آنتونی هاپکینز با حضور در عربستان یک کنسرت موسیقی برگزار کرد و همراه با دیگر ستارههای دنیای هنر در مراسم جوایز «جوی» در ریاض شرکت کرد.
به گزارش سینماسینما، آنتونی هاپکینز برای اولین بار پس از آتشسوزی اخیر در منطقه پاسیفیک پالیسیدز که منجر به از دست دادن خانهاش شد، با سفر به عربستان سعودی در انظار عمومی ظاهر شد.
این بازیگر افسانهای و برنده جایزه اسکار که همچنین یک آهنگساز است، میزبان کنسرتی مجلل بود که قطعات او توسط ارکستر فیلارمونیک سلطنتی بریتانیا اجرا شد.
هاپکینز در طول حضور خود در عربستان سعودی، در مراسم جوایز «جوی» شرکت کرد که برای تقدیر از دستاوردهای هنری جهان عرب برگزار میشود. در این رویدادها که در ریاض، پایتخت عربستان سعودی برگزار شد، گروهی از ستارگان هالیوود مانند متیو مککانهی، مورگان فریمن، کوبا گودینگ جونیور، آماندا سیفرید، کیفر ساترلند و کریستینا آگیلرا نیز حضور داشتند.
این شب موسیقایی با عنوان «زندگی یک رویاست» در تئاتر بکر الشدی در ریاض برگزار شد و مجموعهای از آهنگهای هاپکینز مانند «سیرک» و «جاده براکن» به همراه موسیقیهای کلاسیک در آن اجرا شد.
هاپکینز ۸۷ ساله در ابتدای این کنسرت، که مورگان فریمن او را معرفی کرد، گفت: «مضمون این کنسرت این است که زندگی خداحافظی طولانی با تلخیهاست.» او در ادامه افزود: «در این مدت و پس از تمام تلاشهایی که انجام شده، ما معتقدیم موسیقی میتواند راهی به سوی آرامش درونی باشد.»
این بازیگر برنده دو جایزه اسکار برای فیلمهای «سکوت برهها» و «پدر» است.
در مراسم جوایز جوی، مورگان فریمن به همراه اسطوره آهنگسازی هانس زیمر و آندرهآ بوچلی خواننده نامدار ایتالیایی از جمله استعدادهای بینالمللی بودند که جوایز یک عمر دستاورد هنری دریافت کردند.
متیو مککانهی بازیگر مطرح هالیوودی نیز به عنوان شخصیت سال تجلیل شد. جوایز جوی که برای تقدیر از ستارههای بینالمللی و دنیای عرب برنامه ریزی شده، اکنون به چهارمین دوره خود رسیده و حالا به یکی از برجستهترین جشنهای صنعت سرگرمی در خاورمیانه تبدیل شده است.
منبع: ایسنا
لینک کوتاه
مطالب مرتبط
- در پی آتشسوزیهای گسترده در لسآنجلس؛ کدام سلبریتیهای هالیوودی خانهشان خاکستر شد؟
- هفته پایانی فیلسوف/ نگاهی به فیلم «آخرین جلسه فروید»
- جنون شکسپیری در زمانه ما/ نگاهی به فیلم «شاهلیر»
- آنتونی هاپکینز در فیلم «چشمان در درختان» بازی میکند
- زمانهی قحطی فیلم خوب/ به جای بهترینها، بدترین فیلمهای ۲۰۲۲
- اعترافات آنتونی هاپکینز در تولد ۸۵ سالگی
- مورگان فریمن در دنیای «لوسی» میماند/ بازی در سریال
- اهداکنندگان جوایز اسکار معرفی شدند
- آل پاچینو، مورگان فریمن و هلن میرن در فیلمی نوآر همبازی میشوند
- بیزمان و بیمکان
- هذیان یک ذهن مغشوش؟!/ نگاهی به فیلم «پدر»
- من به چنگیز جلیلوند رای میدهم!
- تجلیل بنیاد فیلم آمریکا از برنده اسکار فیلم «مری پاپینز»
- هزارتوی گُنگ روحی آنتونی؛ طوفانزده و طاقتفرسا
- زین عمرِ به تعجیل دوان سوی زوال/ نگاهی به فیلم «پدر»
پربازدیدترین ها
- آیا رونالدو وارد دنیای «سریع و خشمگین» میشود؟/ دیزل: ما برای او نقشی نوشتیم
- داستان پرسر و صدای «بیسر و صدا»
- «سرِ انقلاب»؛ خنده در اتاق بازجویی، نمایش فروپاشی قدرت
- مقایسه فیلمنامه «کوچک جنگلی» تقوایی با سریال افخمی/ از پژوهشِ روایتمحور تا روایتِ موردپسند صداوسیما
- حقایقی درباره فیلم سرب ساخته مسعود کیمیایی به بهانه نمایش آن از تلویزیون
آخرین ها
- «شمعی در باد»؛ جسورانهترین فیلم نیمه اول دهه هشتاد
- مهتاب ثروتی و مرجان اتفاقیان به «خاکستر خیال» پیوستند
- «جزیره آزاد»؛ خداوندگار خودخوانده جزیره آزاد
- جیمز کامرون: از سلطه هوش مصنوعی میگریزم/ «آوارتار۳» و شروع افتخارآمیز اکران
- بازیگر آمریکایی خودکشی کرد
- «قمرتاج»؛ از ثبتِ واقعیت تا سازماندهی روایت
- «یک تصادف ساده»، فیلم مورد علاقه باراک اوباما
- مدیران تلویزیون به جای اینکه نقدها را بپذیرند به انتقاد از منتقدان می پردازند
- آخرین قاب یک کارگردان در «سینماحقیقت۱۹»/ احسان صدیقی درگذشت
- «شهر خاموش»؛ طلسم فاوست بر فراز شهر
- واکنش روزنامه هفت صبح به مصاحبه اخیر مهران مدیری : از برج عاج خود پایین نیامد
- استوری سحر دولتشاهی از پشت صحنه «هزار و یک شب»
- از «بادکنک سفید» تا «طعم گیلاس» در نیویورک
- پرویز شهبازی و سینمای مولف
- معرفی برگزیدگان بیست و چهارمین جشن حافظ؛ «پیر پسر» چهار جایزه گرفت/ سه جایزه برای «تاسیان»
- نقش هوش مصنوعی در باز طراحی کسب و کارها در ۲۰۲۶
- نمایش مناسبات داخل زندانها در سریالهای نمایش خانگی چگونه است؟
- «کفایت مذاکرات»؛ شوخیهای نخنما
- چهلوسومین جشنواره جهانی فیلم فجر؛ آزمونی جدی و نگاهی رو به آینده
- نمایش «بانو»ی داریوش مهرجویی در بنیاد حریری
- مستند «جستجو در تنگنا»؛ چیزی که شور زندگی خلق میکند
- «افسانه فیل»؛ سوار فیلی بزرگ و سفید، که انگار همهی راه را بلد بود
- سینمای ما چه سرسبز بود!/به بهانه نمایش نسخه بازسازی شده سارا مهرجویی در موزه سینما
- «کج پیله» وقتی زنها از پوست خودشان، خارج میشوند
- «راه دیگهای نیست»؛ خشونت مرهم زخم
- تحلیلی بر افت ژانر وحشت با تمرکز بر چهارگانه «احضار»/ این فیلم، ترسناک نیست
- «فریاد زیر آب» و موجی که فروکش نکرد
- پیشبینیهای جدید نشریه واریتی برای اسکار ۲۰۲۶
- «سرِ انقلاب»؛ خنده در اتاق بازجویی، نمایش فروپاشی قدرت
- جزئیاتی درباره فیلم جدید ایناریتو/ «دیگر» با بازی تام کروز یک سال دیگر اکران میشود





