تهیهکننده «آزارگر» به کارگردانی محمدرضا بیاتی اعلام کرد تولید این اثر سینمایی به تعویق افتاد.
به گزارش سینماسینما، محمد احمدی تهیهکننده فیلم سینمایی «آزارگر» به کارگردانی محمدرضا بیاتی گفت: قرار بود «آزارگر» مدتی پیش جلوی دوربین برود تا برای حضور در سی و ششمین جشنواره ملی فیلم فجر آماده شود، اما بعد از مدتی تصمیم گرفتیم با توجه به شرایط موجود ساخت فیلم را به تعویق بیندازیم.
وی ادامه داد: با تعدادی از بازیگران برای حضور در این فیلم گفتگو کرده بودیم که آنها درگیر بازی در فیلم های دیگری بودند و مساله جذب سرمایه گذار نیز سبب شد تا ساخت «آزارگر» به آینده موکول شود.
این تهیه کننده سینما تاکید کرد: در تلاش هستیم تا این پروژه را اواخر سال جاری جلوی دوربین ببریم.
احمدی در پایان گفت: امیدوارم هرچه سریعتر شرایط تولید این پروژه سینمایی فراهم شود.
پیش از این محمد احمدی اعلام کرده بود که «آزارگر» را برای حضور در سی و ششمین جشنواره ملی فیلم فجر آماده می کند.
این فیلم سینمایی به کارگردانی محمدرضا بیاتی، داستان یک دختر جوان و مشکلات آن است.
منبع: مهر
لینک کوتاه
مطالب مرتبط
- معرفی اعضای هیات مدیره انجمن تهیهکننده-کارگردانها
- عضو شورای صنفی نمایش: فیلمهای پرفروش هم فقط یک میلیون مخاطب دارند!/ به فکر چاره باشیم
- پروانه ساخت یک فیلم صادر شد
- محمد احمدی، کارگردان و تهیهکننده سینما از سالهای همکاریاش با مخملباف میگوید
- چالشهای برگزاری جشنواره فیلم فجر/ شرایط سخت، ایدههای خلاقانه میطلبد
- بهناز جعفری در «هیاهوی انزوا»/فیلمی با رویکرد اجتماعی
- نارضایتی یک تهیهکننده از اکران فیلمش/ احمدی: فکر نمیکردم اینقدر بد باشد!
- «آزارگر» در پی جذب سرمایه/ تلاش عوامل برای رسیدن به جشنواره فجر
- اولین تیزر «رقص پا» رونمایی شد/ ویدئو
- نگاه سینمای مستقل به مهاجرت و مشکلات آن در «رقص پا»
- «آزارگر» با داستان یک دختر و مشکلاتش راهی جشنواره فجر میشود
- «رقص پا» به نیمه رسید/ اولین نمایش در جشنواره فیلم فجر
- محمد احمدی: گروه هنر و تجربه یاور خوبی برای فیلم های تجاری است
- انتقاد شدید یک تهیه کننده سینما از مدیران جشنواره : بارها زنگ زدم که با آنها صحبت کنم اما جواب نمی دادند چون با بازیگران عکس می گرفتند!
نظر شما
پربازدیدترین ها
- آیا رونالدو وارد دنیای «سریع و خشمگین» میشود؟/ دیزل: ما برای او نقشی نوشتیم
- مقایسه فیلمنامه «کوچک جنگلی» تقوایی با سریال افخمی/ از پژوهشِ روایتمحور تا روایتِ موردپسند صداوسیما
- داستان پرسر و صدای «بیسر و صدا»
- نقش و جایگاه چهرهپردازی در سینمای ایران
- تاریخچه سریالهای ماه رمضان از ابتدا تاکنون/ در دهه هشتاد ۴۰ سریال روی آنتن رفت
آخرین ها
- نمایش تمام موزیکال «رابین هود»
- «الکترون» نامزد بهترین فیلم جشنواره انگلیسی شد
- تحلیل روانکاوانه فیلم «دوستداشتنی»؛ این رابطه دوست داشتنی نیست
- نمایش «برادران کارامازوف»؛ وفادار به روح اثر نه کالبد
- درباره کامران فانی و ترجمهای ناب/ مرغ دریاییِ فانی
- فیلم کوتاه «شامیر» نامزد بهترین فیلمبرداری جشنواره امریکایی شد
- درمان از نگاهی دیگر؛ وقتی سرطان، بازیگر صحنه زندگی میشود
- گاو خشمگین ۴۵ ساله شد
- «زیر درخت لور»؛ تصویری از انزوا و شکاف عاطفی
- «جستوجو در تنگنا»؛ انگار این همه چیزی باشد که از شهر و دیوارهایش به میراث بردهایم
- حمید طالقانی درگذشت
- فیلمـکنسرت «برندگان اسکار موسیقی» روی صحنه میرود
- معرفی برگزیدگان نوزدهمین جشنواره بینالمللی «سینماحقیقت»
- آکادمی داوری اعلام کرد؛ فهرست نامزدهای اولیه جوایز اسکار ۲۰۲۶/ نامزدی فیلمسازان ایرانی در دو بخش
- با رای منتقدان مجله IndieWire؛ آخرین ساخته جعفر پناهی در میان بهترینهای ۲۰۲۵
- شورای بازبینی فیلمهای سینمایی موافقت کرد؛ صدور پروانه نمایش برای پنج فیلم سینمایی
- نقش و جایگاه چهرهپردازی در سینمای ایران
- «پیکار با پیکر»؛ پیکری در پیکار
- «غریزه»؛ عشق پرشور نوجوانی، عبور از ممنوعهها
- رابطه ظرف و مظروف
- «محکوم»؛ آغازی برای پایان
- میراثِ کودکی
- بازیگر «پاریس تگزاس» در فیلم تازه نادر ساعیور
- اکران نسخه مرمت شده یکی از فیلمهای مهم داریوش مهرجویی
- این فیلم انعکاس واقعیتهای زندگی آدمهاست/ لیلا حاتمی: حواس کسی به «قاتل و وحشی» نیست
- «ارس، رود خروشان» روایت فاتحان شهرهای رفته بر باد است
- اکران و نقد نمایندهی کانادا در اسکار در سینما اندیشه
- نگاهی به مستند «زیر درخت لور»؛ بیانیهای هنری درباره شکلی از رنج جمعی
- «پیکار با پیکر»؛ وقتی که سخن هرودوت بهانه فیلم میشود
- آیا رونالدو وارد دنیای «سریع و خشمگین» میشود؟/ دیزل: ما برای او نقشی نوشتیم





