آرنولد شوارتزنگر به جمع بازیگران کمدی «چرا گانتر را میکشیم» پیوست.
به گزارش سینماسینما، تاران کیلام نویسنده فیلمنامه و کارگردان این اثر سینمایی است. این فیلم نخستین تجربه کارگردانی کیلام است.
کیلام و همسرش کوبی اسمالدرز در کنار آرنولد شوارتزنگر، بابی موینیان، پل بریتاین، کمیل نانجینانی، راندال پارک و رایان گل بازیگران این اکشن کمدی هستند.
این فیلم در بازار جهانی فیلم کن به خریداران بینالمللی عرضه میشود. امتیاز این فیلم در آمریکای شمالی پیش از این به کمپانی UTA واگذار شده است.
داستان فیلم درباره گروهی از آدمکشهای بینالمللی است که از مشهورترین آدمکش مزدور دنیا به نام گانتر با بازی آرنولد شوارتزنگر عصبانی هستند. گانتر که از قضا فردی خودنما و مغرور در تمام مدت داستان یک گام جلوتر از این گروه حرکت میکند و همیشه مایه شرمساری آنها میشود.
زمان آغاز کار ساخت «چرا گانتر را میکشیم» ماه ژوئن است.
تاران کیلام که بیشتر برای حضور در برنامههای تلویزیونی شناخته میشود، در فیلم «۱۲ سال بردگی» هم بازی کرده است. کوبی اسمالدرز نیز بیشتر برای بازی در سریال «آشنایی با مادر» شناخته میشود.
آرنولد شوارتزنگر سال گذشته با فیلمهای «نابودگر : سفر پیدایش» و «مگی» بر پرده سینما ظاهر شد.
منبع : خبرآنلاین به نقل از هالیوودریپورتر
لینک کوتاه
مطالب مرتبط
نظر شما
پربازدیدترین ها
- آیا رونالدو وارد دنیای «سریع و خشمگین» میشود؟/ دیزل: ما برای او نقشی نوشتیم
- نقش و جایگاه چهرهپردازی در سینمای ایران
- داستان پرسر و صدای «بیسر و صدا»
- مقایسه فیلمنامه «کوچک جنگلی» تقوایی با سریال افخمی/ از پژوهشِ روایتمحور تا روایتِ موردپسند صداوسیما
- تاریخچه سریالهای ماه رمضان از ابتدا تاکنون/ در دهه هشتاد ۴۰ سریال روی آنتن رفت
آخرین ها
- «قمرتاج»؛ از ثبتِ واقعیت تا سازماندهی روایت
- «یک تصادف ساده»، فیلم مورد علاقه باراک اوباما
- مدیران تلویزیون به جای اینکه نقدها را بپذیرند به انتقاد از منتقدان می پردازند
- آخرین قاب یک کارگردان در «سینماحقیقت۱۹»/ احسان صدیقی درگذشت
- «شهر خاموش»؛ طلسم فاوست بر فراز شهر
- واکنش روزنامه هفت صبح به مصاحبه اخیر مهران مدیری : از برج عاج خود پایین نیامد
- استوری سحر دولتشاهی از پشت صحنه «هزار و یک شب»
- از «بادکنک سفید» تا «طعم گیلاس» در نیویورک
- پرویز شهبازی و سینمای مولف
- معرفی برگزیدگان بیست و چهارمین جشن حافظ؛ «پیر پسر» چهار جایزه گرفت/ سه جایزه برای «تاسیان»
- نقش هوش مصنوعی در باز طراحی کسب و کارها در ۲۰۲۶
- نمایش مناسبات داخل زندانها در سریالهای نمایش خانگی چگونه است؟
- «کفایت مذاکرات»؛ شوخیهای نخنما
- چهلوسومین جشنواره جهانی فیلم فجر؛ آزمونی جدی و نگاهی رو به آینده
- نمایش «بانو»ی داریوش مهرجویی در بنیاد حریری
- مستند «جستجو در تنگنا»؛ چیزی که شور زندگی خلق میکند
- «افسانه فیل»؛ سوار فیلی بزرگ و سفید، که انگار همهی راه را بلد بود
- سینمای ما چه سرسبز بود!/به بهانه نمایش نسخه بازسازی شده سارا مهرجویی در موزه سینما
- «کج پیله» وقتی زنها از پوست خودشان، خارج میشوند
- «راه دیگهای نیست»؛ خشونت مرهم زخم
- تحلیلی بر افت ژانر وحشت با تمرکز بر چهارگانه «احضار»/ این فیلم، ترسناک نیست
- «فریاد زیر آب» و موجی که فروکش نکرد
- پیشبینیهای جدید نشریه واریتی برای اسکار ۲۰۲۶
- «سرِ انقلاب»؛ خنده در اتاق بازجویی، نمایش فروپاشی قدرت
- جزئیاتی درباره فیلم جدید ایناریتو/ «دیگر» با بازی تام کروز یک سال دیگر اکران میشود
- نمایش تمام موزیکال «رابین هود»
- «الکترون» نامزد بهترین فیلم جشنواره انگلیسی شد
- تحلیل روانکاوانه فیلم «دوستداشتنی»؛ این رابطه دوست داشتنی نیست
- نمایش «برادران کارامازوف»؛ وفادار به روح اثر نه کالبد
- درباره کامران فانی و ترجمهای ناب/ مرغ دریاییِ فانی





