فیلم ترسناک «کندی من» با فروش ۲۲ میلیون دلاری در اولین آخر هفته اکرانش در صدر جدول فروش آمریکا جای گرفت.
به گزارش سینماسینما، به نقل از ورایتی، «کندی من» با فروش ۲۲.۳۷ میلیون دلار پرفروشترین فیلم این هفته در آمریکای شمالی شد. این فروش از اکران در ۳۵۶۹ سالن سینما از نمایش ۳ روز اول فیلم به دست آمده است.
این فیلم که با درجه R و مناسب بزرگسالان است بر مبنای فیلمنامه جوردن پلی و به کارگردانی نیا داکاستا فیلمساز سازنده «کاپیتان مارول ۲» ساخته شده است. این اقبال به ویژه در شرایطی که مردم برای جلوگیری از شیوع کرونا کمتر سینما میروند، شگفتآور بوده است.
این فیلم که تنها در سینماها قابل تماشا است، نسخه جدیدی از فیلم ترسناکی به همین نام در سال ۱۹۹۲ است.
«کندی من» که با بودجه ۲۵ میلیون دلاری ساخته شده و از محصولات امجیام است، با شکست دادن «مرد آزاد» این جایگاه را کسب کرد. این فیلم با بازی یحیی عبدلمتین با نظر مثبت منتقدان هم روبه روشده و امتیاز ۸۵ درصد را در سایت راتن تومیتوز کسب کرده است.
«کندی من» از نمایش در ۵۱ بازار بینالمللی نیز ۵.۲۳ میلیون دلار کسب کرد تا مجموع فروشش را در اولین اکرانش به ۲۷.۶ میلیون دلار برساند.
در همین حال «مرد آزاد» هم با کاهش ۲۷ درصدی فروش در سومین هفته اکرانش ۱۳.۶ میلیون دلار دیگر از نمایش در ۳۹۴۰ سالن سینما کسب کرد تا مجموع فروشش در آمریکا به ۷۹ میلیون دلار و در سطح جهان به ۱۷۹ میلیون دلار برسد.
جایگاه سوم به انیمیشن «گشت پنجهایها» یا «سگهای نگهبان» رسید که با کاهش ۵۰ درصدی نسبت به هفته پیش ۶.۶ میلیون دلار فروخت و۲۴ میلیون دلار از فروش در آمریکا و کانادا تا به حال به دست آورده است.
جایگاه چهارم هم به فیلم «گشت و گذار در جنگل» کمپانی دیزنی با بازی دواین جانسون و امیلی بلانت اختصاص یافت که ۵ میلیون فروش کرد و تاکنون ۱۰۰.۱ میلیون دلار فروخته است. فروش جهانی این فیلم در مجموع ۱۸۷ میلیون دلار شده است. این فیلم در عین حال در سرویس آنلاین دیزنی یعنی دیزنی پلاس در دسترس علاقهمندان است.
پنجمین فیلم هفته هم «نفس نکش ۲» است با فروش ۲.۸ میلیون دلاری از نمایش در ۲۷۰۳ سالن سینما این مبلغ را کسب کرده و در مجموع ۲۴.۵ میلیون دلار در بازار داخلی فروخته است.
منبع: مهر
لینک کوتاه
مطالب مرتبط
نظر شما
پربازدیدترین ها
- فوت خواننده پیشکسوت موسیقی نواحی گیلان/ ناصر مسعودی درگذشت
- نگاهی به فیلم «بیسر و صدا»؛ ایده خلاقانه، مسیر اشتباه
- حقایقی درباره بازمانده ساخته سیف الله داد/ماجرای توقیف فیلم بازمانده به دلیل حجاب!
- بیانیه انجمن بازیگران سینما در واکنش به وقایع اخیر و هتک حرمت هنرمندان/ پژمان بازغی استعفا داد
- تاریخچه سریالهای ماه رمضان از ابتدا تاکنون/ در دهه هشتاد ۴۰ سریال روی آنتن رفت
آخرین ها
- ماجرایِ ظریفِ وزارت خارجهی سوئیس
- فیلم-کنسرت «هری پاتر»و «ارباب حلقهها» به آخرین اجرای پاییزی رسیدند
- پوستر «باد زرد – ونگوگ» رونمایی شد
- مولف بودن در آینه مکتب نقد عمیقگرا
- نگاهی به فیلم سینمایی «سامی»؛ دوربین به مثابه سمفونی برای سفری طولانی
- معرفی برندگان هیئت ملی نقد آمریکا ۲۰۲۵/ «یک تصادف ساده»؛ بهترین فیلم بینالمللی/ «نبردی پس از دیگری» ۵ جایزه گرفت
- ۱۵ اثری که برای فهرست اولیه اسکار فیلم بینالمللی شانس بالاتری دارند
- تأملی بر حضور نوری بیلگه جیلان در جشنواره جهانی فیلم فجر؛ داور غایب
- بیانیه کانون کارگردانان سینما درباره بازداشت سینماگران در مهمانی خصوصی
- واکنش رضا کیانیان به گزارش تاریخ سه هزار ساله زیر چرخ لودرها
- اعلام مستندهای دو بخش از نوزدهمین جشنواره «سینماحقیقت»
- واکنش کانون کارگردانان سینمای ایران به حکم جعفر پناهی
- شروودِ تالار وحدت؛ جایی که ماهان حیدری قهرمانان آینده را پیدا میکند
- تورج اصلانی داور جشنواره ترکیهای شد
- سروش صحت و علی مصفا «بیآتشی» را روایت کردند
- سام درخشانی هم استعفا داد
- نمایش موزیکال «رابین هود» / گزارش تصویری
- حلقه منتقدان فیلم نیویورک منتخبان ۲۰۲۵ خود را اعلام کرد/ «نبردی پس از دیگری»، بهترین فیلم شد؛ پناهی، بهترین کارگردان
- جشنواره جهانی فیلم فجر۴۳؛ در ایستگاه پایانی «درس آموختهها» بهترین فیلم شد/ جایزه ویژه داوران به کارگردان ژاپنی رسید
- «خرگوش سیاه، خرگوش سفید» به چین میرود
- گاتهام ۳ جایزه به «یک تصادف ساده» داد/ «نبردی پس از دیگری» بهترین فیلم جوایز مستقل نیویورک شد
- بیانیه انجمن بازیگران سینما در واکنش به وقایع اخیر و هتک حرمت هنرمندان/ پژمان بازغی استعفا داد
- مصائب افزایش سن ، از جولیا رابرتز تا نیکول کیدمن
- تام استاپارد؛ نویسندهای که جهان را از نو صحنهپردازی کرد
- نگاهی به فیلم «پارتنوپه»؛ زیبایی از دست رفته
- توقیف سکوی پخش «بازمانده» پس از انتشار ویدیوی بدون مجوز
- «سمفونی باران» کلید خورد
- «ناتوردشت» به باکو میرود
- از جدال اندیشه تا لبخند روی ردکارپت
- گفت وگو با کارگردان مستند «مُک» به بهانه حضور آن در جشنواره سینما حقیقت





