برایان دیپالما با فیلمنامهای اثر پیتر اسکاولان نویسنده اهل نروژ، تریلر «دومینو» را خواهد ساخت.
به گزارش سینماسینما،در فیلم «دومینو» به کارگردانی برایان دیپالما، بازیگرانی چون نیکلای کاستر والدو ستاره سریال «بازی تاج و تخت» و کریستینا هندریکس ستاره سریال «مد من» بازی خواهند کرد. در این تریلر هیجانانگیز، نیکلای کاستر والدو نقش یک افسر پلیس دانمارکی را بازی میکند که با سرپیچی از دستورات و با کمک همکارش با بازی کریستینا هندریکس دنبال یافتن آدمکشی است که همکارش را در کپنهاگ به قتل رسانده است. این دو از یک موضوع خبر ندارند. فردی که دنبالش میگردند مامور سیا است و در یک ماموریت به سر میبرد.
تهیهکننده این فیلم مایکل شونمان از هواداران قدیمی برایان دیپالما است. او درباره همکاری با دیپالما گفت: «من از زمان تماشای فیلم «صورت زخمی» در سال ۱۹۸۳ هوادار پروپا قرص برایان دیپالما شدم. بنابراین همکاری با این کارگردان برای ساخت فیلم «دومینو» برای من افتخار بزرگی است.»
او در ادامه افزود: «از آغاز هدف ما ساخت تریلری پرتعلیق در مسیر کلاسیکهایی چون «ارتباط فرانسوی» بود، با ورود برایان دیپالما به پروژه انتظارات ما در این باره افزایش یافته است.»
به نظر میرسد که «دومینو» یکی از داغترین آثار بازار جشنواره فیلم کن تبدیل شود که از اواسط ماه می برپا خواهد شد.
منبع: خبرآنلاین
لینک کوتاه
مطالب مرتبط
- نگاهی به «صورت زخمی»(۱۹۸۳) به مناسبت ۸۴ سالگی برایان دی پالما/ دنیا از آنِ توست!
- حق انتخاب یا حق زندگی/ نگاهی به فیلمهای «دومینو»، «خونریزی» و «بیهمه چیز»
- کت معروف آل پاچینو در «صورت زخمی» حراج میشود
- سکانس طلایی/ تسخیر ناپذیران
- سه فیلمساز و یک داور ایرانی در جشنواره بینالمللی سینمایی «آرتور رامبو» در فرانسه
- دیپالما فیلمی ترسناک از ماجرای رسوایی واینستین میسازد
- بازنویسی فیلم «صورت زخمی» توسط برادران موفق سینما
نظر شما
پربازدیدترین ها
- آیا رونالدو وارد دنیای «سریع و خشمگین» میشود؟/ دیزل: ما برای او نقشی نوشتیم
- داستان پرسر و صدای «بیسر و صدا»
- «سرِ انقلاب»؛ خنده در اتاق بازجویی، نمایش فروپاشی قدرت
- حقایقی درباره فیلم سرب ساخته مسعود کیمیایی به بهانه نمایش آن از تلویزیون
- مقایسه فیلمنامه «کوچک جنگلی» تقوایی با سریال افخمی/ از پژوهشِ روایتمحور تا روایتِ موردپسند صداوسیما
آخرین ها
- مصوبهای برای حذف وزارت فرهنگ؛ مصوبه «سیاستهای صوت و تصویر فراگیر»؛ تعارض با جمهوریت
- «بابا پیکاسو»؛ در چنبره عواطف، حرمان و جداافتادگی
- «شمعی در باد»؛ جسورانهترین فیلم نیمه اول دهه هشتاد
- مهتاب ثروتی و مرجان اتفاقیان به «خاکستر خیال» پیوستند
- «جزیره آزاد»؛ خداوندگار خودخوانده جزیره آزاد
- جیمز کامرون: از سلطه هوش مصنوعی میگریزم/ «آوارتار۳» و شروع افتخارآمیز اکران
- بازیگر آمریکایی خودکشی کرد
- «قمرتاج»؛ از ثبتِ واقعیت تا سازماندهی روایت
- «یک تصادف ساده»، فیلم مورد علاقه باراک اوباما
- مدیران تلویزیون به جای اینکه نقدها را بپذیرند به انتقاد از منتقدان می پردازند
- آخرین قاب یک کارگردان در «سینماحقیقت۱۹»/ احسان صدیقی درگذشت
- «شهر خاموش»؛ طلسم فاوست بر فراز شهر
- واکنش روزنامه هفت صبح به مصاحبه اخیر مهران مدیری : از برج عاج خود پایین نیامد
- استوری سحر دولتشاهی از پشت صحنه «هزار و یک شب»
- از «بادکنک سفید» تا «طعم گیلاس» در نیویورک
- پرویز شهبازی و سینمای مولف
- معرفی برگزیدگان بیست و چهارمین جشن حافظ؛ «پیر پسر» چهار جایزه گرفت/ سه جایزه برای «تاسیان»
- نقش هوش مصنوعی در باز طراحی کسب و کارها در ۲۰۲۶
- نمایش مناسبات داخل زندانها در سریالهای نمایش خانگی چگونه است؟
- «کفایت مذاکرات»؛ شوخیهای نخنما
- چهلوسومین جشنواره جهانی فیلم فجر؛ آزمونی جدی و نگاهی رو به آینده
- نمایش «بانو»ی داریوش مهرجویی در بنیاد حریری
- مستند «جستجو در تنگنا»؛ چیزی که شور زندگی خلق میکند
- «افسانه فیل»؛ سوار فیلی بزرگ و سفید، که انگار همهی راه را بلد بود
- سینمای ما چه سرسبز بود!/به بهانه نمایش نسخه بازسازی شده سارا مهرجویی در موزه سینما
- «کج پیله» وقتی زنها از پوست خودشان، خارج میشوند
- «راه دیگهای نیست»؛ خشونت مرهم زخم
- تحلیلی بر افت ژانر وحشت با تمرکز بر چهارگانه «احضار»/ این فیلم، ترسناک نیست
- «فریاد زیر آب» و موجی که فروکش نکرد
- پیشبینیهای جدید نشریه واریتی برای اسکار ۲۰۲۶





