آنتونیو باندراس و الک بالدوین در فیلمی زندگینامهای، نقش دو رقیب مشهور عرصه اتومبیلسازی یعنی «لامبورگینی» و «فراری» را ایفا میکنند.
به گزارش سینماسینما، بنا بر گزارش ورایتی در فیلم زندگی «فروچیو لامبورگینی» یکی از بزرگترین تولیدکنندگان اتومبیل، آنتونیو باندراس به جای او هنرنمایی میکند و الک بالدوین در نقش رقیب حرفهای او «انزو فراری»، ظاهر میشود.
کارگردانی «لامبورگینی ـ اسطوره» را مایکل ردفورد که پیشتر «تاجر ونیزی» و «پستچی» را ساخته، بر عهده گرفته و فیلمنامه آن را «بابی مورسکو»، نویسنده «تصادف» و «عزیز میلیون دلاری»، به نگارش درآورده است.
این فیلم براساس کتابی به نام «فروچیو لامبورگینی، داستان معتبر» نوشته «تونینو لامبورگینی» پسر بنیانگذار کمپانی «لامبورگینی» ساخته میشود. حق پخش این فیلم زندگینامهای در بازار جشنواره فیلم کن عرضه خواهد شد. فیلمبرداری این اثر هم در ایتالیا و چند کشور دیگر انجام میشود.
«تونینو لامبورگینی» درباره کتاب خود گفت: «کتاب من برخلاف داستانها و افسانههایی که دیگران درباره پدر من نوشتهاند و به دنبال شهرت بودهاند، تنها متنی است که کاملا در شان زندگی واقعی او نوشته شده. من واقعا اعتقاد دارم این فیلم بتواند انسانیت پدرم را به زبان و تصاویر ترجمه کند و شخصیت او را به مخاطبان جهانی نشان دهد. او مردی مملو از انرژی، جاذبه و احساس بود.»
در این فیلم به «لامبورگینی» به عنوان سازنده تراکتور، ماشینآلات جنگی در زمان جنگ جهانی دوم و طراح اتومبیلهای کمپانی «لامبورگینی» که او در سال ۱۹۶۳ راهاندازی کرد، توجه میشود. «لامبورگینی» در سال ۱۹۹۳ درگذشت.
منبع: ایسنا
لینک کوتاه
مطالب مرتبط
- دادستان زیر سوال رفت؛ آلک بالدوین به زندگی برگشت/ اتهام قتل در دادگاه رد شد
- خرس پدینگتون با آنتونیو باندراس به پرو میرود/ کولمن راهبه میشود
- آخرین وضعیت پرونده تیراندازی مرگبار الک بالدوین/ محاکمه به اتهام قتل غیرعمد
- نتیجه تحقیقات افبیآی/ الک بالدوین ماشه اسلحه را کشیده است
- وودی آلن: هیجان فیلمسازی از بین رفته است
- اختصاصی سینماسینما/ الک بالدوین سهشنبه با وودی آلن مصاحبه میکند
- نورپرداز فیلم «زنگار» از الک بالدوین و دستاندرکاران شکایت کرد
- اولین اظهارات الک بالدوین بعد از حادثه شلیک به فیلمبردار جوان
- عامل مرگ فیلمبردار «زنگار» مشخص شد/ اتهامی به بالدوین وارد نشده
- الک بالدوین باعث مرگ فیلمبردار فیلمش شد/ شلیک گلولهای که قرار بود مشقی باشد
- روایت پدرو آلمودوار از «رنج و شکوه» / قصهگویی پرشور با ذهن خسته از جهان
- «آنتونیو باندراس» به «ایندیانا جونز ۵» پیوست
- آنتونیو باندراس در نقش یک روزنامهنگار جنایی
- نشست خبری جشنواره کن به تعویق افتاد
- فیلمهایی که احتمالاً به کن ۲۰۲۱ میروند/ حضور «قهرمان» فرهادی در فهرست ورایتی
نظر شما
پربازدیدترین ها
- آیا رونالدو وارد دنیای «سریع و خشمگین» میشود؟/ دیزل: ما برای او نقشی نوشتیم
- داستان پرسر و صدای «بیسر و صدا»
- نقش و جایگاه چهرهپردازی در سینمای ایران
- «سرِ انقلاب»؛ خنده در اتاق بازجویی، نمایش فروپاشی قدرت
- مقایسه فیلمنامه «کوچک جنگلی» تقوایی با سریال افخمی/ از پژوهشِ روایتمحور تا روایتِ موردپسند صداوسیما
آخرین ها
- «شمعی در باد»؛ جسورانهترین فیلم نیمه اول دهه هشتاد
- مهتاب ثروتی و مرجان اتفاقیان به «خاکستر خیال» پیوستند
- «جزیره آزاد»؛ خداوندگار خودخوانده جزیره آزاد
- جیمز کامرون: از سلطه هوش مصنوعی میگریزم/ «آوارتار۳» و شروع افتخارآمیز اکران
- بازیگر آمریکایی خودکشی کرد
- «قمرتاج»؛ از ثبتِ واقعیت تا سازماندهی روایت
- «یک تصادف ساده»، فیلم مورد علاقه باراک اوباما
- مدیران تلویزیون به جای اینکه نقدها را بپذیرند به انتقاد از منتقدان می پردازند
- آخرین قاب یک کارگردان در «سینماحقیقت۱۹»/ احسان صدیقی درگذشت
- «شهر خاموش»؛ طلسم فاوست بر فراز شهر
- واکنش روزنامه هفت صبح به مصاحبه اخیر مهران مدیری : از برج عاج خود پایین نیامد
- استوری سحر دولتشاهی از پشت صحنه «هزار و یک شب»
- از «بادکنک سفید» تا «طعم گیلاس» در نیویورک
- پرویز شهبازی و سینمای مولف
- معرفی برگزیدگان بیست و چهارمین جشن حافظ؛ «پیر پسر» چهار جایزه گرفت/ سه جایزه برای «تاسیان»
- نقش هوش مصنوعی در باز طراحی کسب و کارها در ۲۰۲۶
- نمایش مناسبات داخل زندانها در سریالهای نمایش خانگی چگونه است؟
- «کفایت مذاکرات»؛ شوخیهای نخنما
- چهلوسومین جشنواره جهانی فیلم فجر؛ آزمونی جدی و نگاهی رو به آینده
- نمایش «بانو»ی داریوش مهرجویی در بنیاد حریری
- مستند «جستجو در تنگنا»؛ چیزی که شور زندگی خلق میکند
- «افسانه فیل»؛ سوار فیلی بزرگ و سفید، که انگار همهی راه را بلد بود
- سینمای ما چه سرسبز بود!/به بهانه نمایش نسخه بازسازی شده سارا مهرجویی در موزه سینما
- «کج پیله» وقتی زنها از پوست خودشان، خارج میشوند
- «راه دیگهای نیست»؛ خشونت مرهم زخم
- تحلیلی بر افت ژانر وحشت با تمرکز بر چهارگانه «احضار»/ این فیلم، ترسناک نیست
- «فریاد زیر آب» و موجی که فروکش نکرد
- پیشبینیهای جدید نشریه واریتی برای اسکار ۲۰۲۶
- «سرِ انقلاب»؛ خنده در اتاق بازجویی، نمایش فروپاشی قدرت
- جزئیاتی درباره فیلم جدید ایناریتو/ «دیگر» با بازی تام کروز یک سال دیگر اکران میشود





