سامانه نمایش آنلاین نتفلیکس اعلام کرد که تنها در سال ۲۰۲۴ بیش از ۱۹ میلیون نفر به مشترکان خود اضافه کرده است و پیشبینی کرده در سال جدید درآمدی بالغ بر ۴۰ میلیارد دلار داشته باشد.
به گزارش سینماسینما، نتفلیکس طی گزارشی درآمد سه ماهه چهارم سال ۲۰۲۴ خود را فاش و اعلام کرد در حال حاضر به ۳۰۱.۶۳ میلیون مشترک در سراسر جهان رسیده است.
تحلیلگران تخمین زدند که این سامانه نمایش آنلاین در بازه زمانی اکتبر تا دسامبر سال گذشته میلادی در مجموع ۹.۱۸ میلیون مشترک پولی اضافه کرده و این در حالی است که در مدت مشابه در سال ۲۰۲۳ میلادی ۱۳.۱۲ میلیون مشترکی جذب کرده بود که از افزایش ۱۵.۹ درصدی مشترکان پولی این سرویس حکایت دارد.
نتفلیکس در سه ماهه سوم سال ۲۰۲۴، ۵.۱ میلیون مشترک پولی اضافه کرد و به ۲۸۲.۷۲ میلیون در سراسر جهان رسید. این رقم نسبت به سال گذشته آن بیش از ۱۴ درصد رشد داشته است.
آمار مرتبط با سه ماهه چهارم ۲۰۲۴ حتی از انتظارات بالا هم بهتر بود: فصل دوم «بازی ماهی مرکب» در مسیر تبدیل شدن به یکی از پربینندهترین فصلهای سریال اصلی قرار دارد و فیلم سینمایی «چمدان» به فهرست ۱۰ فیلم برتر تاریخ نتفلیکس از لحاظ شمار بینندگان پیوست. همچنین مبارزه مایک تایسون با جیک پل به پرمخاطب ترین رویداد ورزشی تاریخ تبدیل شد.
به تفکیک منطقه، نتفلیکس میگوید که ۴.۸۲ میلیون مشترک در ایالات متحده و کانادا، ۵ میلیون در سراسر منطقه اروپا، خاورمیانه و آفریقا، ۴.۱۵ میلیون در آمریکای لاتین و ۴.۹۴ میلیون در قلمرو آسیا و اقیانوسیه اضافه کرده است.
همچنین درآمد عملیاتی نتفلیکس برای سه ماهه سوم سال گذشته میلادی ۲.۳ میلیارد دلار بوده است در مجموع درآمد این سامانه نمایش آنلاین در سال گذشته به ۱۰.۲۵ میلیارد دلار رسیده است.
به گزارش ورایتی، نتفلیکس با اشاره به اولویتهای اصلی خود را برای سال ۲۰۲۵ عنوان کرده که با سریالها و فیلمهای بیشتر و رشد کسبوکار تبلیغاتی و ابتکارات جدید، درآمد سال ۲۰۲۵ را بین ۴۳.۵ تا ۴۴.۵ میلیارد دلار پیشبینی میکند.
در سال جدید، نتفلیکس آخرین فصلهای «چیزهای عجیب» و «بازی مرکب» و همچنین فصل دوم سریال «ونزدی» را منتشر خواهد کرد.
نتفلیکس تنها یک سامانه نمایش آنلاین نیست بلکه یک کمپانی بزرگ تولید محتواست که با بازاریابی در مناطق مختلف جهان اقدام به سرمایهگذاری و ساخت سریال و فیلمهای متنوع میکند.
هزینه ماهانه اشتراک نتفلیکس در سه طرح مختلف پایه، استاندارد و پریمیوم به ترتیب ۳.۹۹ دلار، ۷.۹۹ دلار و ۹.۹۹ دلار است. تفاوت این طرحها در کیفیت پخش به صورت اچدی، فولاچدی و یا لولترا اچدی و برخی دیگر امکانات از جمله شمار کاربران همزمان است.
منبع: ایسنا
لینک کوتاه
مطالب مرتبط
- یک چرخش استراتژیک بزرگ؛ نتفلیکس برای خرید برادران وارنر، وارد مذاکرات انحصاری شد
- اظهار نظر تند جیمز کامرون؛ فیلمهای نتفلیکس نباید به جوایز اسکار راه یابند
- با حضور اما کورین و اولیویا کولمن؛ یوروس لین «غرور و تعصب» را میسازد
- «روزی روزگاری در هالیوود۲» در نتفلیکس با کارگردانی دیوید فینچر
- نتفلیکس با «صد سال تنهایی» به یک رمان کلاسیک «غیرقابلاقتباس» جان میبخشد
- دارن آرونوفسکی میسازد؛ اقتباس سینمایی از رمان «کوجو»
- نتفلیکس «صد سال تنهایی» را وفادارانه و شیوا اقتباس کرده است
- آموختههایی از پشت صحنه «صد سال تنهایی»/ آیا مارکز از نتیجه اقتباس راضی میشد؟
- بررسی سریالهای پربیننده ۲۰۲۴/ سریال در عصبانیترین حالت ممکن
- غوغای فصل جدید یک سریال؛ «بازی مرکب» روی دست «چهارشنبه»
- بر اساس اعلام سامانه نمایش آنلاین نتفلیکس؛ کمک ۵۲ میلیون دلاری «صد سال تنهایی» به کلمبیا
- ترجمه اختصاصی سینماسینما/ ۱۷ فیلم برتر برای تماشای آنلاین در آذر ۱۴۰۳؛ از «بیتلجوس ۲» تا «ماریا»
- فصل دوم «بازی مرکب» از ۲۶ دسامبر (۶ دی ماه) عرضه میشود
- ترجمه اختصاصی سینماسینما/ ساموئل ال. جکسون: نامزدی اسکار افتخار نیست، برنده شدن افتخار است
- ترجمه اختصاصی سینماسینما/ ادای احترامی شایسته با اقتباس نتفلیکس به گابریل گارسیا مارکز
پربازدیدترین ها
- آیا رونالدو وارد دنیای «سریع و خشمگین» میشود؟/ دیزل: ما برای او نقشی نوشتیم
- داستان پرسر و صدای «بیسر و صدا»
- «سرِ انقلاب»؛ خنده در اتاق بازجویی، نمایش فروپاشی قدرت
- حقایقی درباره فیلم سرب ساخته مسعود کیمیایی به بهانه نمایش آن از تلویزیون
- مقایسه فیلمنامه «کوچک جنگلی» تقوایی با سریال افخمی/ از پژوهشِ روایتمحور تا روایتِ موردپسند صداوسیما
آخرین ها
- مصوبهای برای حذف وزارت فرهنگ؛ مصوبه «سیاستهای صوت و تصویر فراگیر»؛ تعارض با جمهوریت
- «بابا پیکاسو»؛ در چنبره عواطف، حرمان و جداافتادگی
- «شمعی در باد»؛ جسورانهترین فیلم نیمه اول دهه هشتاد
- مهتاب ثروتی و مرجان اتفاقیان به «خاکستر خیال» پیوستند
- «جزیره آزاد»؛ خداوندگار خودخوانده جزیره آزاد
- جیمز کامرون: از سلطه هوش مصنوعی میگریزم/ «آوارتار۳» و شروع افتخارآمیز اکران
- بازیگر آمریکایی خودکشی کرد
- «قمرتاج»؛ از ثبتِ واقعیت تا سازماندهی روایت
- «یک تصادف ساده»، فیلم مورد علاقه باراک اوباما
- مدیران تلویزیون به جای اینکه نقدها را بپذیرند به انتقاد از منتقدان می پردازند
- آخرین قاب یک کارگردان در «سینماحقیقت۱۹»/ احسان صدیقی درگذشت
- «شهر خاموش»؛ طلسم فاوست بر فراز شهر
- واکنش روزنامه هفت صبح به مصاحبه اخیر مهران مدیری : از برج عاج خود پایین نیامد
- استوری سحر دولتشاهی از پشت صحنه «هزار و یک شب»
- از «بادکنک سفید» تا «طعم گیلاس» در نیویورک
- پرویز شهبازی و سینمای مولف
- معرفی برگزیدگان بیست و چهارمین جشن حافظ؛ «پیر پسر» چهار جایزه گرفت/ سه جایزه برای «تاسیان»
- نقش هوش مصنوعی در باز طراحی کسب و کارها در ۲۰۲۶
- نمایش مناسبات داخل زندانها در سریالهای نمایش خانگی چگونه است؟
- «کفایت مذاکرات»؛ شوخیهای نخنما
- چهلوسومین جشنواره جهانی فیلم فجر؛ آزمونی جدی و نگاهی رو به آینده
- نمایش «بانو»ی داریوش مهرجویی در بنیاد حریری
- مستند «جستجو در تنگنا»؛ چیزی که شور زندگی خلق میکند
- «افسانه فیل»؛ سوار فیلی بزرگ و سفید، که انگار همهی راه را بلد بود
- سینمای ما چه سرسبز بود!/به بهانه نمایش نسخه بازسازی شده سارا مهرجویی در موزه سینما
- «کج پیله» وقتی زنها از پوست خودشان، خارج میشوند
- «راه دیگهای نیست»؛ خشونت مرهم زخم
- تحلیلی بر افت ژانر وحشت با تمرکز بر چهارگانه «احضار»/ این فیلم، ترسناک نیست
- «فریاد زیر آب» و موجی که فروکش نکرد
- پیشبینیهای جدید نشریه واریتی برای اسکار ۲۰۲۶





