ویل اسمیت حمله و سیلی زدن به کمدین معروف در حین مراسم اسکار را خارج از حدود و خشونت از هر نوع را مخرب خواند.
به گزارش سینماسینما، ویل اسمیت پس از سیلی زدن به کریس راک روی صحنه نود و چهارمین دوره جوایز اسکار، از این کمدین، آکادمی و بینندگان عذرخواهی کرد و گفت این حرکت نامناسب بوده و نشان دهنده مردی نیست که می خواهم باشم.
پیامدهای اتفاق مراسم اسکار در حالی ادامه یافته که آکادمی علوم و هنرهای سینمایی حمله اسمیت روی صحنه را محکوم کرد و اعلام کرده تحقیقاتی را در این باره آغاز خواهد کرد. اسمیت در طول سخنرانی خود برای دریافت جایزه بهترین بازیگر مرد از آکادمی عذرخواهی کرد، که مشخصاً شامل عذرخواهی از کریس راک نبود.
اسمیت در پیامی که در صفحه ایسنتاگرام خود منتشر کرد ضمن عذرخواهی نسبت به اقدام خود نوشت که به شوخی کریس راک در مورد همسرش، جیدا پینکت اسمیت که آشکارا در مورد ریزش موی او به دلیل بیماری آلوپسی صحبت میکرد، «واکنش احساسی» نشان داده است و اضافه کرد: «خشونت در همه اشکالش مخرب است. رفتار من در مراسم اسکار شب گذشته غیرقابل قبول و غیرقابل توجیه بود. شوخی با خودم بخشی از کار است، اما شوخی در مورد وضعیت پزشکی همسرم برای من خیلی زیاد بود و من واکنش احساسی نشان دادم. میخواهم علناً از کریس راک عذرخواهی کنم، من خارج از حدود و اشتباه رفتار کردم. خجالت زدهام و کارهایم نشان دهنده مردی نیست که می خواهم باشد. در دنیای عشق و مهربانی جایی برای خشونت نیست.»
اسمیت از آکادمی اسکار، تهیهکنندگان پخش تلویزیونی این مراسم، شرکتکنندگان، بینندگان و خانواده ویلیامز عذرخواهی کرد. اسمیت برای بازی در نقش ریچارد ویلیامز، پدر ونوس و سرنا موفق به کسب جایزه اسکار در شاخه بهترین بازیگر مرد شد.
منبع: ایسنا به نقل از گاردین
لینک کوتاه
مطالب مرتبط
- پیشبینیهای جدید نشریه واریتی برای اسکار ۲۰۲۶
- پیشبینی اسکاری سردبیر هالیوود ریپورتر؛ فیلم پناهی برای اسکار چقدر شانس دارد؟
- یک اثر ایرانی دیگر در اسکار ۲۰۲۶؛ فیلم شهرام مکری نماینده تاجیکستان شد
- فیلمی درباره کشتار نانجینگ؛ چین «محکوم به حق» را به اسکار فرستاد
- بازگشت آقااسفندیار با واکنش به بیانیه هیات انتخاب کمیته اسکار
- برای شرکت در نود و هشتمین دوره؛ هند، فیلم اسکورسیزی را به اسکار معرفی کرد
- جعفر پناهی خطاب به آکادمی اسکار: انحصار دولتی در انتخابِ نماینده بخش بینالمللی را بشکنید
- گلایه حامد بهداد از کمیته انتخاب فیلم برای اسکار؛ سر «پیر پسر» را بریدید
- زنجیره بیانیهها درباره اسکار ادامه دارد؛ حمایت۸۰ سینماگر دیگر از تصمیم خانهسینما
- فیلم جعفر پناهی در راه آکادمی؛ فرانسه «یک تصادف ساده» را به اسکار فرستاد
- یورش نظامیان اسرائیلی به خانه فیلمساز برنده اسکار
- ۵ نامزد برای معرفی به اسکار اعلام شد
- خانه سینما از کمیته اسکار خارج شد؛ نقشی در این کمیته نداریم/ آرزوی موفقیت برای فیلم معرفی شده
- ژاپن «کوکوهو» را به اسکار میفرستد
- برای شرکت در نود و هشتمین دوره؛ بلغارستان «تاریکا» را به اسکار میفرستد
نظر شما
پربازدیدترین ها
- آیا رونالدو وارد دنیای «سریع و خشمگین» میشود؟/ دیزل: ما برای او نقشی نوشتیم
- داستان پرسر و صدای «بیسر و صدا»
- نقش و جایگاه چهرهپردازی در سینمای ایران
- «سرِ انقلاب»؛ خنده در اتاق بازجویی، نمایش فروپاشی قدرت
- مقایسه فیلمنامه «کوچک جنگلی» تقوایی با سریال افخمی/ از پژوهشِ روایتمحور تا روایتِ موردپسند صداوسیما
آخرین ها
- «شمعی در باد»؛ جسورانهترین فیلم نیمه اول دهه هشتاد
- مهتاب ثروتی و مرجان اتفاقیان به «خاکستر خیال» پیوستند
- «جزیره آزاد»؛ خداوندگار خودخوانده جزیره آزاد
- جیمز کامرون: از سلطه هوش مصنوعی میگریزم/ «آوارتار۳» و شروع افتخارآمیز اکران
- بازیگر آمریکایی خودکشی کرد
- «قمرتاج»؛ از ثبتِ واقعیت تا سازماندهی روایت
- «یک تصادف ساده»، فیلم مورد علاقه باراک اوباما
- مدیران تلویزیون به جای اینکه نقدها را بپذیرند به انتقاد از منتقدان می پردازند
- آخرین قاب یک کارگردان در «سینماحقیقت۱۹»/ احسان صدیقی درگذشت
- «شهر خاموش»؛ طلسم فاوست بر فراز شهر
- واکنش روزنامه هفت صبح به مصاحبه اخیر مهران مدیری : از برج عاج خود پایین نیامد
- استوری سحر دولتشاهی از پشت صحنه «هزار و یک شب»
- از «بادکنک سفید» تا «طعم گیلاس» در نیویورک
- پرویز شهبازی و سینمای مولف
- معرفی برگزیدگان بیست و چهارمین جشن حافظ؛ «پیر پسر» چهار جایزه گرفت/ سه جایزه برای «تاسیان»
- نقش هوش مصنوعی در باز طراحی کسب و کارها در ۲۰۲۶
- نمایش مناسبات داخل زندانها در سریالهای نمایش خانگی چگونه است؟
- «کفایت مذاکرات»؛ شوخیهای نخنما
- چهلوسومین جشنواره جهانی فیلم فجر؛ آزمونی جدی و نگاهی رو به آینده
- نمایش «بانو»ی داریوش مهرجویی در بنیاد حریری
- مستند «جستجو در تنگنا»؛ چیزی که شور زندگی خلق میکند
- «افسانه فیل»؛ سوار فیلی بزرگ و سفید، که انگار همهی راه را بلد بود
- سینمای ما چه سرسبز بود!/به بهانه نمایش نسخه بازسازی شده سارا مهرجویی در موزه سینما
- «کج پیله» وقتی زنها از پوست خودشان، خارج میشوند
- «راه دیگهای نیست»؛ خشونت مرهم زخم
- تحلیلی بر افت ژانر وحشت با تمرکز بر چهارگانه «احضار»/ این فیلم، ترسناک نیست
- «فریاد زیر آب» و موجی که فروکش نکرد
- پیشبینیهای جدید نشریه واریتی برای اسکار ۲۰۲۶
- «سرِ انقلاب»؛ خنده در اتاق بازجویی، نمایش فروپاشی قدرت
- جزئیاتی درباره فیلم جدید ایناریتو/ «دیگر» با بازی تام کروز یک سال دیگر اکران میشود





