بازیگر مشهور نقشهای کمدی مدتی است علاقهاش را به درام نشان داده و به زودی با بازی در یک فیلم درام دیگر برای نتفلیکس دیده میشود.
به گزارش سینماسینما، آدام سندلر که بازیگر و از تهیهکنندگان درام ورزشی «زرنگبازی» برای نتفلیکس است به زودی در نقش یک بسکتبالیست سابق ظاهر میشود که سعی دارد یک بازیکن خارج از کشور را که گذشته پردردسری داشته بازگرداند تا در بسکتبال حرفهای بازی کند.
جرمیا زاگار کارگردان فیلم گفته میخواهد نسخه جدیدی از آدام سندلر را ببیند و این گذار وی به فیلمهای دراماتیک را میپسندد. وی این امر را یک رنسانس خوانده و در ترکیب آن با نام سندلر واژه بامزه «آدامسانس» را خلق کرده است.
با توجه به فیلم جنایی «الماسهای تراش نخورده» بازی سندلر در این فیلم تعجبآور نیست. سندلر در درام دیگری با عنوان «فضانورد» برای نتفلیکس بازی میکند و در آن در نقش فضانوردی ظاهر میشود که به مکانی نزدیک زهره فرستاده میشود تا نمونههایی از غبار بینکهکشانی را جمعآوری کند. او البته پروژههای کمدی دیگری هم در نوبت اکران دارد.
دیگر تهیهکننده «زرنگبازی» یا Hustle لبرون جیمز فوق ستاره دنیای بسکتبال حرفهای آمریکاست و فیلمنامه آن را تیلور مترن و ویل فترز به طور مشترک نوشتهاند. سندلر در این فیلم در کنار کویین لطیفه، بن فاستر و رابرت دووال بازی کرده است.
سندلر همیشه از طرفداران بسکتبال بوده و با هوادارانش بارها بازی کرده و حتی با ستارههای انبیای مثل توبیاس هریس، بوبان، ارون گوردون و جردن گلارکسون بازی کرده بود.
سندلر ۵۵ ساله اذعان میکند: میدانستم که این فیلم برای من حس متفاوتی دارد، اما ترکیبی از کارهایی است که در گذشته انجام دادهام و نسخهای جدیدتر از آنچه هستم.
وی در مصاحبه درباره این فیلم چنین گفته است:
همیشه به بسکتبال علاقه داشتید ولی این اولین باری است که در یک فیلم بسکتبالی دیده میشوید. چرا این پروژه را انتخاب کردید؟
شرکت لبرون که تهیه کننده است و جو راث فیلمنامه را برایم فرستادند و دیدم دقیقاً چیزی است که مرا هیجانزده میکند. خوشم آمد و به چیزهای زیادی از آن دلبسته شدم. مثلاً به شخصیت «بو کروز» توصیههایی میکنم از جمله اینکه اگر نمیتوانی از فکر کردن به چیزی دست بکشی برو دنبالش و این روند فکری من در زمانی بود که دوست داشتم وارد دنیای کمدی شدم.
خوانچو چطور بازیگر فیلم شد؟
همه فرایند پیدا کردن «بو کروز» در دوران قرنطینه انجام شد. من و جرمیا و پل فترز (نویسنده) در زوم صحبت میکردیم و نوارهای ویدیویی از بسکتبالیستهایی را که در حال تست دادن بودند میدیدیم. بازیکنان بزرگی دیدیم که خیلیشان در بازیگری هم خوب بودند. بازی خوانچو خیلی طبیعی بود. واقعاً با او صمیمی شدم و احساس میکنم عضوی از خانوادهام است. باورم نمیشد اینقدر بازیگر خوبی باشد و چقدر بیزحمت این شخصیت را شکل میداد. آخر هر روز بهش میگفتم «پسر، خیلی خوب بود» و او به راه خودش ادامه میداد. ولی عشق او بسکتبال است؛ بازیگری زندگی او نیست.
مقایسه این نقش با برخی از کارهای نمایشی دیگری که در گذشته انجام دادهاید چگونه بود؟
صحنههای عمیق زیادی داشت که به من مرتبط بودند. نقش مردی را بازی میکردم که تمام عمرش سخت کار میکرد و دقیقاً به هدفش نمیرسید، نادیده گرفته میشد و افرادی که سر کار بودند سر راه او قرار میگرفتند. میدانستم این فیلم برای من حس متفاوتی دارد و در عین حال ترکیبی از کارهایی است که در گذشته انجام دادهام و نسخه جدیدتری از آنچه هستم.
چقدر با خوانچو و سایر بازیکنان NBA در حین بازی، بسکتبال بازی میکردید؟
کمی بازی کردم – آنها سرعت بازی را ۹۰ درصد کاهش میدادند تا من واقعاً بتوانم با آنها بازی کنم. اما من دوست داشتم با بچهها صحبت کنم. من مجبور شدم با مربیان زیادی ملاقات کنم و خیلی حرف بزنم. همه با هم دوست شدهایم.
بازیکنان این فیلم اسطورههای بسکتبال هستند. از میان آنها چه کسانی بودند که شما از ملاقات با آنها هیجان خاصی داشته باشید؟
همه بچهها لطف کردند، بنابراین نمیخواهم کسی را متمایز کنم، اما مطمئن هستم که همه آنها موافق باشند که جولیوس اروینگ و کارهایی که او برای بازی انجام داده و کارهایی که برای همه انجام داده واقعاً چیز دیگری است. واقعاً یک افتخار بود. دست دادن با آن مرد، صحبت کردن با او و خندیدن با او، چیزی بود که پدرم از آن گیج شده بود. ما در خانه در مورد دکتر «جی» زیاد صحبت کردیم و من زمانی که بچه بودم پوستری از او در اتاقم داشتم … او دوست داشتنی است و من نمیتوانم به اندازه کافی از او تشکر کنم.
فیلم سینمایی «Hustle» قرار است ۲۲ جولای (۳۱ تیر) از نتفلیکس به نمایش درآید.
منبع: مهر به نقل از انترتینمنت ویکلی
لینک کوتاه
مطالب مرتبط
- یک چرخش استراتژیک بزرگ؛ نتفلیکس برای خرید برادران وارنر، وارد مذاکرات انحصاری شد
- اظهار نظر تند جیمز کامرون؛ فیلمهای نتفلیکس نباید به جوایز اسکار راه یابند
- هشتاد و دومین جشنواره فیلم ونیز؛ استقبال تماشاگران از فیلم آدام سندلر و جورج کلونی
- با حضور اما کورین و اولیویا کولمن؛ یوروس لین «غرور و تعصب» را میسازد
- «روزی روزگاری در هالیوود۲» در نتفلیکس با کارگردانی دیوید فینچر
- نتفلیکس با «صد سال تنهایی» به یک رمان کلاسیک «غیرقابلاقتباس» جان میبخشد
- دارن آرونوفسکی میسازد؛ اقتباس سینمایی از رمان «کوجو»
- نتفلیکس «صد سال تنهایی» را وفادارانه و شیوا اقتباس کرده است
- آموختههایی از پشت صحنه «صد سال تنهایی»/ آیا مارکز از نتیجه اقتباس راضی میشد؟
- غولی که دنیای سرگرمی را میبلعد/ آیا درآمد نتفلیکس در سال جدید بیشتر از ۴۰ میلیارد دلار میشود؟
- بررسی سریالهای پربیننده ۲۰۲۴/ سریال در عصبانیترین حالت ممکن
- غوغای فصل جدید یک سریال؛ «بازی مرکب» روی دست «چهارشنبه»
- بر اساس اعلام سامانه نمایش آنلاین نتفلیکس؛ کمک ۵۲ میلیون دلاری «صد سال تنهایی» به کلمبیا
- ترجمه اختصاصی سینماسینما/ ۱۷ فیلم برتر برای تماشای آنلاین در آذر ۱۴۰۳؛ از «بیتلجوس ۲» تا «ماریا»
- فصل دوم «بازی مرکب» از ۲۶ دسامبر (۶ دی ماه) عرضه میشود
نظر شما
پربازدیدترین ها
- آیا رونالدو وارد دنیای «سریع و خشمگین» میشود؟/ دیزل: ما برای او نقشی نوشتیم
- داستان پرسر و صدای «بیسر و صدا»
- «سرِ انقلاب»؛ خنده در اتاق بازجویی، نمایش فروپاشی قدرت
- مقایسه فیلمنامه «کوچک جنگلی» تقوایی با سریال افخمی/ از پژوهشِ روایتمحور تا روایتِ موردپسند صداوسیما
- حقایقی درباره فیلم سرب ساخته مسعود کیمیایی به بهانه نمایش آن از تلویزیون
آخرین ها
- «شمعی در باد»؛ جسورانهترین فیلم نیمه اول دهه هشتاد
- مهتاب ثروتی و مرجان اتفاقیان به «خاکستر خیال» پیوستند
- «جزیره آزاد»؛ خداوندگار خودخوانده جزیره آزاد
- جیمز کامرون: از سلطه هوش مصنوعی میگریزم/ «آوارتار۳» و شروع افتخارآمیز اکران
- بازیگر آمریکایی خودکشی کرد
- «قمرتاج»؛ از ثبتِ واقعیت تا سازماندهی روایت
- «یک تصادف ساده»، فیلم مورد علاقه باراک اوباما
- مدیران تلویزیون به جای اینکه نقدها را بپذیرند به انتقاد از منتقدان می پردازند
- آخرین قاب یک کارگردان در «سینماحقیقت۱۹»/ احسان صدیقی درگذشت
- «شهر خاموش»؛ طلسم فاوست بر فراز شهر
- واکنش روزنامه هفت صبح به مصاحبه اخیر مهران مدیری : از برج عاج خود پایین نیامد
- استوری سحر دولتشاهی از پشت صحنه «هزار و یک شب»
- از «بادکنک سفید» تا «طعم گیلاس» در نیویورک
- پرویز شهبازی و سینمای مولف
- معرفی برگزیدگان بیست و چهارمین جشن حافظ؛ «پیر پسر» چهار جایزه گرفت/ سه جایزه برای «تاسیان»
- نقش هوش مصنوعی در باز طراحی کسب و کارها در ۲۰۲۶
- نمایش مناسبات داخل زندانها در سریالهای نمایش خانگی چگونه است؟
- «کفایت مذاکرات»؛ شوخیهای نخنما
- چهلوسومین جشنواره جهانی فیلم فجر؛ آزمونی جدی و نگاهی رو به آینده
- نمایش «بانو»ی داریوش مهرجویی در بنیاد حریری
- مستند «جستجو در تنگنا»؛ چیزی که شور زندگی خلق میکند
- «افسانه فیل»؛ سوار فیلی بزرگ و سفید، که انگار همهی راه را بلد بود
- سینمای ما چه سرسبز بود!/به بهانه نمایش نسخه بازسازی شده سارا مهرجویی در موزه سینما
- «کج پیله» وقتی زنها از پوست خودشان، خارج میشوند
- «راه دیگهای نیست»؛ خشونت مرهم زخم
- تحلیلی بر افت ژانر وحشت با تمرکز بر چهارگانه «احضار»/ این فیلم، ترسناک نیست
- «فریاد زیر آب» و موجی که فروکش نکرد
- پیشبینیهای جدید نشریه واریتی برای اسکار ۲۰۲۶
- «سرِ انقلاب»؛ خنده در اتاق بازجویی، نمایش فروپاشی قدرت
- جزئیاتی درباره فیلم جدید ایناریتو/ «دیگر» با بازی تام کروز یک سال دیگر اکران میشود





