فیلمبرداری «گربه سیاه» در حالی از نیمه گذشته که بهاره کیان افشار جدیدترین بازیگر آن است.
به گزارش سینماسینما، فیلمبرداری «گربه سیاه» به کارگردانی کریم امینی، از تاریخ ۲۵ مهرماه آغاز شده و پیش بینی می شود تا اوایل آذرماه به پایان برسد. به تازگی بهاره کیان افشار به جمع بازیگران این فیلم اضافه شده است.
پیش از این حضور ترلان پروانه، کیا رکنی و حسین پورکریمی در این فیلم اعلام شده بود. فیلم «گربه سیاه» با تمرکز بر مخاطبین جوان بخصوص دهه هشتادیها در حال فیلمبرداری است و هدف آن اکران در سال ۹۹ است.
در خلاصه داستان این فیلم آمده: همه چیز از غروبی شروع شد که دیگه دلگیر نبود.
تهیه کننده فیلم «گربه سیاه» بهرام رادان است.
منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
لینک کوتاه
مطالب مرتبط
- «فسیلِ» قاچاق شده آنلاین اکران میشود
- فسیل ۳۰۰ میلیاردی شد
- «مادر خوانده» با آناهیتا درگاهی به شبکه نمایش خانگی میآید
- به بهانه اکران همزمان ۲ فیلم «فسیل» و «شهر هرت» ساخته کریم امینی
- به «شهر هرت» پای مگذار/ نگاهی به فیلم «شهر هرت»
- گفتگوی اختصاصی سینماسینما با علی سرتیپی/ فضای سینما را باید از تنگنظری و فشارها خارج کنیم
- گزارش از گیشه فیلمهای روی پرده/ فروش نیممیلیاردی «بیهمه چیز» در آخر هفته
- در جلسه شورای صنفی نمایش، زمان اکران پنج فیلم مشخص شد
- «رویای سهراب» به فستیوال فیلم مسکو میرود
- پروانه نمایش «گربه سیاه» به تهیهکنندگی بهرام رادان صادر شد/ صدور دو مجوز نمایش
- «گربه سیاه» به تهیهکنندگی بهرام رادان در انتظار دریافت مجوز اکران + عکس
- «گربه سیاه» به تهیهکنندگی بهرام رادان کلید خورد + تیزر
- بهاره کیان افشار به «سبز، سفید، قرمز» پیوست
- تازهترین تصویر بهاره کیانافشار در فیلم «بیوزنی» + عکس
- «هزارپا» از «تگزاس» جلو زد/ نگاهی به جدول فروش در هفتهای که گذشت
نظر شما
پربازدیدترین ها
- آیا رونالدو وارد دنیای «سریع و خشمگین» میشود؟/ دیزل: ما برای او نقشی نوشتیم
- نقش و جایگاه چهرهپردازی در سینمای ایران
- داستان پرسر و صدای «بیسر و صدا»
- مقایسه فیلمنامه «کوچک جنگلی» تقوایی با سریال افخمی/ از پژوهشِ روایتمحور تا روایتِ موردپسند صداوسیما
- تاریخچه سریالهای ماه رمضان از ابتدا تاکنون/ در دهه هشتاد ۴۰ سریال روی آنتن رفت
آخرین ها
- «قمرتاج»؛ از ثبتِ واقعیت تا سازماندهی روایت
- «یک تصادف ساده»، فیلم مورد علاقه باراک اوباما
- مدیران تلویزیون به جای اینکه نقدها را بپذیرند به انتقاد از منتقدان می پردازند
- آخرین قاب یک کارگردان در «سینماحقیقت۱۹»/ احسان صدیقی درگذشت
- «شهر خاموش»؛ طلسم فاوست بر فراز شهر
- واکنش روزنامه هفت صبح به مصاحبه اخیر مهران مدیری : از برج عاج خود پایین نیامد
- استوری سحر دولتشاهی از پشت صحنه «هزار و یک شب»
- از «بادکنک سفید» تا «طعم گیلاس» در نیویورک
- پرویز شهبازی و سینمای مولف
- معرفی برگزیدگان بیست و چهارمین جشن حافظ؛ «پیر پسر» چهار جایزه گرفت/ سه جایزه برای «تاسیان»
- نقش هوش مصنوعی در باز طراحی کسب و کارها در ۲۰۲۶
- نمایش مناسبات داخل زندانها در سریالهای نمایش خانگی چگونه است؟
- «کفایت مذاکرات»؛ شوخیهای نخنما
- چهلوسومین جشنواره جهانی فیلم فجر؛ آزمونی جدی و نگاهی رو به آینده
- نمایش «بانو»ی داریوش مهرجویی در بنیاد حریری
- مستند «جستجو در تنگنا»؛ چیزی که شور زندگی خلق میکند
- «افسانه فیل»؛ سوار فیلی بزرگ و سفید، که انگار همهی راه را بلد بود
- سینمای ما چه سرسبز بود!/به بهانه نمایش نسخه بازسازی شده سارا مهرجویی در موزه سینما
- «کج پیله» وقتی زنها از پوست خودشان، خارج میشوند
- «راه دیگهای نیست»؛ خشونت مرهم زخم
- تحلیلی بر افت ژانر وحشت با تمرکز بر چهارگانه «احضار»/ این فیلم، ترسناک نیست
- «فریاد زیر آب» و موجی که فروکش نکرد
- پیشبینیهای جدید نشریه واریتی برای اسکار ۲۰۲۶
- «سرِ انقلاب»؛ خنده در اتاق بازجویی، نمایش فروپاشی قدرت
- جزئیاتی درباره فیلم جدید ایناریتو/ «دیگر» با بازی تام کروز یک سال دیگر اکران میشود
- نمایش تمام موزیکال «رابین هود»
- «الکترون» نامزد بهترین فیلم جشنواره انگلیسی شد
- تحلیل روانکاوانه فیلم «دوستداشتنی»؛ این رابطه دوست داشتنی نیست
- نمایش «برادران کارامازوف»؛ وفادار به روح اثر نه کالبد
- درباره کامران فانی و ترجمهای ناب/ مرغ دریاییِ فانی





