برد پیت و ماریون کوتیار بازیگر سرشناس فرانسوی سینما در اروپا روی فرش قرمز فیلم «متفقین» به کارگردانی رابرت زمکیس گام گذاشتند.
به گزارش سینماسینما، از زمان درخواست طلاق آنجلینا جولی از برد پیت در ماه سپتامبر، بازیگر «مورد عجیب بنجامین باتن» کمتر به مراسمی از این دست میرود. البته او ماه گذشته نیز در گردهمایی هواداران این فیلم در لسآنجلس حاضر شده بود.
در فیلم «متفقین» برد پیت نقش یک افسر اطلاعاتی کانادایی به نام مکس واتان را بازی میکند که در کنار یکی از اعضای نیروی مقاومت فرانسه با بازی ماریون کوتیار در جنگجهانی دوم علیه نیروهای آلمانی میجنگد.
کوتیار و پیت در جریان تور تبلیغاتی فیلم «متفقین» یکشنبه ۳۰ آبان به فرانسه سفر کردند و در مراسم فرش قرمز فیلم حضور یافتند.
این دو پس از فرانسه برای افتتاح فیلم در بریتانیا به لندن سفر کردند. ماجرای این فیلم در سال ۱۹۴۲ در آفریقای شمالی روی میدهد و شخصیتهای اصلی آن با بازی برد پیت و ماریون کوتیار ماموریت دارند تا سفیر آلمان را ترور کنند. آنها برای به سرانجام رساندن ماموریتشان نقش یک زوج را بازی میکنند و در جریان داستان رفتهرفته به همدیگر علاقهمند میشوند.
پیت در پاریس گفت: «این فیلم داستانی جهانی درباره عشق یا بهتر بگویم اعتماد است. اعتماد به فردی که دوستش دارید، اعتماد به شهودتان، حتی اعتماد به کاری که میکنید، به ماموریت خود و این موضوع در فیلمنامه بیش از همه مورد علاقه من بود.»
منبع: خبرآنلاین
لینک کوتاه
مطالب مرتبط
- فیلمهایی که احتمالاً به کن ۲۰۲۱ میروند/ حضور «قهرمان» فرهادی در فهرست ورایتی
- فیلم افتتاحیه جشنواره کن معرفی شد
- درسهای شکستی که از برد پیت گرفتم
- ماریون کوتیار مقابل دوربین یک فیلم اولی میرود
- تصمیم جدید آکادمی سینمایی فرانسه درباره مراسم جوایز سزار
- بهترین بازیگر زن اسکار امسال چه کسی است ؟
- برد پیت با نویسنده پولیتزری فیلم میسازد
- تاریخ اکران فیلم براد پیت و ماریون کوتیار مشخص شد
نظر شما
پربازدیدترین ها
- آیا رونالدو وارد دنیای «سریع و خشمگین» میشود؟/ دیزل: ما برای او نقشی نوشتیم
- داستان پرسر و صدای «بیسر و صدا»
- «سرِ انقلاب»؛ خنده در اتاق بازجویی، نمایش فروپاشی قدرت
- حقایقی درباره فیلم سرب ساخته مسعود کیمیایی به بهانه نمایش آن از تلویزیون
- مقایسه فیلمنامه «کوچک جنگلی» تقوایی با سریال افخمی/ از پژوهشِ روایتمحور تا روایتِ موردپسند صداوسیما
آخرین ها
- مصوبهای برای حذف وزارت فرهنگ؛ مصوبه «سیاستهای صوت و تصویر فراگیر»؛ تعارض با جمهوریت
- «بابا پیکاسو»؛ در چنبره عواطف، حرمان و جداافتادگی
- «شمعی در باد»؛ جسورانهترین فیلم نیمه اول دهه هشتاد
- مهتاب ثروتی و مرجان اتفاقیان به «خاکستر خیال» پیوستند
- «جزیره آزاد»؛ خداوندگار خودخوانده جزیره آزاد
- جیمز کامرون: از سلطه هوش مصنوعی میگریزم/ «آوارتار۳» و شروع افتخارآمیز اکران
- بازیگر آمریکایی خودکشی کرد
- «قمرتاج»؛ از ثبتِ واقعیت تا سازماندهی روایت
- «یک تصادف ساده»، فیلم مورد علاقه باراک اوباما
- مدیران تلویزیون به جای اینکه نقدها را بپذیرند به انتقاد از منتقدان می پردازند
- آخرین قاب یک کارگردان در «سینماحقیقت۱۹»/ احسان صدیقی درگذشت
- «شهر خاموش»؛ طلسم فاوست بر فراز شهر
- واکنش روزنامه هفت صبح به مصاحبه اخیر مهران مدیری : از برج عاج خود پایین نیامد
- استوری سحر دولتشاهی از پشت صحنه «هزار و یک شب»
- از «بادکنک سفید» تا «طعم گیلاس» در نیویورک
- پرویز شهبازی و سینمای مولف
- معرفی برگزیدگان بیست و چهارمین جشن حافظ؛ «پیر پسر» چهار جایزه گرفت/ سه جایزه برای «تاسیان»
- نقش هوش مصنوعی در باز طراحی کسب و کارها در ۲۰۲۶
- نمایش مناسبات داخل زندانها در سریالهای نمایش خانگی چگونه است؟
- «کفایت مذاکرات»؛ شوخیهای نخنما
- چهلوسومین جشنواره جهانی فیلم فجر؛ آزمونی جدی و نگاهی رو به آینده
- نمایش «بانو»ی داریوش مهرجویی در بنیاد حریری
- مستند «جستجو در تنگنا»؛ چیزی که شور زندگی خلق میکند
- «افسانه فیل»؛ سوار فیلی بزرگ و سفید، که انگار همهی راه را بلد بود
- سینمای ما چه سرسبز بود!/به بهانه نمایش نسخه بازسازی شده سارا مهرجویی در موزه سینما
- «کج پیله» وقتی زنها از پوست خودشان، خارج میشوند
- «راه دیگهای نیست»؛ خشونت مرهم زخم
- تحلیلی بر افت ژانر وحشت با تمرکز بر چهارگانه «احضار»/ این فیلم، ترسناک نیست
- «فریاد زیر آب» و موجی که فروکش نکرد
- پیشبینیهای جدید نشریه واریتی برای اسکار ۲۰۲۶





