بازیگر استرالیایی با حضور در برنامه شوی شبانه جیمی فالون برای معرفی نمایشش در برادوی همه تمرکزش را بر ریاست جمهوری ترامپ گذاشت و آن را مسخره خواند.
به گزارش سینماسینما، به نقل از گاردین، کیت بلانشت بازیگر استرالیایی ریاست جمهوری دونالد ترامپ را پوچ و مضحک نامید.
وی برای معرفی نمایشی که در برادوی روی صحنه دارد در برنامه جیمی فالون شرکت کرد و با این حال به محض نشستن روی صندلی بحث را به ترامپ کشاند و گفت با توجه به شخصیت ترامپ حالا مسایل جنسی نماد آمریکا شدهاند.
در ادامه بحث که مصاحبهای بسیار احساسی بود، گفتگوی بین فالون و مهمان وی به کرات گسسته شد و در نهایت این سخنان ضدترامپ بلانشت بود که به وضوح به گوش رسید. در یک بخش از این برنامه بلانشت روبه تماشاگران گفت باید همه پساندازهایتان را به ترامپ بدهید.
بلانشت با اشاره به نمایشی که روی صحنه دارد و از آثار چخوف است، گفت: خیلی خوشحالم که در نمایشی هر شب روی صحنه میروم که درباره طبقه متوسط است و باید تاکید کنم که این مسخره و پوچ است که مردی اختیار بزرگترین اقتصادی جهان را به دست بگیرد که خودش چهار بار ورشکسته شده است. دیگر دیوانهوارتر از این نمیشود.
فالون که سعی میکرد موضعگیر خنثی داشته باشد، گفت: احساسم شبیه یک زرافه در فضا است.
بلانشت در نمایشی با عنوان «حال حاضر» با بازیگرانی استرالیایی و به کارگردانی همسر خودش اندرو آپتون که در عین حال همکار وی در کمپانی تئاتر سیدنی در پنج سال اخیر بوده است، هر شب روی صحنه میرود.
او در همین حال در حال بازی در فیلم «هشت یار اوشن» در نیویورک است که در فضای فیلم مشهور «۱۱ یار اوشن» ولی با بازیگران زن میگذرد. این فیلم این بار با حضور دیگر بازیگران زن شامل ساندرا بولاک، سارا پالسون، الیزابت بنکس، میندی کیلینگ و هلنا بونهام کارتر در دست ساخت است.
منبع: مهر
لینک کوتاه
مطالب مرتبط
- برای فعالیتهای هنری و اجتماعی؛ کیت بلانشت، یک جایزه تاریخی مهم میگیرد
- رسولاف در لیست فیلمسازان «دور از وطنِ» جشنوارهٔ روتردام
- نگرانی خانواده از تصمیم کیت بلانشت/ آیا برنده دو اسکار از بازیگری خداحافظی میکند؟
- پس از جنجال حرفهای مدیر جشنواره کمرایمیج؛ استیو مک کوئین رفت/ کیت بلانشت ماند
- در نقش یک جن سلطنتی؛ دستمزد کیت بلانشت برای «ارباب حلقهها» ساندویچ رایگان بود
- کیت بلانشت رئیس هیات داوران کمرا ایمیج ۲۰۲۴ شد
- رابرت دنیرو: دلقکها را تا زمانی که به دیکتاتورهای شرور تبدیل شوند، جدی نمیگیریم!
- اعتصاب گریبان لوکارنو را گرفت/ مذاکره با کیت بلانشت ادامه دارد
- پس از ۲۳۰ روز فیلمبرداری؛ آلفونسو کوارون «سلب مسئولیت» را تمام کرد
- آکادمی اسکار درباره نامزدی مشکوک تصمیم گرفت
- واکنش آکادمی اسکار به یک نامزدی مشکوک
- برندگان انجمن ملی منتقدان آمریکا؛ یک پیروزی نادر/ تاد فیلد با «تار» هت تریک کرد
- منتقدان لسآنجلس فیلم برگزیده سال را انتخاب کردند
- نامزدهای جوایز گاتهام معرفی شدند/ رقابت کیت بلانشت و برندن فریزر
- در فیلم «مدرسه خیر و شر»؛ کیت بلانشت راوی دنیای پریان میشود/ همکاری با نتفلیکس
نظر شما
پربازدیدترین ها
- آیا رونالدو وارد دنیای «سریع و خشمگین» میشود؟/ دیزل: ما برای او نقشی نوشتیم
- داستان پرسر و صدای «بیسر و صدا»
- «سرِ انقلاب»؛ خنده در اتاق بازجویی، نمایش فروپاشی قدرت
- حقایقی درباره فیلم سرب ساخته مسعود کیمیایی به بهانه نمایش آن از تلویزیون
- مقایسه فیلمنامه «کوچک جنگلی» تقوایی با سریال افخمی/ از پژوهشِ روایتمحور تا روایتِ موردپسند صداوسیما
آخرین ها
- مصوبهای برای حذف وزارت فرهنگ؛ مصوبه «سیاستهای صوت و تصویر فراگیر»؛ تعارض با جمهوریت
- «بابا پیکاسو»؛ در چنبره عواطف، حرمان و جداافتادگی
- «شمعی در باد»؛ جسورانهترین فیلم نیمه اول دهه هشتاد
- مهتاب ثروتی و مرجان اتفاقیان به «خاکستر خیال» پیوستند
- «جزیره آزاد»؛ خداوندگار خودخوانده جزیره آزاد
- جیمز کامرون: از سلطه هوش مصنوعی میگریزم/ «آوارتار۳» و شروع افتخارآمیز اکران
- بازیگر آمریکایی خودکشی کرد
- «قمرتاج»؛ از ثبتِ واقعیت تا سازماندهی روایت
- «یک تصادف ساده»، فیلم مورد علاقه باراک اوباما
- مدیران تلویزیون به جای اینکه نقدها را بپذیرند به انتقاد از منتقدان می پردازند
- آخرین قاب یک کارگردان در «سینماحقیقت۱۹»/ احسان صدیقی درگذشت
- «شهر خاموش»؛ طلسم فاوست بر فراز شهر
- واکنش روزنامه هفت صبح به مصاحبه اخیر مهران مدیری : از برج عاج خود پایین نیامد
- استوری سحر دولتشاهی از پشت صحنه «هزار و یک شب»
- از «بادکنک سفید» تا «طعم گیلاس» در نیویورک
- پرویز شهبازی و سینمای مولف
- معرفی برگزیدگان بیست و چهارمین جشن حافظ؛ «پیر پسر» چهار جایزه گرفت/ سه جایزه برای «تاسیان»
- نقش هوش مصنوعی در باز طراحی کسب و کارها در ۲۰۲۶
- نمایش مناسبات داخل زندانها در سریالهای نمایش خانگی چگونه است؟
- «کفایت مذاکرات»؛ شوخیهای نخنما
- چهلوسومین جشنواره جهانی فیلم فجر؛ آزمونی جدی و نگاهی رو به آینده
- نمایش «بانو»ی داریوش مهرجویی در بنیاد حریری
- مستند «جستجو در تنگنا»؛ چیزی که شور زندگی خلق میکند
- «افسانه فیل»؛ سوار فیلی بزرگ و سفید، که انگار همهی راه را بلد بود
- سینمای ما چه سرسبز بود!/به بهانه نمایش نسخه بازسازی شده سارا مهرجویی در موزه سینما
- «کج پیله» وقتی زنها از پوست خودشان، خارج میشوند
- «راه دیگهای نیست»؛ خشونت مرهم زخم
- تحلیلی بر افت ژانر وحشت با تمرکز بر چهارگانه «احضار»/ این فیلم، ترسناک نیست
- «فریاد زیر آب» و موجی که فروکش نکرد
- پیشبینیهای جدید نشریه واریتی برای اسکار ۲۰۲۶





