«پل هگیس» نویسنده و کارگردان کانادایی به اتهام تجاوز در منطقه اوستونی در جنوب ایتالیا دستگیر شد.
به گزارش سینماسینما، این فیلمنامه نویس و کارگردان برنده اسکار، به اتهام تجاوز جنسی و صدمات شدید شخصی که هنوز هویت او اعلام نشده، توسط پلیس ایتالیا دستگیر شده است
بر اساس گزارش های متعدد مطبوعات ایتالیایی و یادداشتی از دادستان عمومی شهر مجاور بریندیزی، «هاگیس» متهم به تجاوز به یک زن غیر ایتالیایی طی دو روز حضورش در شهر اوستونی است، جایی که او قرار بود چندین مسترکلاس را در جشنواره آلورا برگزار کند، رویداد سینمایی جدیدی که توسط «سیلویا بیزیو» روزنامهنگار ایتالیایی مستقر در لس آنجلس و «سول کوستالس دالتون» منتقد هنری اسپانیایی راهاندازی شده و قرار است از ۲۱ ژوئن تا ۲۶ ژوئن در این منطقه برگزار شود.
وکیل شخصی «پل هاگیس» در بیانیهای گفت: «طبق قوانین ایتالیا، نمیتوانم در مورد شواهد بحث کنم. با این حال، مطمئن هستم که تمام اتهامات علیه آقای هگیس رد خواهد شد. او کاملاً بی گناه است و مایل به همکاری کامل با مقامات است تا حقیقت به سرعت آشکار شود».
«پل هگیس» نویسنده فیلمنامه «عزیز میلیون دلاری» ساخته «کلینت ایستوود» و همچنین نویسنده و کارگردان فیلم «تصادف» است که برای هر دو فیلم موفق به کسب جایزه اسکار شد.
در سال ۲۰۱۸ یک روزنامه نگار به نام «هالی بریست» مدعی شد «هگیس» پس از نمایش یک فیلم در سال ۲۰۱۳ به او تجاوز کرده است و از این سینماگر شکایت کرد. این شکایت باعث شد که سه زن دیگر اتهامات سوء رفتار جنسی خود را علیه وی مطرح کنند که «هگیس» به شدت این ادعاها را رد کرده است و به دلیل همهگیری کرونا، این دادگاه هنوز در حالت تعلیق قرار دارد.
منبع: ایسنا به نقل از ورایتی
لینک کوتاه
مطالب مرتبط
نظر شما
پربازدیدترین ها
- آیا رونالدو وارد دنیای «سریع و خشمگین» میشود؟/ دیزل: ما برای او نقشی نوشتیم
- «سرِ انقلاب»؛ خنده در اتاق بازجویی، نمایش فروپاشی قدرت
- حقایقی درباره فیلم سرب ساخته مسعود کیمیایی به بهانه نمایش آن از تلویزیون
- داستان پرسر و صدای «بیسر و صدا»
- تاریخچه سریالهای ماه رمضان از ابتدا تاکنون/ در دهه هشتاد ۴۰ سریال روی آنتن رفت
آخرین ها
- گیشه سینما در دست کمدیها/ دو فیلم جدید اکران شدند
- اعلام بودجه فرهنگ و هنر در سال ۱۴۰۵
- مصوبهای برای حذف وزارت فرهنگ؛ مصوبه «سیاستهای صوت و تصویر فراگیر»؛ تعارض با جمهوریت
- «بابا پیکاسو»؛ در چنبره عواطف، حرمان و جداافتادگی
- «شمعی در باد»؛ جسورانهترین فیلم نیمه اول دهه هشتاد
- مهتاب ثروتی و مرجان اتفاقیان به «خاکستر خیال» پیوستند
- «جزیره آزاد»؛ خداوندگار خودخوانده جزیره آزاد
- جیمز کامرون: از سلطه هوش مصنوعی میگریزم/ «آوارتار۳» و شروع افتخارآمیز اکران
- بازیگر آمریکایی خودکشی کرد
- «قمرتاج»؛ از ثبتِ واقعیت تا سازماندهی روایت
- «یک تصادف ساده»، فیلم مورد علاقه باراک اوباما
- مدیران تلویزیون به جای اینکه نقدها را بپذیرند به انتقاد از منتقدان می پردازند
- آخرین قاب یک کارگردان در «سینماحقیقت۱۹»/ احسان صدیقی درگذشت
- «شهر خاموش»؛ طلسم فاوست بر فراز شهر
- واکنش روزنامه هفت صبح به مصاحبه اخیر مهران مدیری : از برج عاج خود پایین نیامد
- استوری سحر دولتشاهی از پشت صحنه «هزار و یک شب»
- از «بادکنک سفید» تا «طعم گیلاس» در نیویورک
- پرویز شهبازی و سینمای مولف
- معرفی برگزیدگان بیست و چهارمین جشن حافظ؛ «پیر پسر» چهار جایزه گرفت/ سه جایزه برای «تاسیان»
- نقش هوش مصنوعی در باز طراحی کسب و کارها در ۲۰۲۶
- نمایش مناسبات داخل زندانها در سریالهای نمایش خانگی چگونه است؟
- «کفایت مذاکرات»؛ شوخیهای نخنما
- چهلوسومین جشنواره جهانی فیلم فجر؛ آزمونی جدی و نگاهی رو به آینده
- نمایش «بانو»ی داریوش مهرجویی در بنیاد حریری
- مستند «جستجو در تنگنا»؛ چیزی که شور زندگی خلق میکند
- «افسانه فیل»؛ سوار فیلی بزرگ و سفید، که انگار همهی راه را بلد بود
- سینمای ما چه سرسبز بود!/به بهانه نمایش نسخه بازسازی شده سارا مهرجویی در موزه سینما
- «کج پیله» وقتی زنها از پوست خودشان، خارج میشوند
- «راه دیگهای نیست»؛ خشونت مرهم زخم
- تحلیلی بر افت ژانر وحشت با تمرکز بر چهارگانه «احضار»/ این فیلم، ترسناک نیست





