همکاری دوباره برد پیت با کوئنتین تارانتینو در فیلم نهایی این کارگردان با عنوان «منتقد فیلم» رقم میخورد.
به گزارش سینماسینما، کوئنتین تارانتینو برای سومین بار با برد پیت همکاری میکند. این همکاری در آخرین فیلم این کارگردان، «منتقد فیلم» صورت میگیرد. هنوز روشن نیست که پیت در نقش شخصیت اصلی جلوی دوربین میرود یا خیر، اما به نظر میرسد او باید ایفاگر نقش شخصیت اصلی باشد.
برد پیت آخرین بار برای فیلم «روزی روزگاری در هالیوود» در سال ۲۰۱۹ با تارانتینو همکاری کرد و اسکار بهترین بازیگر نقش مکمل مرد را دریافت کرد. وی پیشتر در فیلم «لعنتیهای بیآبرو» [Inglourious Basterds] تارانتینو هم بازی کرده بود. به نظر میرسد سونی پیکچرز استودیوی پخش کننده فیلم قبلی، آن را سال ۲۰۲۵ اکران کند.
تارانتینو در مورد آخرین فیلم محتاطانه عمل کرده و توضیح چندانی درباره آن نداده است، اما وی ماه مه امسال در جشنواره فیلم کن که معرفی فیلم «رعد نورد» (Rolling Thunder ) جان فیلن محصول ۱۹۷۷ را بر عهده داشت، با منتقد ددلاین صحبت کرد و گفت فیلم بعدیاش در سال ۱۹۷۷ یعنی سال اکران همین فیلم در کالیفرنیا میگذرد و درباره مردی است که واقعاً وجود داشته، اما هرگز واقعاً مشهور نبوده است.
این شخصیت به نوعی یادآور شغلی است که خود تارانتینو در نوجوانی داشته است.
او در گفتوگویش با منتقد ددلاین گفت: چیزهای به دردبخور برای خواندن کم بود و در میان این مجلهها یک منتقد خاص وجود داشت. این منتقدی بود که تارانتینو نوشتههایش را دوست داشت.
گفته شده تارانتینو از آن زمان تا حد زیادی فیلمنامه را نوشته و بازنویسی کرده است. شاید هم شخصیت بوث فیلم «روزی روزگاری در هالیوود» که برد پیت نقش او را بازی کرد، پس از بدلکاری به منتقد فیلم بدل شود. مانند بسیاری از ساختههای تارانتینو، او شخصیت خوبی است که نمیتوان به راحتی رهایش کرد.
پس از کار بزرگی که سونی در «روزی روزگاری در هالیوود» انجام داد، از جمله توزیع نشدن فیلم در چین برای حمایت از تارانتینو که نپذیرفت مسابقه بروس لی با کلیف بوث را نادیده بگیرد، احتمال همکاری دوباره با تارانتینو چندان قوی به نظر میرسید.
کوئنتین تارانتینو کارگردانی فیلمهایی چون «سگهای انباری»، «داستان عامهپسند»، «بیل را بکش» و «جنگوی از بند رها شده» را در کارنامه دارد و فیلم «منتقد فیلم» دهمین و تازهترین فیلم سینمایی است که او کارگردانی میکند.
منبع: مهر به نقل از ددلاین
لینک کوتاه
مطالب مرتبط
- پشیمانی تارانتینو از نساختن فیلمی با بازی رابرت دنیرو
- در جشنواره بینالمللی فیلم بوربانک؛ کوئنتین تارانتینو تجلیل میشود
- تارانتینو به مایکل مدسن ادای احترام کرد
- با بازی برد پیت؛ دیوید فینچر «کلیف بوث» را کارگردانی میکند
- نسخهای ناتمام از «فورد در برابر فراری»؛ چرا همکاری برد پیت و تام کروز منتفی شد؟
- به کارگردانی دیوید آیر؛ برد پیت، بازیگر و تهیه کننده یک اکشن ماجراجویی میشود
- پلیس اسپانیا اعلام کرد؛ دستگیری پنج نفر به اتهام کلاهبرداری با جعل هویت برد پیت
- اپل دستور ساخت داد؛ دنباله فیلم «گرگها» با بازی جورج کلونی و برد پیت
- فیلم برد پیت سال آینده اکران میشود/ حضور در دنیای اتومبیلرانی
- در جشنواره فیلم کلاسیک؛ جشن ۳۰ سالگی «داستان عامهپسند»/ بازیگران گرد هم آمدند
- در جشنواره سانتا باربارا؛ بردلی کوپر از دست برد پیت جایزه گرفت/ ترجیح جایزه سوپربول به اسکار
- دیوید فینچر از هالیوود خواست زودتر به کار برگردد/ سینما نمیمیرد
- برد پیت «مرد لاغر» را دوباره میسازد/ همکاری با کمپانی مارگو رابی
- فوت بازیگر فیلمهای تارانتینو/ کیت جفرسون درگذشت
- برد پیت در پیست فرمول یک/ آغاز یک فیلم متفاوت
پربازدیدترین ها
- آیا رونالدو وارد دنیای «سریع و خشمگین» میشود؟/ دیزل: ما برای او نقشی نوشتیم
- نقش و جایگاه چهرهپردازی در سینمای ایران
- داستان پرسر و صدای «بیسر و صدا»
- مقایسه فیلمنامه «کوچک جنگلی» تقوایی با سریال افخمی/ از پژوهشِ روایتمحور تا روایتِ موردپسند صداوسیما
- تاریخچه سریالهای ماه رمضان از ابتدا تاکنون/ در دهه هشتاد ۴۰ سریال روی آنتن رفت
آخرین ها
- «قمرتاج»؛ از ثبتِ واقعیت تا سازماندهی روایت
- «یک تصادف ساده»، فیلم مورد علاقه باراک اوباما
- مدیران تلویزیون به جای اینکه نقدها را بپذیرند به انتقاد از منتقدان می پردازند
- آخرین قاب یک کارگردان در «سینماحقیقت۱۹»/ احسان صدیقی درگذشت
- «شهر خاموش»؛ طلسم فاوست بر فراز شهر
- واکنش روزنامه هفت صبح به مصاحبه اخیر مهران مدیری : از برج عاج خود پایین نیامد
- استوری سحر دولتشاهی از پشت صحنه «هزار و یک شب»
- از «بادکنک سفید» تا «طعم گیلاس» در نیویورک
- پرویز شهبازی و سینمای مولف
- معرفی برگزیدگان بیست و چهارمین جشن حافظ؛ «پیر پسر» چهار جایزه گرفت/ سه جایزه برای «تاسیان»
- نقش هوش مصنوعی در باز طراحی کسب و کارها در ۲۰۲۶
- نمایش مناسبات داخل زندانها در سریالهای نمایش خانگی چگونه است؟
- «کفایت مذاکرات»؛ شوخیهای نخنما
- چهلوسومین جشنواره جهانی فیلم فجر؛ آزمونی جدی و نگاهی رو به آینده
- نمایش «بانو»ی داریوش مهرجویی در بنیاد حریری
- مستند «جستجو در تنگنا»؛ چیزی که شور زندگی خلق میکند
- «افسانه فیل»؛ سوار فیلی بزرگ و سفید، که انگار همهی راه را بلد بود
- سینمای ما چه سرسبز بود!/به بهانه نمایش نسخه بازسازی شده سارا مهرجویی در موزه سینما
- «کج پیله» وقتی زنها از پوست خودشان، خارج میشوند
- «راه دیگهای نیست»؛ خشونت مرهم زخم
- تحلیلی بر افت ژانر وحشت با تمرکز بر چهارگانه «احضار»/ این فیلم، ترسناک نیست
- «فریاد زیر آب» و موجی که فروکش نکرد
- پیشبینیهای جدید نشریه واریتی برای اسکار ۲۰۲۶
- «سرِ انقلاب»؛ خنده در اتاق بازجویی، نمایش فروپاشی قدرت
- جزئیاتی درباره فیلم جدید ایناریتو/ «دیگر» با بازی تام کروز یک سال دیگر اکران میشود
- نمایش تمام موزیکال «رابین هود»
- «الکترون» نامزد بهترین فیلم جشنواره انگلیسی شد
- تحلیل روانکاوانه فیلم «دوستداشتنی»؛ این رابطه دوست داشتنی نیست
- نمایش «برادران کارامازوف»؛ وفادار به روح اثر نه کالبد
- درباره کامران فانی و ترجمهای ناب/ مرغ دریاییِ فانی





