فیلمبرداری سریال آلفونسو کوارون پس از ۲۳۰ روز به پایان رسید.
به گزارش سینماسینما، آلفونسو کوارون کار فیلمبرداری پروژه جدیدش را که سریالی با عنوان «سلب مسئولیت» است به پایان برد. این سریال کوتاه برای اپل تیوی و با حضور کیت بلانشت ساخته میشود.
ابتدا قرار بود گری اولدمن نقش مقابل بلانشت را ایفا کند اما پس از مدتی کوین کلاین جایگزین او شد. کوارون کارگردانی هر ۷ اپیزود را بر عهده دارد.
فیلمبرداری این سریال در ژوئن ۲۰۲۲ آغاز شده بود و در پایان ماه فوریه ۲۰۲۳ به اتمام رسید. در مجموع «سلب مسئولیت» در طول ۲۳۰ روز در بریتانیا فیلمبرداری شده است.
امانوئل لوبزکی و برونو دلبونل فیلمبرداران این سریال هستند.
به تازگی بلانشت از این پروژه به عنوان کاری که بیشتر شبیه تصویربرداری برای ۷ فیلم و بسیار تاثیرگذار بود، یاد کرد.
این پروژه که بر اساس رمانی به همین نام نوشته رنه نایت در سال ۲۰۱۵ ساخته شده از همین حالا منتظران زیادی دارد.
در این مینیسریال کاترین ریونسکرافت، روزنامهنگار مشهور تلویزیونی متوجه میشود به عنوان شخصیت برجستهای در رمانی معرفی شده که رازی را که او دههها سعی کرده آن را پنهان نگه دارد، فاش میکند.
این سریال کوتاه نخستین پروژه کوارون پس از فیلم برنده اسکار «روما» در سال ۲۰۱۸ است. کوارون با فیلمهایی مانند «فرزندان مردان»، «روما» و «جاذبه» به عنوان یکی از فیلمسازان بزرگ قرن بیست و یکم شناخته میشود.
منبع: مهر به نقل از آسوشیتدپرس
لینک کوتاه
مطالب مرتبط
- برای فعالیتهای هنری و اجتماعی؛ کیت بلانشت، یک جایزه تاریخی مهم میگیرد
- بازیگرانی که بدنشان را وقف سینما کردند/ سینما یا قربانگاه؟
- رسولاف در لیست فیلمسازان «دور از وطنِ» جشنوارهٔ روتردام
- پس از ۴۶ سال؛ گری اولدمن با اجرای نمایشی از ساموئل بکت بازگشت
- نگرانی خانواده از تصمیم کیت بلانشت/ آیا برنده دو اسکار از بازیگری خداحافظی میکند؟
- «سلب مسئولیت»؛ کابوسی پنهانشده پشت نور
- پس از جنجال حرفهای مدیر جشنواره کمرایمیج؛ استیو مک کوئین رفت/ کیت بلانشت ماند
- در نقش یک جن سلطنتی؛ دستمزد کیت بلانشت برای «ارباب حلقهها» ساندویچ رایگان بود
- کیت بلانشت رئیس هیات داوران کمرا ایمیج ۲۰۲۴ شد
- ترجمه اختصاصی سینماسینما/ آلفونسو کوارون، از سینما میگوید/ سینما به موسیقی شباهت دارد
- آقای کاپولا! ممنون که فیلم ساختید/ به بهانه سیویکمین سالروز اکران رفیعترین فیلم وحشت تاریخ
- اعتصاب گریبان لوکارنو را گرفت/ مذاکره با کیت بلانشت ادامه دارد
- آکادمی اسکار درباره نامزدی مشکوک تصمیم گرفت
- واکنش آکادمی اسکار به یک نامزدی مشکوک
- برندگان انجمن ملی منتقدان آمریکا؛ یک پیروزی نادر/ تاد فیلد با «تار» هت تریک کرد
پربازدیدترین ها
- آیا رونالدو وارد دنیای «سریع و خشمگین» میشود؟/ دیزل: ما برای او نقشی نوشتیم
- داستان پرسر و صدای «بیسر و صدا»
- «سرِ انقلاب»؛ خنده در اتاق بازجویی، نمایش فروپاشی قدرت
- حقایقی درباره فیلم سرب ساخته مسعود کیمیایی به بهانه نمایش آن از تلویزیون
- مقایسه فیلمنامه «کوچک جنگلی» تقوایی با سریال افخمی/ از پژوهشِ روایتمحور تا روایتِ موردپسند صداوسیما
آخرین ها
- «بابا پیکاسو»؛ در چنبره عواطف، حرمان و جداافتادگی
- «شمعی در باد»؛ جسورانهترین فیلم نیمه اول دهه هشتاد
- مهتاب ثروتی و مرجان اتفاقیان به «خاکستر خیال» پیوستند
- «جزیره آزاد»؛ خداوندگار خودخوانده جزیره آزاد
- جیمز کامرون: از سلطه هوش مصنوعی میگریزم/ «آوارتار۳» و شروع افتخارآمیز اکران
- بازیگر آمریکایی خودکشی کرد
- «قمرتاج»؛ از ثبتِ واقعیت تا سازماندهی روایت
- «یک تصادف ساده»، فیلم مورد علاقه باراک اوباما
- مدیران تلویزیون به جای اینکه نقدها را بپذیرند به انتقاد از منتقدان می پردازند
- آخرین قاب یک کارگردان در «سینماحقیقت۱۹»/ احسان صدیقی درگذشت
- «شهر خاموش»؛ طلسم فاوست بر فراز شهر
- واکنش روزنامه هفت صبح به مصاحبه اخیر مهران مدیری : از برج عاج خود پایین نیامد
- استوری سحر دولتشاهی از پشت صحنه «هزار و یک شب»
- از «بادکنک سفید» تا «طعم گیلاس» در نیویورک
- پرویز شهبازی و سینمای مولف
- معرفی برگزیدگان بیست و چهارمین جشن حافظ؛ «پیر پسر» چهار جایزه گرفت/ سه جایزه برای «تاسیان»
- نقش هوش مصنوعی در باز طراحی کسب و کارها در ۲۰۲۶
- نمایش مناسبات داخل زندانها در سریالهای نمایش خانگی چگونه است؟
- «کفایت مذاکرات»؛ شوخیهای نخنما
- چهلوسومین جشنواره جهانی فیلم فجر؛ آزمونی جدی و نگاهی رو به آینده
- نمایش «بانو»ی داریوش مهرجویی در بنیاد حریری
- مستند «جستجو در تنگنا»؛ چیزی که شور زندگی خلق میکند
- «افسانه فیل»؛ سوار فیلی بزرگ و سفید، که انگار همهی راه را بلد بود
- سینمای ما چه سرسبز بود!/به بهانه نمایش نسخه بازسازی شده سارا مهرجویی در موزه سینما
- «کج پیله» وقتی زنها از پوست خودشان، خارج میشوند
- «راه دیگهای نیست»؛ خشونت مرهم زخم
- تحلیلی بر افت ژانر وحشت با تمرکز بر چهارگانه «احضار»/ این فیلم، ترسناک نیست
- «فریاد زیر آب» و موجی که فروکش نکرد
- پیشبینیهای جدید نشریه واریتی برای اسکار ۲۰۲۶
- «سرِ انقلاب»؛ خنده در اتاق بازجویی، نمایش فروپاشی قدرت





