برنامه نمایش فیلمهای پنجمین روز سی و پنجمین جشنواره جهانی فیلم فجر اعلام شد.
به گزارش سینماسینما، در حالیکه جشنواره به روزهای آخر خود نزدیک تر می شود، فیلم های بیشتری در جدول نمایش کاخ جشنواره (چارسو) قرار می گیرد. فیلم های برگزیده ای از سینمای کلاسیک و روز جهان و همچنین مجموعه ای از فیلم های کوتاه که در جشنواره های مهمی شرکت داشته و جوایزی را از آن خود کرده اند.
در سالن شماره ۱ چارسو، سرزمین هرز( میریام هرد) محصول مشترک شیلی، فرانسه و انگلستان، ساعت ۱۱:۳۰، پساتصویر( آندژی وایدا) از کشور لهستان،ساعت ۱۵:۳۰، سفر زمان( ترنس مالیک) از ایالت متحده آمریکا، ساعت ۱۷:۳۰، خانه کاغذی( مهدی صباغ زاده) ساعت ۱۹:۱۵، من ،دنیل بلیک ( کن لوچ) از کشور بریتانیا،ساعت ۲۱:۳۰ و سرحد مرزی( وویچخ کسپرسکی) محصول لهستان،ساعت ۲۳:۳۰ برای عموم نمایش داده می شوند.
در سالن شماره ۲ چارسو ، راه کوروساوا( کاترین کادو) از کشور فرانسه ،ساعت ۱۱ برای اهالی رسانه، آهستگی ( یاسر خیر) ساعت ۱۲:۱۵ برای عموم، درود از فوکوشیما ( دوریس دوریه) از کشور آلمان، ساعت ۱۴ برای اهالی رسانه، تیم رویایی ( آیگارس گراوبا) از لیتوانی ساعت ۱۶ برای عموم ، فرانتز ( فرانسوا اوزون) از فرانسه ساعت ۱۸:۱۵ برای اهالی رسانه، من می خواهم برقصم( بهمن فرمان آرا) ساعت ۲۲:۳۰ برای اهالی رسانه و فیلم آخرین روز ( آرتورو لیون یریا) محصول مشترک پرو و اسپانیا ساعت ۲۲:۳۰ برای عموم روی پرده می رود.
در سالن شماره ۳ چارسو که نمایش تمام فیلم ها برای عموم مخاطبان آزاد است ،فیلم های چوپان( جاناتان سنزوال برلی) از کشور اسپانیا ساعت ۱۱:۳۰، تاج و تخت( لی جون کی) از کره جنوبی ،ساعت ۱۳:۳۰، خانه خدا ( جلال مقدم) ساعت ۱۶، مرگ در سارایوو ( دانیس تانوویچ) محصول مشترک فرانسه،بوسنی و هرزگوین ،ساعت ۱۸ ، آنیشوارا ( آنا فیلیسیا اسکوتانیکو) محصول مشترک آلمان و مولدووا ،ساعت ۱۹:۳۰، پادشاه بلژیکی ها ( پیتر بروزنس و جسیکا وودورث) محصول مشترک بلژیک، هلند و بلغارستان ،ساعت ۲۱:۳۰، اعترافات ( روبرتو آندو) از ایتالیا ساعت ۲۳: ۲۰ روی پرده می روند.
سالن شماره ۴ چارسو هم که برای عموم مخاطبان جشنواره نمایش دارد فیلم های میفونه-آخرین سامورایی ( استیون اوکازاکی) از کشور ژاپن، مسافر ( آدریوس یوزناس) از کشور لیتوانی ،ساعت ۱۵ ، میز( کیم جونگ کوآن) از کشور کره جنوبی ،ساعت ۱۷، پاریس سفید( لیدیا ترکی) از کشور فرانسه ،ساعت ۱۸:۳۰، کواتر توتندتا( پل رودریگز)محصول مشترک اسپانیا و فرانسه ،ساعت ۲۰:۱۵ ، سوفیچکا ( کی را کوالینکو) از روسیه ،ساعت ۲۲ و مادر ( ریری رضا) از کشور اندونزی ،ساعت ۲۳:۳۰ را در برنامه این روز خود دارد.همچنین علاقمندان به فیلم کوتاه در همین سالن و در ساعت ۱۳:۴۰ می توانند به تماشای مجموعه ای فیلم کوتاه بنشینند.
سالن شماره ۵ چارسو که در روزهای جشنواره بیشتر فیلم های بخش بازار را روی پرده خود داشته در این روز ۴ نمایش برای عموم مخاطبان جشنواره دارد.فیلم آلمانی “انتقاد از سگ بورژوا ” ساخته جولیان رد مایر،ساعت ۱۴:۵۰، آنیشوارا ( آنا فیلیسیا اسکوتانیکو) محصول مشترک آلمان و مولدووا ،ساعت ۱۲:۵۰، گرگ و بره ( شهربانو سادات) محصول مشترک افغانستان ،دانمارک،فرانسه و سوئد، ساعت ۲۲ و فیلم ایرانی «آپاندیس» ساخته حسین نمازی ، ساعت ۲۳:۴۰ در این سالن روی پرده می روند.
آدرس سایت رسمی جشنواره جهانی Fajriff.com و پست الکترونیکی جشنواره Film@Fajriff.com است.
سی و پنجمین جشنواره جهانی فیلم فجر، ۸-۱ اردیبهشت ۱۳۹۶(۲۱ تا ۲۸ آوریل ۲۰۱۷) به دبیری رضا میرکریمی در تهران برگزار می شود.
لینک کوتاه
مطالب مرتبط
- فهرست اولیه نامزدهای ۱۰ بخش جوایز اسکار منتشر شد/ جایگیری انیمیشن ایرانی در لیست
- کارگردان ایرانی از اسکار جا ماند/ معرفی فیلمهای واجد شرایط رقابت برای اسکار بینالمللی
- شانس سینمای ایران در اسکار پیش رو چقدر است؟
- «نگهبان شب» رضا میرکریمی نماینده سینمای ایران در اسکار شد
- اعترافهای سینمایی رضا میرکریمی به شهرام مکری و مرتضی فرشباف
- صدور پروانه ساخت سینمایی برای ۹ فیلمنامه
- «نگهبان شب»؛ شیپور بیدارباش رویاها
- انتقاد میرکریمی از بیعدالتی در اکران فیلمهای روی پرده
- بازدید مجیدی و میرکریمی از پشتصحنه «در آغوش درخت»
- گزارشی از واکنشها به ویدئوی اعتراضی مهرجویی/ اندوه عمومی سینماگران ایرانی
- «نگهبان شب» یک اتفاق جدی در کارنامه فیلمسازی میرکریمی
- ساختن سخت است، ویران کردن آسان/ چهلمین جشنواره فیلم فجر و چند نکته مهم
- نگهبانی که زود گول خورد/ نگاهی به فیلم «نگهبان شب»
- ساده کردن پیچیدگیها آری، ساده انگاری نه/ نگاهی به فیلم «نگهبان شب»
- کمی بیرحم کمی جسور/ نگاهی به فیلم «نگهبان شب»
نظر شما
پربازدیدترین ها
- آیا رونالدو وارد دنیای «سریع و خشمگین» میشود؟/ دیزل: ما برای او نقشی نوشتیم
- داستان پرسر و صدای «بیسر و صدا»
- مقایسه فیلمنامه «کوچک جنگلی» تقوایی با سریال افخمی/ از پژوهشِ روایتمحور تا روایتِ موردپسند صداوسیما
- نقش و جایگاه چهرهپردازی در سینمای ایران
- تاریخچه سریالهای ماه رمضان از ابتدا تاکنون/ در دهه هشتاد ۴۰ سریال روی آنتن رفت
آخرین ها
- از «بادکنک سفید» تا «طعم گیلاس» در نیویورک
- پرویز شهبازی و سینمای مولف
- معرفی برگزیدگان بیست و چهارمین جشن حافظ؛ «پیر پسر» چهار جایزه گرفت/ سه جایزه برای «تاسیان»
- نقش هوش مصنوعی در باز طراحی کسب و کارها در ۲۰۲۶
- نمایش مناسبات داخل زندانها در سریالهای نمایش خانگی چگونه است؟
- «کفایت مذاکرات»؛ شوخیهای نخنما
- چهلوسومین جشنواره جهانی فیلم فجر؛ آزمونی جدی و نگاهی رو به آینده
- نمایش «بانو»ی داریوش مهرجویی در بنیاد حریری
- مستند «جستجو در تنگنا»؛ چیزی که شور زندگی خلق میکند
- «افسانه فیل»؛ سوار فیلی بزرگ و سفید، که انگار همهی راه را بلد بود
- سینمای ما چه سرسبز بود!/به بهانه نمایش نسخه بازسازی شده سارا مهرجویی در موزه سینما
- «کج پیله» وقتی زنها از پوست خودشان، خارج میشوند
- «راه دیگهای نیست»؛ خشونت مرهم زخم
- تحلیلی بر افت ژانر وحشت با تمرکز بر چهارگانه «احضار»/ این فیلم، ترسناک نیست
- «فریاد زیر آب» و موجی که فروکش نکرد
- پیشبینیهای جدید نشریه واریتی برای اسکار ۲۰۲۶
- «سرِ انقلاب»؛ خنده در اتاق بازجویی، نمایش فروپاشی قدرت
- جزئیاتی درباره فیلم جدید ایناریتو/ «دیگر» با بازی تام کروز یک سال دیگر اکران میشود
- نمایش تمام موزیکال «رابین هود»
- «الکترون» نامزد بهترین فیلم جشنواره انگلیسی شد
- تحلیل روانکاوانه فیلم «دوستداشتنی»؛ این رابطه دوست داشتنی نیست
- نمایش «برادران کارامازوف»؛ وفادار به روح اثر نه کالبد
- درباره کامران فانی و ترجمهای ناب/ مرغ دریاییِ فانی
- فیلم کوتاه «شامیر» نامزد بهترین فیلمبرداری جشنواره امریکایی شد
- درمان از نگاهی دیگر؛ وقتی سرطان، بازیگر صحنه زندگی میشود
- گاو خشمگین ۴۵ ساله شد
- «زیر درخت لور»؛ تصویری از انزوا و شکاف عاطفی
- «جستوجو در تنگنا»؛ انگار این همه چیزی باشد که از شهر و دیوارهایش به میراث بردهایم
- حمید طالقانی درگذشت
- فیلمـکنسرت «برندگان اسکار موسیقی» روی صحنه میرود





