری»، «در حاشیه» و «جوخه انتحار» اشاره کرد.
در فیلم «بادهنوش روز»، مدلین کلاین نقش یک متصدی بار روی یک قایق تفریحی خصوصی را بازی میکند که با مهمانی مرموز به نام کلی (با بازی جانی دپ) روبهرو میشود. خیلی زود، این دو درگیر ماجرایی با شخصیتی خلافکار (با بازی پنلوپه کروز) میشوند و ارتباطاتی میان آنها شکل میگیرد که هیچکس انتظارش را نداشته است.
جانی دپ و پنلوپه کروز پیش از این در فیلمهای «بلو»، «دزدان دریایی کارائیب: سوار بر امواج ناشناخته» و «قتل در قطار اورینت اکسپرس» در کنار یکدیگر به ایفای نقش پرداختهاند.
فیلم «بادهنوش روز» توسط باسیل ایوانیک و اریکا لی از کمپانی تاندر رود، آدام کولبرنر و زاک دین که فیلمنامه اصلی را نیز نوشتهاند، تولید شده است.
منبع: هالیوود ریپورتر
لینک کوتاه
مطالب مرتبط
- بدون حضور جانی دپ؛ دو فیلم جدید از «دزدان دریایی کاراییب» سال آینده تولید میشود
- بازگشت دِپ به هالیوود؛ پنه لوپه کروز و جانی دپ در یک فیلم اکشن مهیج بازی میکنند
- تجلیل جانی دپ در جشنواره فیلم رم/ رد شدن را دوست دارم!
- آکادمی فیلم بریتانیا تجلیل کرد؛ اهدای جایزه به جانی دپ در لندن/ سفر طولانی و غمانگیز در هالیوود
- چهرههای مطرح سینمایی در جشنواره ونیز ۲۰۲۴/ کلونی و پیت با «گرگها» میآیند
- داستانت در جشنوارهات/ سومین جشنواره فیلم دریای سرخ عربستان سعودی و وضعیت منطقه
- جانی دپ در تریلر آغاز کننده جشنواره کارلووی واری
- فوت نویسنده «جایی برای پیرمردها نیست»/ کورمک مککارتی درگذشت
- حمایت برنده نوبل از امبر هرد
- جانی دپ: به هالیوود نیازی ندارم!
- جشنواره کن با فیلم «ژان دو باری» افتتاح شد/ استقبال فرانسویها از جانی دپ
- آل پاچینو بازیگر فیلم جانی دپ شد
- شکایت سردبیر یک مجله از کارگردان فیلم افتتاحیه جشنواره کن
- جانی دپ با «مادام دو باری» جشنواره کن را افتتاح میکند
- زمانهی قحطی فیلم خوب/ به جای بهترینها، بدترین فیلمهای ۲۰۲۲
پربازدیدترین ها
- آیا رونالدو وارد دنیای «سریع و خشمگین» میشود؟/ دیزل: ما برای او نقشی نوشتیم
- داستان پرسر و صدای «بیسر و صدا»
- «سرِ انقلاب»؛ خنده در اتاق بازجویی، نمایش فروپاشی قدرت
- حقایقی درباره فیلم سرب ساخته مسعود کیمیایی به بهانه نمایش آن از تلویزیون
- مقایسه فیلمنامه «کوچک جنگلی» تقوایی با سریال افخمی/ از پژوهشِ روایتمحور تا روایتِ موردپسند صداوسیما
آخرین ها
- مصوبهای برای حذف وزارت فرهنگ؛ مصوبه «سیاستهای صوت و تصویر فراگیر»؛ تعارض با جمهوریت
- «بابا پیکاسو»؛ در چنبره عواطف، حرمان و جداافتادگی
- «شمعی در باد»؛ جسورانهترین فیلم نیمه اول دهه هشتاد
- مهتاب ثروتی و مرجان اتفاقیان به «خاکستر خیال» پیوستند
- «جزیره آزاد»؛ خداوندگار خودخوانده جزیره آزاد
- جیمز کامرون: از سلطه هوش مصنوعی میگریزم/ «آوارتار۳» و شروع افتخارآمیز اکران
- بازیگر آمریکایی خودکشی کرد
- «قمرتاج»؛ از ثبتِ واقعیت تا سازماندهی روایت
- «یک تصادف ساده»، فیلم مورد علاقه باراک اوباما
- مدیران تلویزیون به جای اینکه نقدها را بپذیرند به انتقاد از منتقدان می پردازند
- آخرین قاب یک کارگردان در «سینماحقیقت۱۹»/ احسان صدیقی درگذشت
- «شهر خاموش»؛ طلسم فاوست بر فراز شهر
- واکنش روزنامه هفت صبح به مصاحبه اخیر مهران مدیری : از برج عاج خود پایین نیامد
- استوری سحر دولتشاهی از پشت صحنه «هزار و یک شب»
- از «بادکنک سفید» تا «طعم گیلاس» در نیویورک
- پرویز شهبازی و سینمای مولف
- معرفی برگزیدگان بیست و چهارمین جشن حافظ؛ «پیر پسر» چهار جایزه گرفت/ سه جایزه برای «تاسیان»
- نقش هوش مصنوعی در باز طراحی کسب و کارها در ۲۰۲۶
- نمایش مناسبات داخل زندانها در سریالهای نمایش خانگی چگونه است؟
- «کفایت مذاکرات»؛ شوخیهای نخنما
- چهلوسومین جشنواره جهانی فیلم فجر؛ آزمونی جدی و نگاهی رو به آینده
- نمایش «بانو»ی داریوش مهرجویی در بنیاد حریری
- مستند «جستجو در تنگنا»؛ چیزی که شور زندگی خلق میکند
- «افسانه فیل»؛ سوار فیلی بزرگ و سفید، که انگار همهی راه را بلد بود
- سینمای ما چه سرسبز بود!/به بهانه نمایش نسخه بازسازی شده سارا مهرجویی در موزه سینما
- «کج پیله» وقتی زنها از پوست خودشان، خارج میشوند
- «راه دیگهای نیست»؛ خشونت مرهم زخم
- تحلیلی بر افت ژانر وحشت با تمرکز بر چهارگانه «احضار»/ این فیلم، ترسناک نیست
- «فریاد زیر آب» و موجی که فروکش نکرد
- پیشبینیهای جدید نشریه واریتی برای اسکار ۲۰۲۶





