تاریخ انتشار:۱۳۹۸/۰۲/۱۸ - ۱۲:۰۶ تعداد نظرات: ۰ نظر کد خبر : 111974

سینماسینما، ایلیا محمدی‌نیا

پس از کلی سرو صدا که سید احسان قاضی‌زاده هاشمی از اعضای شورای نظارت بر صدا و سیما از دوماه پیش و پس از تعطیلی برنامه نود در رسانه های مختلف به راه انداخت، حال اعضای محترم شورای نظارت به تصمیم جمعی و خردمندانه زیر پیرامون این برنامه پر مخاطب رسیدند:
۱- تعطیلی یا تعلیق هر یک از برنامه‌های صداوسیما از اختیارات سیاستی و اجرایی مدیران ارشد سازمان است.
۲- شایسته است درمورد برنامه‌های پرمخاطب رعایت اصول و ضوابط اطلاع‌رسانی مناسب و فرآیند اقناع افکار عمومی صورت گیرد.
۳-شایسته است سازمان صداوسیما ضمن مدیریت صحیح سرمایه‌های انسانی خود و استفاده مطلوب از تهیه‌کنندگان و مجریان باسابقه، زمینه حضور استعدادهایِ نو و جوان را هم فراهم آورد.
و…

بردارجان اگر همچنان که در بیانه خوداشاره کرده اید که «تعطیلی یا تعلیق هر یک از برنامه‌های صداوسیما از اختیارات سیاستی و اجرایی مدیران ارشد سازمان است» دیگر چه لزومی داشت این همه مردم را سرکار بگذارید سکوت می کردید تا دوماه بی خود و بی جهت طرفداران برنامه ۹۰ (که هنوز هم نفهمیده اند چرا این برنامه پرمخاطب تعطیل شده است و از طرفی حتی یک نفر در رسانه ملی علاقه ای به ذکر دلیل یا دلایل آن ندارد) دل خوش به شما و شعارتان نباشند. کاش از جلسه شما چیزی بیرون می آمد لااقل دلیل حذف ۹۰ و مجری آن ذکر می شد که بدانیم چرا؟
که گویا انتظار زیادی بود.
شما ببخشید

موخره: ترکیب اعضای شورای نظارت بر صداوسیما شامل غلامحسین محسنی اژه‌ای و محمدجواد لاریجانی از طرف قوهٔ قضائیه، علی جنتی و حسام‌الدین آشنا از طرف قوهٔ مجریه و سید احسان قاضی‌زاده هاشمی و غلامرضا کاتب به انتخاب قوهٔ مقننه هستند و ریاست آن را غلامحسین محسنی اژه ای بر عهده دارد.

لینک کوتاه

مطالب مرتبط

نظر شما


آخرین ها