قسمت سوم از فیلم ابرقهرمانی «ددپول» با بازی رایان رینولدز ساخته میشود.
به گزارش سینماسینما، شاون لوی (Shawn Levy) کارگردان فیلمهایی چون مرد آزاد و پروژه آدام این بار برای ساخت فیلم سینمایی ددپول ۳، با رایان رینولدز همکاری میکند.
رت ریس و پل ورنیک که فیلمنامه دو قسمت اول این فیلم اکشن-کمدی را نوشتند، فیلمنامه قسمت سوم را نیز براساس شخصیت ددپول که توسط راب رایفلد خلق شده، خواهند نوشت.
پیشتر قرار بود لیزی مولینوکس-لوگلین و وندی مولینوکس، نویسندگان مجموعه انیمیشنی برگری باب (Bobs Burgers)، فیلمنامه این فیلم موردانتظار را بنویسند اما برنامهها تغییر کرد و در عوض ریس و ورنیک برای این کار باز خواهند گشت.
به جز رایان رینولدز، هنوز هیچکدام از بازیگران دیگر ددپول ۳ معرفی نشدهاند. در قسمت دوم از این فیلم مورنا باکارین در نقش ونسا، تی جی میلر در نقش ویزل، لزلی اوگامس در نقش آل کور، برایانا هیلدبرند در نقش نگاسونی، استفان کاپیچیچ صداپیشه کلاسوس، زازی بیتز در نقش نینا ثورمن / دومینو و جاش برولین در نقش ناتان سامرز / کابل بازی کردند.
مجموعه فیلمهای ددپول پرفروشترین عنوان از سری فیلمهای مردان ایکس در تاریخ هستند. دو قسمت اول این مجموعه به ترتیب در سالهای ۲۰۱۶ و ۲۰۱۸ اکران شدند و هرکدام تاکنون بیش از ۷۸۰ میلیون دلار در گیشه جهانی فروش کردهاند. تیم میلر کارگردانی قسمت اول را برعهده داشت و قسمت دوم به کارگردانی دیوید لیچ ساخته شد.
منبع: ایرنا به نقل از ورایتی
لینک کوتاه
مطالب مرتبط
نظر شما
پربازدیدترین ها
- آیا رونالدو وارد دنیای «سریع و خشمگین» میشود؟/ دیزل: ما برای او نقشی نوشتیم
- داستان پرسر و صدای «بیسر و صدا»
- نقش و جایگاه چهرهپردازی در سینمای ایران
- مقایسه فیلمنامه «کوچک جنگلی» تقوایی با سریال افخمی/ از پژوهشِ روایتمحور تا روایتِ موردپسند صداوسیما
- تاریخچه سریالهای ماه رمضان از ابتدا تاکنون/ در دهه هشتاد ۴۰ سریال روی آنتن رفت
آخرین ها
- واکنش روزنامه هفت صبح به مصاحبه اخیر مهران مدیری : از برج عاج خود پایین نیامد
- استوری سحر دولتشاهی از پشت صحنه «هزار و یک شب»
- از «بادکنک سفید» تا «طعم گیلاس» در نیویورک
- پرویز شهبازی و سینمای مولف
- معرفی برگزیدگان بیست و چهارمین جشن حافظ؛ «پیر پسر» چهار جایزه گرفت/ سه جایزه برای «تاسیان»
- نقش هوش مصنوعی در باز طراحی کسب و کارها در ۲۰۲۶
- نمایش مناسبات داخل زندانها در سریالهای نمایش خانگی چگونه است؟
- «کفایت مذاکرات»؛ شوخیهای نخنما
- چهلوسومین جشنواره جهانی فیلم فجر؛ آزمونی جدی و نگاهی رو به آینده
- نمایش «بانو»ی داریوش مهرجویی در بنیاد حریری
- مستند «جستجو در تنگنا»؛ چیزی که شور زندگی خلق میکند
- «افسانه فیل»؛ سوار فیلی بزرگ و سفید، که انگار همهی راه را بلد بود
- سینمای ما چه سرسبز بود!/به بهانه نمایش نسخه بازسازی شده سارا مهرجویی در موزه سینما
- «کج پیله» وقتی زنها از پوست خودشان، خارج میشوند
- «راه دیگهای نیست»؛ خشونت مرهم زخم
- تحلیلی بر افت ژانر وحشت با تمرکز بر چهارگانه «احضار»/ این فیلم، ترسناک نیست
- «فریاد زیر آب» و موجی که فروکش نکرد
- پیشبینیهای جدید نشریه واریتی برای اسکار ۲۰۲۶
- «سرِ انقلاب»؛ خنده در اتاق بازجویی، نمایش فروپاشی قدرت
- جزئیاتی درباره فیلم جدید ایناریتو/ «دیگر» با بازی تام کروز یک سال دیگر اکران میشود
- نمایش تمام موزیکال «رابین هود»
- «الکترون» نامزد بهترین فیلم جشنواره انگلیسی شد
- تحلیل روانکاوانه فیلم «دوستداشتنی»؛ این رابطه دوست داشتنی نیست
- نمایش «برادران کارامازوف»؛ وفادار به روح اثر نه کالبد
- درباره کامران فانی و ترجمهای ناب/ مرغ دریاییِ فانی
- فیلم کوتاه «شامیر» نامزد بهترین فیلمبرداری جشنواره امریکایی شد
- درمان از نگاهی دیگر؛ وقتی سرطان، بازیگر صحنه زندگی میشود
- گاو خشمگین ۴۵ ساله شد
- «زیر درخت لور»؛ تصویری از انزوا و شکاف عاطفی
- «جستوجو در تنگنا»؛ انگار این همه چیزی باشد که از شهر و دیوارهایش به میراث بردهایم





