اسکارلت جوهانسون از کمپانی دیزنی به خاطر اکران آنلاین فیلم «بیوه سیاه» شکایت کرد و دیزنی در پاسخی شدید این کار را غمبار و ناراحتکننده خواند.
به گزارش سینماسینما به نقل از ورایتی، اسکارلت جوهانسون که بیش از یک دهه است در نقش «بیوه سیاه» در دنیای سینمایی مارول جلوی دوربین رفته است، در اقدامی غیرمنتظره از دیزنی شکایت کرد.
وی ادعا کرده که طبق قراردادش با دیزنی فیلم «بیوه سیاه» باید تنها در سینما اکران میشد و نمایش همزمان فیلم به صورت آنلاین در «دیزنی+» موجب شده تا فروش فیلم در سینما کاهش یابد و دریافتی وی نیز کم شود.
در حالی که وی شکایت خود را دیروز پنجشنبه تسلیم دادگاه کرده، دیزنی بلافاصله این رفتار را غمگینکننده خواند و وی را برای این شکایت سرزنش کرد و گفت این رفتار نشاندهنده بیتوجهی این بازیگر به روند ترسناک و طولانی مدت بیماری کرونا بر بازار جهانی است.
جوهانسون در شکایت خود تاکید کرده که دیزنی به عمد و بیدلیل موجه موجب نقض قرارداد مارول شده و افزوده است با این کار وی نتوانسته سود کامل قراردادش را دریافت کند.
«بیوه سیاه» نهمین و آخرین فیلمی است که جوهانسون برای مارول بازی کرده است و دیزنی در بیانه غیرمعمول خود تاکید کرده که این بازیگر قبلاً ۲۰ میلیون دلار برای ایفای این نقش دریافت کرده و اکران فیلم به صورت آنلاین موجب شده وی سهم دیگری هم از این بابت داشته باشد.
دیزنی توضیحی درباره اینکه آیا درصدد مذاکره مجدد با جوهانسون است یا خیر ارایه نکرده اما وکلای جوهانسون گفتهاند سعی کردهاند در مورد شرایط قرارداد دوباره مذاکره کنند.
«بیوه سیاه» در آمریکا ۸۰ میلیون دلار، در بازارهای بینالمللی ۷۸ میلیون دلار و در دیزنی+ ۶۰ میلیون دلار فروخته است.
منبع: مهر
لینک کوتاه
مطالب مرتبط
- اولین تجربه کارگردانی اسکارلت جوهانسون؛ «النور کبیر» سپتامبر اکران میشود
- آیا دنزل واشینگتن بازمیگردد؟/ دنباله «جزر و مد سرخ» ساخته میشود
- تجدید دیزنی در فیلمهای مارولی؛ اکران «انتقامجویان» به تعویق افتاد
- هتتریک دیزنی در ۲۰۲۴/ فروش «موآنا ۲» از مرز یک میلیارد دلار گذشت
- انیمیشنی درباره لیونل مسی؛ پخش «مسی و غولها» از تلویزیون دیزنی
- با فرارسیدن سال ۲۰۲۴؛ از امروز میکی ماوس متعلق به همه میشود/ تملک عمومی پس از ۹۵ سال
- «مارولها» بدترین افتتاحیه کمپانی را رقم زد/ واکنش استیون کینگ
- رکورد تاریخی انیمیشن دیزنی در ۲۴ ساعت
- باب کرانستون سخنرانی کرد؛ بازیگران علیه «دیزنی»/ اجازه نمیدهیم رباتها جایگزین ما شوند!
- پدر «مرد عنکبوتی» از دنیا رفت/ مرگ یکی از نمادهای مارول
- شکست دیزنی در چین/ عدم استقبال از «پری دریایی کوچولو» در دومین بازار بزرگ سینمای جهان
- واکنشها به یک تریلر جنجالی؛ «جنگ ستارگان» وس اندرسون چه معجونی میشود/ کارگردان هوش مصنوعی است
- پدر «مارول» به آنتن بازمیگردد/ مستندی برای ۱۰۰ سالگی استن لی
- زمان اکران «شهر سیارکی» مشخص شد
- دیزنی ۱۰۰ سالگیاش را جشن میگیرد/ آغاز دومین قرن خلق جادو
نظر شما
پربازدیدترین ها
- آیا رونالدو وارد دنیای «سریع و خشمگین» میشود؟/ دیزل: ما برای او نقشی نوشتیم
- داستان پرسر و صدای «بیسر و صدا»
- نقش و جایگاه چهرهپردازی در سینمای ایران
- «سرِ انقلاب»؛ خنده در اتاق بازجویی، نمایش فروپاشی قدرت
- مقایسه فیلمنامه «کوچک جنگلی» تقوایی با سریال افخمی/ از پژوهشِ روایتمحور تا روایتِ موردپسند صداوسیما
آخرین ها
- «جزیره آزاد»؛ خداوندگار خودخوانده جزیره آزاد
- جیمز کامرون: از سلطه هوش مصنوعی میگریزم/ «آوارتار۳» و شروع افتخارآمیز اکران
- بازیگر آمریکایی خودکشی کرد
- «قمرتاج»؛ از ثبتِ واقعیت تا سازماندهی روایت
- «یک تصادف ساده»، فیلم مورد علاقه باراک اوباما
- مدیران تلویزیون به جای اینکه نقدها را بپذیرند به انتقاد از منتقدان می پردازند
- آخرین قاب یک کارگردان در «سینماحقیقت۱۹»/ احسان صدیقی درگذشت
- «شهر خاموش»؛ طلسم فاوست بر فراز شهر
- واکنش روزنامه هفت صبح به مصاحبه اخیر مهران مدیری : از برج عاج خود پایین نیامد
- استوری سحر دولتشاهی از پشت صحنه «هزار و یک شب»
- از «بادکنک سفید» تا «طعم گیلاس» در نیویورک
- پرویز شهبازی و سینمای مولف
- معرفی برگزیدگان بیست و چهارمین جشن حافظ؛ «پیر پسر» چهار جایزه گرفت/ سه جایزه برای «تاسیان»
- نقش هوش مصنوعی در باز طراحی کسب و کارها در ۲۰۲۶
- نمایش مناسبات داخل زندانها در سریالهای نمایش خانگی چگونه است؟
- «کفایت مذاکرات»؛ شوخیهای نخنما
- چهلوسومین جشنواره جهانی فیلم فجر؛ آزمونی جدی و نگاهی رو به آینده
- نمایش «بانو»ی داریوش مهرجویی در بنیاد حریری
- مستند «جستجو در تنگنا»؛ چیزی که شور زندگی خلق میکند
- «افسانه فیل»؛ سوار فیلی بزرگ و سفید، که انگار همهی راه را بلد بود
- سینمای ما چه سرسبز بود!/به بهانه نمایش نسخه بازسازی شده سارا مهرجویی در موزه سینما
- «کج پیله» وقتی زنها از پوست خودشان، خارج میشوند
- «راه دیگهای نیست»؛ خشونت مرهم زخم
- تحلیلی بر افت ژانر وحشت با تمرکز بر چهارگانه «احضار»/ این فیلم، ترسناک نیست
- «فریاد زیر آب» و موجی که فروکش نکرد
- پیشبینیهای جدید نشریه واریتی برای اسکار ۲۰۲۶
- «سرِ انقلاب»؛ خنده در اتاق بازجویی، نمایش فروپاشی قدرت
- جزئیاتی درباره فیلم جدید ایناریتو/ «دیگر» با بازی تام کروز یک سال دیگر اکران میشود
- نمایش تمام موزیکال «رابین هود»
- «الکترون» نامزد بهترین فیلم جشنواره انگلیسی شد





